25
-
ugh #25 "A kritika készítője teljesen megfeledkezik a minion-ról, ami sok szituációban kifejezetten hasznos. Sőt, élvezetes. Az ellenfelek intelligenciája tényleg megkérdőjelezhető, de annyi eszközzel, ami rendelkezésünkre áll, így is bőven akadnak nehézségek. "
Pont a hulye ai az ami miatt soxor jaszhatatlanna valik Probaj meg egy oylan ellen mellet elmenni aki feled all egy folyosaban ahol semmerre csak elore es akinek amugy jarkalni kene.
Amugy konnyu minta picsa.
Nem ettol kene neheznek lenni, mert igy nem nehez, hanem jatszhatatlan... -
ugh #24
A verpisti a 11 es hozzaszolo.
Legalabb lennel tisztaban mit jelent a "verpisti".
Szegyeld magad.
Sutyerak.. -
ugh #23 A jatekrol csak annyit, hogy egy igenytelen, osszehanyt, minden tekintetben elavult, kopedelem.
Amikor meglattam azt a "tulmereteszett" detailtelen grafikat, csak huztam a szamat (ettol meg mondjuk lehetne jo).
Minden bazi nagy, aranytalan (kesobb kiderult az ai miatt, mert meg egy 10 meteres ajton se talalnak be).
Alig szebb mint a 10 eves thief 3 (figyelem az az elso boxra jott ki).
Tele textura glitch-el meg rosszul kirakott lod szinten maradt objectekkel.
A semmi arnyekot nem vetnek a karakterek (2014-ben mar az ainak is le kene reagalni az arnyekokat nem, hogy kirenderelni az engine-nek).
Az utkozes model valami kopedelem.
A labujjainak egyetlen pixelen kepesek megalni a karakterek, ugy, hogy mindenuk a levegoben van pl. egy lepcson. Ez mar 6-8 eve is a szanalmas kategoriat surolta.
Az ai soxor olyat muvel, hogy az ember a falat kaparja. Beragadnak fel meteren oda-vissza forgolodva (na a mellett sunnyogj el).
Egy helyben jarnak felakadva dolgokra, osszeakadnak vagy toszigaljak egymast.
Valamikor 5 meterre a orruk elott likvidalni lehet a tarsukat, maskor meg 30 meterrol kiszurnak a sotetben a falhoz lapulva.
Szepen setalnak az utvonalukon akar fel oran at, amikor mogejuk settenkedunk meg hirtelen elkezdnek ossze- vissza cikazni (valoszinu, hogy az ai korbe latja a fejet es ugy vakitjak meg hatul ami nem mindig sikreul a kodnak konkretan ra van eroszakolva hogy ne lasson hatra) keccselni aztan meg nyomnak egy hatraarcot amikor mar mogejuk ertunk.
A harcrendszer is egy fos ezzel a nem tudsz tamadni meg elszaladni se dologgal.
A hangmernok is megbaszhatna az anyjat a kozep-magas frekvencias futyulessel ami az egyik palyan vegig sipol.
Rohadt idegesito.
Baszott hosszu, unalmas.
Gyakorlatilag a palyak 70%-a csak azert van, hogy tele lehessen tomni emberekkel amivel huzni lehet mint a retes tesztat.
Alapvetoen nem lenne rossz (a tema a karekter es a vilag miatt )ha nem lenne egy igenytelen, szar, osszecsapott, hulladek.
Ez tipikusan egy ossezhanyt gane munka.
A jatekos totalis hulyenek nezese.
Igazi ostoba "KONZOLFOS".
Grafika 3/10
Hangok (a "siploas" miatt) 1/10
Hangulat 5/10
Gameplay 2/10
Ossz 2/10
Fiuk!!
Mehettek egy csirkefeldolgozoba targoncasnak, mert jatekot csinalni nem tudtok.
Nem kernenek belole masodik reszt, koszonjuk.
Inkabb a thief-bol, de nem a square enix-tol, ha egy mod van ra...
Utoljára szerkesztette: ugh, 2014.12.28. 00:38:13 -
zsebninja #22 Bár a cikk írója utólag javított, de az hogy a köpettel "megmérgezhetjük az ellenfeleinket de az irányítást is átvehetjük felettük". Nekem az utóbbi nem rémlik, pedig végigvittem a játékot. Rá is kerestem, de nem találtam hivatkozást arra hogy irányíthatnánk az ellenfelet. -
sirpalee #21 Oh my...
Sráck, hát miattatok találták ki a vérpistike kifejezést. Borzasztó, és mint PC játékos szégyellem magam miattatok. -
Venator #20 Hogy egy kicsit azért a játékról is legyen szó....
Kifejezetten jól esik, hogy nem egy idióta rohanok-lövök-regenerálódok-rohanok játék jött ki megint.
A grafika tény, hogy nem hasonlítható a Skyrim 4K textúráihoz, de ez annyira mégse zavar. Nekem fontosabb a hangulata, ami szerintem nagyon jóra sikerült. Persze nem úgy, ha az ember mindenkit kinyír, hanem ha "elegánsan" játszik, és keresi a kerülőutakat, amiről ez szól.
Az irányítás közel se olyan rémes, mint ahogy itt leírják, láttam már rosszabbakat. Ez nem Tomb Raider, kéremalássan, teljesen máshogy kell játszani. Én még az Assassins Creed-hez se nagyon hasonlítanám, ott jóval bátrabbak lehetünk mozgásban és harcban is. Itt szinte csak lopakodunk kérem, kivéve, ha már nagyon ismerjük a pályákat. Styx egyébként SOHA nem esik le, ha jól ugrunk, és a perem széléhez menve hősünk MINDIG elkapja azt. Persze tudni kell, hogy "Walk" üzemmódban kell a peremről lesétálni.
A kritika készítője teljesen megfeledkezik a minion-ról, ami sok szituációban kifejezetten hasznos. Sőt, élvezetes. Az ellenfelek intelligenciája tényleg megkérdőjelezhető, de annyi eszközzel, ami rendelkezésünkre áll, így is bőven akadnak nehézségek.
Jó játék ez, szerintem annyi a "bűne", hogy nem akarta kiszolgálni azokat a júzereket, akik a zsinóron húzott pályákhoz szoktak, ultracsili grafikával. Különlegesség akart lenni, de ez sikerült is. Megérte.
De hogy csatlakozzak a mainstream témához is egy kicsit, IMO a PC játékra való, csak mellesleg alkalmas munkára is. Ma már érteni is kell hozzá, bonyolultabb, mint a kazettás Commodore volt. Sokkal több lehetőséget ad a testreszabásra, ez nagy plusz. Grafikában meg úgyis verhetetlen marad, Xbox One ide vagy oda. Számomra PC FTW. A konzol csak játékra való, arra is korlátozottan, munkára meg egyáltalán nem. De ez egyéni preferencia kérdése, nincs olyan, hogy az egyik jobb, mint a másik. Az utánam következők megvitathatják, hogy aki nem érti, mi az a preferencia, mit vegyen :-) -
e98ff #19 Ja, a wow-ot is a konzolos hülyegyerekek miatt csinálták tps-re. Oh, wait... -
Ragnaar #18 FPS-t max. RPG stílusút mint pl. oblivion/skyrim játszanék kontrollerrel, viszont az igaz, hogy a TPS-ek és Hack'n' slashek mint pl. a darksiders, PoP jól játszhatóak kontrollerrel is. De mondjuk egy BF3-at nem hiszem, hogy hosszabb távon tudnék kontrollerrel játszani...
Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2014.11.18. 14:26:47 -
SecuRicsi #17 Mindent konzolon játszok, ami megjelent rá. Anno volt pár próbálkozás, hogy RTS-t kiadnak konzolra. Némelyik egész jó átportolás volt. Bár a két nagy kedvencem, a The Settlerst és a Strongholdot valóban nem tudnám konzolon elképzelni. Ellenben FPS-el egész jól elvagyok konzolon. Bár kellett pár óra és pár reload, míg belejöttem. :) -
Ragnaar #16 De nyugtass meg, hogy FPS-t és RTS-t azért nem konzolon játszol.. Jah, hogy mi az az RTS ? (No offense) -
SecuRicsi #15 Tekintve, hogy több éve egy konzolboltban dolgozom eladóként, van némi rálátásom a konzolos hülyegyerekekre. (Maradjunk akkor ennél a gyűjtőnévnél, ha már igaza van a kollégának. :) )
Kicsit olyan a válaszod, mint amikor egy ember, akinek nincs tetoválása, meg akarja magyarázni a tetováltnak, hogy milyen rossz lesz Neki ekkor, meg akkor. Míg egy tetovált ember nem kezd el észt osztani, hogy Te miért is nem csináltatsz pár mintát magadnak?
Mellesleg megjegyzem: akkor lenne igazán létjogosultsága a válaszodnak, ha akár csak egyetlen pillanatig is szidtam volna a PC-t, vagy a PC-s játékosokat. :)
És még egy megjegyzés: ha nem vetted magadra, akkor minek válaszoltál? :)
Ja igen, tudom, én vagyok a hülye. :)
Minden bizonnyal, mert most is válaszolok.
És akar a faszom IT-s lenni, nekem tökéletesen megfelel mindkét munkahelyemen betöltött pozícióm. Mindenki máshoz ért, bár azért ezek a példák, mint a fájl-átnevezés elég erős sarkítások. Minden tiszteletem azé a játékosé, platformtól és agykapacitástól függetlenül, aki megvásárolja a játékokat! (Akár steamen, akár store-ból, akár dobozos változatban!) Bármelyik platform játékosa mellett kiállok, aki pénzt áldoz egy játékra. Naná, hogy a PC-ből nőtt ki a konzol, ez egyértelmű. Én is inkább azért vagyok konzolpárti, mert szerintem az való játékra. Nekem a PC munkaeszköz, azon írom a könyveimet, cikkeimet, azon vágom az interjúimat, szerkesztem a videóimat, stb.
A tyúk-tojás kérdést pedig én meghagyom teológia órára, de a PC "korábbiságát" bolond lennék vitatni. :) -
Lapajka #14 Sajnos UGH-nak van igaza barátom. Kevés kivétellel a konzolosok agyhalott zombik.. főleg kis kretén elkényeztetett kölkök, akik apucit pumpolják és aztán erre verik magukat... szánalmas a konzol világ, tisztelet a kevés kivételnek...
A vérbeli gamer az PC-s; ha van konzolja is, megismétlem IS, tehát másodlagos (leginkább azért vette meg, hogy ami nem jelent meg PC-re és érdekli azt is tudja tolni - nekem is van a PC-m mellett PS-em és Xbox-om is... és akkor mi van? Ettől még nem vagyok konzolos.... hanem van konzolom is...), de nem ez a lényeg, legyen a vérbeli gamer konzolos, ha akarod - tökmindegy; hanem az a lényeg, hogy a PC-s gamerséghez sokkal több agy kell, mint a lebutított konzolozáshoz... és még ha valaki konzolon is kezd, általában ha komoly hobbi gamerrá válik, előbb-utóbb beszerzi a gamer PC-jét is. A PC-s gamer jártas a hardverben, az operációs rendszerek konfigurálásában. Bármely PC-s gamert 18 év fölött, nyugodtan felvehet egy cég IT-snek, mert vígan megállja a helyét... egy szó mint száz, jellemzően lényegesen értelmesebb, intellektuálisabb a PC-s gamer társadalom, mint a konzolos... Semmi jelentősége, hogy a konzol viszi a piacot, csak annyit mutat, hogy a tömegbutaság, tömegfogyasztás és tömegmanipuláció merre sodor és hogy már egy retardált idióta is el tud indítani és le tud tolni egy játékot egy konzolon (aki pc-n egy fájlt nem tud átnevezni)...
Nehogy már az legyen az érdem és a nagy dolog, amit a tömeg csinál, ami a trend és divat... ponthogy az mindig a butább és igénytelenebb vonal..... (a konzol tartja el a pc-t.... és akkor mi van? Most már igen. Azonban konzol a PC-ből nőtt ki és a jó néhány típus PC-alapokon készült, a tyúktojás kérdésben a PC a preferens és sok egyéb más szempontból is) Tehát tesó abszlolút megállja a helyét a megfogalmazás: konzolos hülyegyerekek - hozzá kell gondolni, hogy tisztelet a kivételnek, és kinek nem inge ne vegye magára... te miért vetted magadra? Én is konzolos is vagyok, mégsem vettem magamra... ;) -
#13 Hogy mi mit mozgat, az egy dolog, ugyanis hülyegyerekből több van, mint hc gamerből... akármelyik platformon.
Sajnos pont ez az, hogy a többség a fontosabb a minőség helyett, ilyen társadalomban élünk. -
Venator #12 Hát ebből a kritikából nem sokat tudtam meg... -
SecuRicsi #11 ugh: Konzolos hülyegyerekek? :)
Te is nevezd át magad inkább uvgc-re, vagyis UltraVérGázCikire.
A játékipart még mindig inkább a konzol mozgatja, mint a PC. :) -
zsebninja #10 Egyébként 2-3 alkalommal bugos volt, és vissza kellett tölteni. Pl. beragadó őr, aki nem megy tovább az őrjáratban, vagy fennakad az ajtófélfában. -
ugh #9 Valo igaz a cikk iroja soxor fogalmi dugoba keveredett.
" grafika is inkább elfogadható, mint gépizzasztó.."
A krokodil meg hosszabb mint zold es akkor?
Ennek a kettonek nem feltetlen van koze egymashoz.
Lehet egy grafika "ronda" mikozben hereli a vasat (lasd metro, stalker stb.)
Meg lehet valmi bazi hangulatos es akar "realisztikus" is mikozben nem olvad le tole a biztositekszekreny.
Lasd dead space, far cry 2, dishonored (na jo ott a karakterek nem voltak tul szepek ,de az design kerdes volt inkabb), stb..
Ez nem rossz csak kar, hogy tps.
De gondolom a konzolos hulyegyerekek miatt kellet, hogy lassak magukat a kepernyon mekkora hosok..
Utoljára szerkesztette: ugh, 2014.11.17. 10:12:46 -
zsebninja #7 Nekem nagyon tetszett a Styx. Igazi old school játék. Azt tudja, amit ígér. Nincsenek benne nagy meglepetések, lopakodás, lopkodás, lesből ölés, csapdaállítás. Mentés és visszatöltés rendszerű, bár van pár checkpoint, de arra nem érdemes támaszkodni. Tetszik benne, hogy a gyűjthető cuccokról pontosan tudod, hogy hány darab van, és ott, azon a pályarészen kell összeszedned mindet, ahol épp vagy.
Hátránya a hosszú töltési idő (ps4-en), illetve ahogy a cikkben is szerepel "lezuhanunk a mélybe, illetve a perem széléhez menve hősünk nem mindig kapja el azt". De pár óra után ki lehet tapasztalni hogy hogy kell irányítani.
Ehhez a játékhoz türelem kell. A harcban esélyünk sincs, ezért muszáj lopakodni. Nagyon sok pálya van, a pálya kiválóan szerkesztett, egyébként a helyszínek ismétlődnek: 1-1 helyszínt 2-3 szor is meg fogunk látogatni.
Ajánlom, ha NAGYON tetszett a
- Mark of the Ninja
- Thief: Deadly Shadows
- CounterSpy
illetve ha a Prince of Persia: The Two Thrones-ban lopakodva közlekedtél.
egyébként szerintem az SG játékrovat cikkei leggyakrabban jók, sok fontos hírről már aznap írnak: pl az Assassin's Creed hibáiról. Csak szerintem igenis kellene a konzolvilágról is írni, nemcsak a pc-ről. BTW szerzőnek hogyan lehet lenni az SGnél?
Utoljára szerkesztette: zsebninja, 2014.11.16. 20:02:23 -
#6 Régen jó volt az SG minden rovata, kivéve a filmajánlókat, ma mindegyik rossz. -
Yagami #4 Mit vársz egy 20 soros, feltehetőleg - elnézve a fogalmazást - egy 18 éves egyén alkotta kritikától? Ez az SG, halihó... -
zsebninja #3 "A leghatásosabb fegyverünk (...) a különböző főzeteink elegyei lesznek. Ezekkel megmérgezhetjük az ellenfeleinket de az irányítást is átvehetjük felettük"
Végigvittem a játékot, de nincsenek ilyen főzetek benne. A cikk írója biztosan nem játszott a játékkal. érdemben. Az Assassin's creed nem lopakodós játék, ezért az összehasonlítás elég öncélú és reklámszagú.
Az irányításról elmondottak igazak. Viszont pl a története igen érdekes a Styxnek. Már csak abból is látszik, hogy nem játszott vele a cikk írója, mert a történetet meg sem említette.
Utoljára szerkesztette: zsebninja, 2014.11.15. 01:13:22 -
Fbn Lx #2 azért a unityt ajánlani - bármiféle kontextusban is - elég meredek.
szerintem korrekt játék, bár sokszor felbasztam magam az irányítás miatt, de kedves történet, szerethető az egész, és bár technológiailag nem nagy szám, de szerintem jó szívvel azért belefér a vizualitás a művészi kategóriába