6
  • ITcrowd
    #6
    Kár ezt bonyolítani, ne legyünk naivak.
    Nem az ügyfelek miatt találnak ki ilyeneket, hanem hogy a kockázatot csökkentsék illetve a pénzüknél legyenek. Csak akkor derül ki, hogy mit, milyen minőségben szolgáltatnak, amikor helyzet van, akkor viszont csak az akadékoskodás és a magyarázkodás megy.

    Utoljára szerkesztette: ITcrowd, 2014.11.25. 19:28:50
  • kvp
    #5
    "Lassan senki nem lesz alkalmas,hogy biztosítást köthessen náluk."

    Dehogyisnem. Eloszor is kiszurik az osszes veszelyeztetett embert, akikkel eleve nem kotnek biztositast. Aztan folyamatosan monitorozzak a biztositottakat, hogy lehetoleg meg az elott bonthassak a szerzodest, mielott az illeto szamara is kiderul, hogy valami baja van. Ezert is fontos, hogy a szenzoradatokat ki tudja elemezni a biztosito, mivel igy szamukra a szerzodes megfelelo idoben torteno bontasaval megelozheto a kareset, tehat csak az egeszegeses emberektol szednek be a penzt es csak addig amig azok egeszsegesek is maradnak.

    ps: Igen, egy ontudatos tarsadalomban ez a viselkedes megszuntetne a biztositasi iparagat es egy kotelezoen egyenlo banasmodot koveto allami biztositas venne at a helyet. Mondjuk a magyar egeszsegbiztositas jelenleg is ezt probalja elerni, de a nagytokesek lobbi ereje ez ellen dolgozik a vilag minden reszen.
  • tomboy013
    #4
    Miért lenne az a legnagyobb lehúzás?
  • AgentKis
    #3
    Churchill fizethette volna a jó drága biztosítást jó sokáig! XD
    A biztosítás az összes "pénzügy termék" közül talán a legnagyobb lehúzás...
  • mrzed001
    #2
    Amerikában, a biztosítók a legmagasabb kockázati besorolás alá az olajfúrótornyokon dolgozókat teszik ... és a programozókat.
    Kell ennél többet mondani ?
  • barret
    #1
    Lassan senki nem lesz alkalmas,hogy biztosítást köthessen náluk.