6
-
halgatyó #6 Megfordultam már néhány európai repülőtéren, de amikor megláttam a csomagok kezelésát, elhűltem. Többnyire jó izomzatú néger rakodók 3-4 méteres ívben dobálják a csomagokat rá a kiskocsiról a szállítószalagra. Olyan is volt, hogy a börönd átrepült a szalag fölött és a betonon puffant. Semmi baj! Odament a rakodó és visszahajította.
No, aki ez ellen kitalál valamit, az megérdemli az anyagi megbecsülést.
Kellene a szerkentyűbe egy gyorsulásmérő is :-)) -
#5 A kurva boldog lesz az ember, ha megtudja, hogy a bőröndjét elhagyta 10.000 Km-el odébb. -
kvp #4 Ez egy carry-on bag, azaz kezipoggyasz ami a felvihet az ember a fedelzetre. Itt jobban nezik a meret es suly korlatokat, mivel ezek az ember feje feletti csomagtartoba mennek. A nyitasi riasztas a zsebtolvajok ellen jo, foleg akkor ha helyhiany miatt kenytelenek vagyunk a csomagot hatul lerakni, mig a tavolsagi riasztas arra valo, hogy ha 1 meternel messzebb megyunk a borondtol, akkor mar szol, tehat meg a beszallas elott rajovunk, hogy nincs nallunk a kezitaskank. Igazabol az egyetlen gondom az, hogy ez a sok okos technologia pont a helyet veszi el hasznos cuccoktol, tehat szerintem tul nagy reszet teszi ki a taska teljes hasznalati tomegenek. -
tamolnar213 #3 Az elektromos zár az hasznos, főleg a pajszerral szemben, amit Amerikában szeretnek használni. -
#2 "Amennyiben valaki a repülőgép fedélzetén van és nem fogja a jeleket, akkor értesítheti a személyzetet arról, hogy a poggyásza a repülőtéren maradt."
Aha, biztos foglalkoznak ám vele .... vagy megkérnek hogy maradj szépen csendben, vagy hogy akkor talán szállj le te is a csomagod után.
A reptéri szarkák ellen meg még a lakat, fólia, de még a vasrács sem véd (nem lehet azt a részt bekamerázni 40+ kamerával a 21. században ??? ).
Nem is tudom miért, de ilyenkor mindig a vissza a jövőbe 2 elejéről jut eszembe egy részlet:
- 3.2.1 ... és, elállt az eső. Bár a posta lenne ennyire megbízható :D
-
#1 Hiánypótló az biztos! ;-)