5
  • end3
    #5
    Tim Cook egyben magánszemély is és gondolom, használ Apple terméket, mélyen "átérzi" a saját bőrén a Google, FB., stb. "tracker"-eit. De, aminek pénzbeli értéke lehet egyáltalán, annak ára is. A marketing mindig arról szól, ami a divat, amivel a fogyasztók tömegeit meg lehet "szólítani", (értsd, amivel ki lehet "kotorni" legtöbbünk pénztárcáját...) Mivel mostanában, globálisan minden "csapból" a privát szférát ért fenyegetések folynak, hát valószínűleg, ezt a "hullámot meglovagolva", a védelmében látja az Apple számára megkereshető pluszpénzeket. Nem mellesleg, markánsan próbálja megkülönböztetni cégét, a versenytársaktól. Ami nem árt, mert az amerikai cégeket ebből a szempontból kissé "összemosta" a "hárombetűsök" napvilágra került ténykedése.

    A gond az, mint a vírusoknál, a "tracker"-rek fejlődése folyamatos, a védelem meg mindig csak később, utólagosan érkezik. Mint tudjuk, ha van kifejlesztett védelem, akkor az is pénzt ér, hogy "kivételképpen" mégis, kit engedjünk át rajta...
  • TokraFan
    #4
    Ez csak a felszín...Lényegében a személyes adatok tekintetében lényegtelen az eljárás, az adatodat itt is, ott is begyűjtik, és ha az üzleti érdek úgy hozza, el is fogják adni...Az Apple is..."Más" mese híradója, naivoknak...
  • asgh
    #3
    Minden cég gyűjti a felhasználói adatokat, de vannak cégek, amik az egész üzleti modelljüket a felhasználóik személyes adatainak továbbértékesítésére építik. Az apple ezzel szemben oldschool cég, ami a profitját a hardver és szoftver eladásokon realizálja.
  • Tikal #2
    nem azt és nem úgy ahogy az említett másik három és nem azért hogy aztán "eladják"
    Utoljára szerkesztette: Tikal, 2015.02.18. 23:49:08
  • TokraFan
    #1
    Jaj bazzeg, mintha ők nem gyűjtenék a személyes adatokat tonnaszámra...Ne röhögtessen már.