3
kigyulladhat-e a benzin a szivattyú sarujának lecsúszása miatt
  • petee
    #3

    ha jól értelmezem, a szivattyú a benzintartály tetején van, így a benzinnel abszolút nem érintkezik, még a párával sem, ergo nem okozhat bajt a szikra,főleg nem 12V-on kis áram mellett. Ha csúszósarus a cucc, akkor fogóval picit meg kell nyomkodni, hogy jobban szoruljon vagy újat kell rá forrasztani, nem árt ha megcsinálod, menetközben leugrik, megáll alattad az autó...
    Utoljára szerkesztette: petee, 2015.01.23. 20:05:34
  • akyyy
    #2
    Haggyd, az Opel sose kopel.
  • corsika
    #1
    Mostanság a 1998-as évjáratú 1.0 B Corsám néha nem akar indulni. Minden problémát kizártunk, töltés jó volt, önindító tekert, gyertyák jók, trafónak nincs baja benzin volt a kocsiban. Úgy döntöttünk kibontjuk a benzinsszivattyű fedelét a hátsó ülés alatt. A szivattyú tetején mindkét elektromos vezeték saruval van rácsatlakoztatva a szivattyú érintkezőihez. A saruk gyárilag rá vannak forrasztva a szivattyú érintkezőire, de a piros vezeték kézzel könnyen lehúzható, mondhatni lötyög. miután visszadugtuk a helyére pumpált is szépen. Egy nap után megint előjött a baj, megint le volt csúszva a piros saru.

    Kérdésem az lenne szerintetek miközben csúszik lefelé a saru az érintkezőről tud-e akkorát szikrázni hogy alatta a benzin ki tudjon gyulladni? Ha igen érdemes-e ezt házilag forrasztani, vagy gyárilag más módon van fixálva forduljak inkább autószerelőhöz?