9
Sci-fi túlélőhorror
  • JonasSandor
    #9
    Steamen akciós.
  • JonasSandor
    #8
    Már fel is törték a játékot alig 2 és fél órával a megjelenése előtt:D:D
  • JonasSandor
    #7
    6-7-körül megis jelenik teljesbe végre valahára. Mi történt vele hogy ennyire hányatott sorsa volt neki?
  • grebber
    #6
    GK alpha teszt
  • wedge31
    #5
  • wedge31
    #4
  • wedge31
    #3
  • AnuluWork #2
    Pamela? Biztos?

    :D
  • wedge31
    #1
    A Pamela egy belső nézetű túlélőhorror lesz a torontói NVYVE Studios gondozásában. A játék egy Édennek hívott futurisztikus kolónián játszódik. Az elzárt sziget markáns neonfénybe burkolózik, a jólét tapintható, ám ez csak a látszat. Valójában az embereket egy különös betegség támadta meg, amely gyors csontkinövésekhez és agresszív viselkedéshez vezet. A játékos célja az, hogy életben maradjon, ameddig csak lehetséges.

    A Unity 5 engine épülő alkotás bámulatosan fest, a fejlesztők a Mass Effectből és a Mirror's Edge-ből merítették az ihletet, a hasonlóság már az első trailerben megfigyelhető. Ilyen élénk színekkel még nem sok horrorjátékban találkoztunk.
    Karakterünket véletlenszerűen generálja a program, ahogy a bionikus jobb karunk képességeit is randomizálja a játék, igaz, szabadon hangolhatjuk a kaland során. A disztópikus várost Pamela, a Cortana-szerű mesterséges intelligencia uralja, amely időnként hologram formájában jelenik meg előttünk, figyel és vigyáz a lakosságra.
    Ismerjük a mondást: agyunk csupán tíz százalékát használjuk, a fennmaradó kilencvenet Pamela hasznosítja majd. Ő is változik majd attól függően, ahogy a játékos játszik. Ha könyörtelenül lekaszabolunk mindenkit, Pamela fájdalmat érez, hiszen az emberek egyfajta szerverként üzemelnek. Ha az adott területen öt-hat szerencsétlent megölünk, azzal az energiaellátás ideiglenesen megszűnhet, a fények villoghatnak, a gépek leállhatnak.



    Amúgy az energiagazdálkodás fontos részét képezi a játéknak. Ha nincs elég napenergia a berendezések működtetéséhez, erőforrásokat kell találunk, végső esetben a karunkból kell lecsípni egy-egy kiegészítőt.
    Az opciók között szabadon ki-bekapcsolhatjuk az instant halál lehetőségét. A Pamela jelenleg négy hónapja készül, a csapat 2016-os megjelenést tervez. Gondolkodnak egy kooperatív módban is, illetve még a sztori befejezése sem tiszta.- GK

    Ez a Unity 5 engine elég pofásan néz ki ahhoz képest, hogy ingyenes.
    Utoljára szerkesztette: wedge31, 2015.03.07. 16:32:57