8
  • Vol Jin
    #8
    Te érted a közforgalomban üzemel és a van egy prototípus, aminek az elődjéről 2000-ben azt ígérték, hogy 2005-re kereskedelmi forgalomba fog kerülni, de azóta se lehet kapni között?

    Mert ha nem érted, akkor hülye vagy.

    Várjál, segítek. Az egyik azt jelenti, hogy lehet kapni autoszalonban, é a kutaknál lehet bele tankolni, a másik meg azt, hogy összeraktak egy darabot, ami ment három kört a tesztpályán.
  • Magyar Betyár
    #7
    Bukta öcsisajt!

    http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/11/05/toyota_fcv_2013/
  • Vol Jin
    #6
    Én inkább azt kérdezném, hogy mit keres ott az a hidrogén. Olyan sok kósza hidrogén (hidrogenezis, azaz vízképző a neve eredete) nem lehet, mert oxigénnel találkozva víz lesz belőle, oxigénnel meg gyakran találkozhat a levegőben. A nagyon felső légkörben a sugárzás hatására leválhat az oxigénről, de az a világűr határa.
  • e98ff
    #5
    Csak óvatosan kérezem, mert nem vagyok szakértő. Nem fog problémát okozni (nekünk, vagy valamelyik növénynek, állatnak, baktériumnak), ha elkezdjük kivonni a hidrogént a levegőből?
  • Vol Jin
    #4
    Csak az nem világos, honnan veszi azt a hidrogént. Ha a vízbűl, akkor ez még hűtőszekrénynek is jó, mert hőt vonna el, ha egy másik helyen tüzelnénk el a hidrogént. :-)
  • Molnibalage
    #3
    Ez mitől lenne olcsó üzemanyag, mikor jelenleg 0 hidrogénhajtású autó üzemel közforgalomban és a meglevő infrastuktúrába totálisan nem illeszkedik....? Még az energetika számára sem vonzó, mert sem a kazánok sem a gázturbinák nem hidrogénnel mennek...
  • Tetsuo
    #2
    Az olcsó üzemanyagé mindig az. ;-)
  • vision5
    #1
    Beláthatatlan következményei lennének...