10
  • CairoJack
    #1
    Jó kis tablet az, és repülőgépen az sem zavaró, hogy zúg benne a venti. No de majd a következő modell, a Surface 4 Pro, Core M procival már hibátlan lesz. :)
  • balat86
    #2
    Most ezt minek szerelik be a pilótafülkébe? Ezzel akarják vezérelni a repülőgépet??? Megnézném mit csinálnak a pilóták ha lefagy a Windows!
  • Sequoyah
    #3
    Elobb olvasd el a cikket, es csak utana szolj hozza.
  • TomecK
    #4
    Olvass és gyarapodj!
  • Madve
    #5
    Kb. 1-2 éve még az volt a hír, hogy Ipadokkal valósítják meg mindezt. Microsoft fizetett volna többet, vagy most mivan?
    Nem mintha Apple/Microsoft párti lennék...
  • PeeTeR
    #6
    tipikus.. elolvasta a focimet, ideokadott valami baromsagot...
  • TokraFan
    #7
    Ez egy nagyon jó megoldás, számos előnye lehet. Fotelpilóták már régen így használják a szimulátort. A PC-n megy a szimuláció, miközben a tablet egyszerűen WiFi-n rákapcsolható a netre, és repülés közben minden szükséges infó látható szinte azonnal. Régen még mi is nyomtattunk a Jeppesenből.
    Az egyetlen dolog amitől kicsit azért tartok az ez:
    "...a Surface Pro 3 előnye viszont, hogy a fedélzeti elektronikai rendszerhez is csatlakoztatni lehet..."

    Ha ez a csatlakoztatás egyirányú (kizárólag tablet felé), akkor nicns gond, de nem hinném, hogy szerencsés lenne bármilyen szinten belekeverni egy windowsos biztonsági lyuk-tengert, a repülőgépek egyébként rendkívül megbízható és stabi számítógépes rendszerébe.
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2014.11.21. 19:43:01
  • Sequoyah
    #8
    A windows biztonsagaval semmi baj nincs (nem rosszabb mint a tobbi oprendszer, max jobban tamadott). Viszont a "repülőgépek egyébként rendkívül megbízható és stabil számítógéprendszerével" valoban semmit nem kotnek ossze amit nem muszaj, meg akkoris ha biztonsagosnak hisszuk azt. Minden egyes ilyen kapcsolat uj komplexitas, uj hibalehetoseg, uj tamadasi felulet.
    Diagnosztika az oke, de a repulo core rendszerei maradjanak elesen elkulonitve.
  • sirpalee
    #9
    Ez nagyon egyszerű... Az egész géppark valszeg x86 / windows alapú, és így egy x86 tabletet egyszerűbb integrálni a rendszerbe, ugyanaz a rendszer, ugyanaz az architektúra.
  • Papichulo
    #10
    Az egész géppark valszeg x86 / windows alapú

    A Boeing 777 fedelzeti rendszere pont RISC-es AMD CPU-kra epul es - ahogy szinte az osszes nagy teljesitmenyu legijarmuvon - ADA-ban irtak. De altalaban is inkabb valamilyen RISC-et hasznalnak ezen a teruleten es nem x86 architekturat... Windowsrol meg egyaltalan nem tudok ebben a szegmensben, RTOS-nek amugy is csak a CE lenne alkalmas. Szoval nincs itt x86/windows, meg az IFE is Linux alapu szokott lenni :)