#3
Ez pont nem jó példa. Ez ugyanis nem zavaró, sőt életszerű, mert a valóságban is tele vannak ragasztva az autók a szponzorok matricáival, és a rendezvényeken is ott az óriásplakát. Ellenben ezek nem kattintható reklámok, ma meg ez kell a hirdetőknek. A mobilreklámok amúgy ma ritka idegesítőek, karöltve az IAP-el. Nincs értelmes, megvásárolható játék, mind apránként akarna egy zsák pénzt elszedni tőled, ellenkező esetben sehova nem haladsz. Még jó, hogy van PC-m, arra ha valamit megveszek, nem a további befizetéstől függ a haladás, és legalább igényesebbek is. A Play-en rengeteg a szemét, mobilon egyetlen (vagyis kettő) játék van, amit hiányolok PC-ről, a klasszikus első két Prince of Persia felújított változata.
#2
Igen, elvileg ilyen is lehetne, aztán a valóságban ilyen flappy madarakkal játszik mobilon "mindenki".