8
-
Vol Jin #8 Te érted a közforgalomban üzemel és a van egy prototípus, aminek az elődjéről 2000-ben azt ígérték, hogy 2005-re kereskedelmi forgalomba fog kerülni, de azóta se lehet kapni között?
Mert ha nem érted, akkor hülye vagy.
Várjál, segítek. Az egyik azt jelenti, hogy lehet kapni autoszalonban, é a kutaknál lehet bele tankolni, a másik meg azt, hogy összeraktak egy darabot, ami ment három kört a tesztpályán. -
Magyar Betyár #7 Bukta öcsisajt!
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/11/05/toyota_fcv_2013/ -
Vol Jin #6 Én inkább azt kérdezném, hogy mit keres ott az a hidrogén. Olyan sok kósza hidrogén (hidrogenezis, azaz vízképző a neve eredete) nem lehet, mert oxigénnel találkozva víz lesz belőle, oxigénnel meg gyakran találkozhat a levegőben. A nagyon felső légkörben a sugárzás hatására leválhat az oxigénről, de az a világűr határa. -
e98ff #5 Csak óvatosan kérezem, mert nem vagyok szakértő. Nem fog problémát okozni (nekünk, vagy valamelyik növénynek, állatnak, baktériumnak), ha elkezdjük kivonni a hidrogént a levegőből? -
Vol Jin #4 Csak az nem világos, honnan veszi azt a hidrogént. Ha a vízbűl, akkor ez még hűtőszekrénynek is jó, mert hőt vonna el, ha egy másik helyen tüzelnénk el a hidrogént. :-) -
#3 Ez mitől lenne olcsó üzemanyag, mikor jelenleg 0 hidrogénhajtású autó üzemel közforgalomban és a meglevő infrastuktúrába totálisan nem illeszkedik....? Még az energetika számára sem vonzó, mert sem a kazánok sem a gázturbinák nem hidrogénnel mennek... -
#2 Az olcsó üzemanyagé mindig az. ;-) -
vision5 #1 Beláthatatlan következményei lennének...