8
-
#8 Azé lehetnének életszerűbbek a karakterek, meg manapság már majdnem fotórílnek kéne az ilyesminek lennie. Béna RPG-kben 100000x szebb és valószerűbb a terep/karik. Ez így nagyon harmatos(ka). Karikreáló is vicc, olyan durvák vannak mmo-khoz, meg már offline gammákhoz is. -
vik3 #7 De most komolyan - tényleg azt gondoltátok, hogy akkor a Maxis majd újracsinálja a Sims3-mat az összes kiegészítőjével egy új motorral?
Vagy mi lenne az az annyi, ami megfelelne a kedves közönségnek? - ha kétszer ennyit tesznek bele, akkor nyafogtok, hogy bugos, inkább csinálnák meg rendesen - az alapjáték jó most? hát nem annyira, de oké - és akkor ennyi és majd lesz DLC -
Austin Bailey #6 direkt van, csak nem a kiegészítők miatt. Ugyanis olyan dolgokat hagytak ki, amiket már nem is lehet belerakni. -
#5 Ebben a jatekban mindig ejszaka van? -
TokraFan #4 Nagyon rossz példa a Simcity idecitálása, ami pont a kötelező közösségi élmény erőltetése miatt bukott akkorát, mint kevés játék a történelemben. Semmi szükség erre. Legyen multi ha valakinek ez kell, de csak választható formában. Erre építeni egy játékot (kivéve a direkt MMO-t természetesen), teljesen felesleges és hibás döntés. -
dartois83 #3 A lényeget jól összefoglaló cikk, sajnos azt támasztja alá, amit a mostani Sim-szériáknál éreztem: egyre kevésbé a sandbox típusú játékokra jellemző szabadság és kreativitás légköre érződik a SimCitynél és a Sims 4-nél, hanem hogy minél több kiegészítővel minél több profitot szerezzen az EA. -
Cat #2 Szerintem az összes ilyen visszafogás direkt van. A kiegészítők gyártják az igazi hasznot a cégnek. -
Austin Bailey #1 a cikk téved, mivel a build mod sokkal gyengébb, mint a 3-ban volt. Alapvető dolgokat nem lehet benne megcsinálni.