20
-
Frekvency #20 mi van, ez az új divat, hogy homároknak készítenek játékot?? Ki a fasz akar beszari módon szekrények mélyén bújkálni, meg állandóan osonó üzemmódban kavarni?? -
Renátó1985 #18 Szerintem nem a forgalmazó hibája, ha nem elég ügyes a vásárló, tehát nem. -
Major #17 Egyébként visszakérted a játék árát a forgalmazótól, hogy számodra túl nehéz?
Utoljára szerkesztette: Major, 2014.11.03. 11:57:37 -
#16 Piásan játszani? Főleg ezt? Egy rakétát simán fellövök, azt komálom játék, film vagy olvasás mellett. Piásan bulizni kell, csajozni meg csacsogni a haverokkal... -
LostPlanetFan #15 Én is egyetértek a többiekkel, csak néhány szabályt kell betartani, és akkor nem lesz semmi baj. Ráadásul a játék nagyszerűen kapcsolódik a filmhez, ami nagyon sokat dob rajta. Ott van mikor pl. a jeladóhoz mentek le a bolygóra, annak nagyon megörültem. (és lényegében itt ki is derül, hogy hogyan került fel a xenomorph a hajóra) -
Evoluti0N #14 Egyetértek. Sokat rontana a hangulaton, ha másodpercenként lehetne nyomogatni a quick save-et. Ráadásul az, hogy a mentési helyeknél várni kell néhány másodpercet, hogy menthess, szintén sokat emel rajta. Amúgy tényleg az eddigi legjobb Alien témájú játék, az AvP epizódokat is figyelembe véve. Fantasztikusan megragadták az első film hangulatát. -
#13 Ja, nagyon jó a játék atmoszférája. A bármikor quick save lényegében megölte volna a játékot. Elég lett volna addig reloadolni, ameddig úgy nem dobja a gép, hogy nincs ott az alien vagy sikerül elszaladni a liftig stb és ezzel kb minden kihívás meg is lett volna kerülve.
Pont az a lényeg, hogy a save pontok olyanok, mint a checkpointok más játékokban, hogy már alig várod, hogy odaérj és amikor sikerül, az igazi sikerélmény.
Utoljára szerkesztette: lwb, 2014.11.02. 14:41:57 -
#12 Le kell vinni a nehézséget easyre, ha sokat halsz meg. Attól sem lesz könnyű a játék, de az alien kevésbé vesz észre, jobban el tudsz bújni. Egyébként nem nehéz a játék, a 15-17 órás játékidő alatt talán ha tízszer haltam meg összesen, ami nem sok. Csak figyelni kell az alapszabályokra:.
- nem futsz soha
- nem is sétálsz, csak lopakodsz, mindig
- nem világítasz se zseblámpával, se flare-rel
- nem lövöldözöl, csak amikor tuti nincs alien (tudni fogod, ez mikor van)
- csábító taktika, de inkább ne hívd oda az alient akkor se, amikor emberekkel akarsz elbánni - inkább rejtőzködj és lopakodj el mellettük
- a kamerákat vagy kerüld el - vagy kapcsold ki (nem emlékszem olyanra, amit ne lehetett volna) -
Zenszkij #11 nem kell bele lőfegyver, ezen felkacagtam, gondolom nagyon belemélyültetek a játékba félrészegen, idehánysz egy ilyen megalapozatlan véleményt -
#10 A mentési rendszer az egyik legjobb benne. Tény, hogy nem casualoknak való és nem azoknak, akik csak végig akarnak rohanni egy-egy játékon és nem kiélvezni amit nyújt.
És szerintem is a legjobb Alien játék lett. AvP1-et is nézve...
Fenomenális a játék minden tekintetben: grafika (design), hangok, zene, történet, hangulat, élmény.
Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.11.02. 13:48:34 -
Pares #9 Broafka és ntom: pont a kiszámíthatatlanság és a ritka mentési helyek alapozzák meg a hangulatot. Nem mehetsz előre eszetlenül. Azzal, ha bevezették volna a manuális mentést, kiherélték volna a játékot. Ennek a játéknak nem az a lényege, hogy három óra alatt végigfuss rajta. Okosan, lassan, megfontoltan kell előre menni. Nekem, mint óriási Alien fannak, hatalmas élmény volt a játék és minden másodpercét élveztem. Olyan volt, mintha egy igazi Alien filmet játszottam volna végig. Hatalmas plussz pont, hogy jó hosszúra sikeredett és hogy minden centimétere tükrözte az első rész világát és hangulatát. De megértem, hogy a CoD-on szocializálódott tucatjátékosoknak nem tetszik. Nem nekik készült. -
ntom #8 Egyetértek, nekem is nagyon frusztráló volt ez a mentési rendszer. Amikor már úgy 10-edjére kezdtem hozzá ugyanahhoz a blokkhoz, megszűnt a varázs, túl akartam csak esni inkább az egészen, rettegés nélkül pedig ez a játék nem jó.
Inkább töröltem, és végigklikkelgettem egy no-death gameplay videót, ahol - egyáltalán nem meglepő módon - minden mentés után ugrik a kép, szóval ki tudja, hány próbálkozásból vágta össze a véglegeset a player.
Pont a hetekben néztem újra az alient, az elszórt tárgyak + berendezések tényleg híven tükrözik az akkori díszletet. Szerencsére nem váltottak pl. holografikus kijelzőre, ellenben bele lehet futni 1-2 kétkazettás magnóba + a mágnesszalagos torzulás is epic a kameraképekben :) -
Renegade #7 azt azért ne feledd, hogy az AVP egybevont világnak elég lelkes rajongótábora lehet (véletlen sem a filmekre gondolok, azok minősíthetetlenek), a hype-ot elég jól tükrözi, hogy kishazánkba még kamu AVP könyvek is meg tudtak jelenni Damien Forrestal (Gáspár András) néven.
Ha jól rémlik még az Aliens pen & paper RPG-ben is össze lettek házasítva, ettől függetlenül örülök, hogy jól sült el ez a játék, jól nyúltak a témához :) -
#6 hát kövezzetek meg, de engem ez a játék idegesített. Én aztán szeretem a stratégiákat, a lopakodós játékokat, a logikai játékokat, a kicsit lassúbb, storys játékokat, de az, hogy 40 percet kommandózzak egy abszolút kiszámíthatatlan aliennel, aztán kezdjem elölről, mert amikor nincs para, akkor 2 percenként van mentés, ha van, akkor óránként... hát az ennyit nem ér.
Egy biztos, haverommal, félrészegen marha jót röhögtünk (pozitívan) a játékon, mert úgy tényleg muris, hogy egyszer ő próbált eljutni a köv mentésig (vagy halálig) egyszer én, és úgy muri, tekintve, hogy 5-10 percen belül tuti hogy volt váltás.
Továbbá azt sem értem, hogy minek kellett ebbe a játékba fegyver (különösen lőfegyver) ha az alienen semmit nem hat. Hogy néha megöljek egy robotot? ccc, na ne. A hangulat mit sem ér, ha a végére nem parázol, hanem már röhögve futsz fiókról, fiókra, hogy ott gubbassz egy órát
(De tuti végig fogom játszani, megiszok pár pohár whiskeyt aztán hagy szóljon, akkor legalább nem leszek ideges... -
SirBubu #5 nosztalgikus hangulatba kerültem, itt egy elég jó (igazából kiba' jó) soundtrack az AvP1-ből:
Aliens vs. Predator 1999: Orbital
(szerk.) ja, Marine Campaign
Utoljára szerkesztette: SirBubu, 2014.11.02. 09:13:29 -
#4 Ez Alien alapján készült, nem az Aliens alapján. Az első filmnek köze nincs az AvP-khez, bár az eredeti AvP nagyon jó (a 2 sem volt túl rossz), de ha melléteszed az első filmet, akkor mintha két külön világban lennénk.
A fenti leírásnál talán picit szemléletesebb: Outlast és Amnesia: TDD az Alien világában. Ha azokat szeretted, ezt is fogod, ha azokat se, de szereted a régi Alien filmet (az elsőt), akkor feltehetően ezt is fogod a hangulat miatt, ha egyiket sem vagy nem igazán, akkor inkább kerüld.
Nekem eddig az év játéka, pedig az Amnesiat fél óra után meguntam. -
SirBubu #3 azt viszont túlzásnak tartom a közvélekedés részéről, hogy a Colonial Marines olyan nagyon szar lett volna -
SirBubu #2 te vagy az én emberem!
ezt a játékot még nem próbáltam, de az AvP1 szerintem is a legjobb/legfílingesebb az összes Alienes játék közül -
Ender Wiggin #1 a grafika szép, de a játék ostoba, rossz mechanikájú, idegesítő. számomra még mindig az 1999-es AvP a legjobb.