11
Nosgoth
  • Jabar
    #11
    Alapból a tutorialokért jár 7 napra fegyó, class 5 szintenként táskában, goldért amit minden játék végén kapsz + bár én személy szerint még nem kaptam de láttam összefoglaló képernyőn hogy kapot valaki lootot is a játék végén.
  • Ludowik
    #10
    Kérdésem akkor az hogy hogyan jutok képességekhez eszközökhöz vásárlás nélkül?
  • bosco05 #9
    szokásos p2w duma, semmi baja a játéknak, én össze vissza vertem mindenkit :) l2p, no offense
  • Ludowik
    #8
    Valahogy nem jó ez semmire szerintem mert ütni vágni ész nélkül na ez elég ratyi dolog.Jó még kezdő vagyok de akkor is pici lóvé és van minden én nem fizetek erre elkalapálnak mint jég a határt. Törlöm is mert erre nincsen szüksége az idegrendszeremnek!
  • bardocz
    #7
    Ennyire még sehol sem éreztem a pay to win hatást. Pedig amúgy jó lenne.
  • bardocz
    #6
    TDM működött. Ezt az alázást...
  • Zero001
    #5
    Mondanám, hogy volt már topikja, de annak végzetesen debil címe van, úgyhogy nem baj, hogy nyílt egy új.
  • bardocz
    #4
    Miért nem indulnak el a meccsek? Rámegyek a játéka, kiválasztom, hogy hozzám hasonló 10es szint alatti noobok legyenek, de csak visszaszámol, majd kezdi előről.
  • RAZOR27
    #3
    ki is próbálnám ha nem ilyen ratyi szar rendszer lenne alatta... regisztrálok egy email címre utána meg nem enged be vele, mert "foglalt az email cím" még jó hogy foglalt, az isten verje meg őket ÉN foglaltam le....


    szerk: na tessék csak dühöngeni kellett. Most már jó :D
    Utoljára szerkesztette: RAZOR27, 2014.11.25. 22:31:56
  • bosco05 #2
    Béta kulcs korlátozott számban még igényelhető innen: http://www.gameitems.com/get-your-nosgoth-closed-beta-key-giveaway-745.html
  • bosco05 #1
    A Nosgoth egy kizárólag PC-re érkező, free-to-play, külsőnézetes online multiplayer akciójáték, melyben vámpírok és emberek küzdenek egymás ellen. Jelenleg a játék zárt bétája zajlik.

    Részletes leírás és teszt.
    Hivatalos weboldal.