11
-
#11 Eldobhatod. Engem nem érdekel. -
SirBubu #10 ezek se tudnak má jódógukba milyen hülyeségeket kitaláni
(szerk.) a mondás is úgy tartja: "a kutya is jódolgában vész meg"
Utoljára szerkesztette: SirBubu, 2014.10.30. 21:10:25 -
#9 Akinek van fogalma arról a szóról, hogy "PERSPEKTÍVA" az tudja, hogy ez az egész nettó hülyeség...
Aki szerint egy TV képe 45°-ban jobbról, középről és 45°-ban baról is ugyanolyan látványt nyújt (és nem a politikai meggyőződésre gondolok) na annak talán jó lesz ez...
Utoljára szerkesztette: AgentKis, 2014.10.30. 13:05:26 -
#8 Ez viszont lehetove tenne az emeletes ulesek bevezeteset, tehat azt, hogy a rakter folott ket emeletnyi ules legyen. Mar most is van a nagy airbus-okon egy alvoter a szemelyzetnek ugy, hogy gyakorlatilag az agyak a csomagtartok fole vannak befuggesztve es felso folyoso a kozepso sorban ulo emberek feje folott van. Az ember azt hinne, hogy kozepen csak alacsony a csomagtarto, de valojaban az a felso emelet padloja.
Ezt a részt totálisan nem értem. Az A380-at és B747-et leszámítva nincs erre fizikailag hely. Attól, mert nincs ablak hogyan férne el több ülés? Egyáltalán a padló mitől bírná el a sokszorosan nagyobb tömeget? Emeletes ülés vagy két szint? Totál zavaros az egész. -
#7 Ha már itt is valaki konteóval jön... Komolyan mondom, hogy eldobom az agyam... -
#6 viszont technologiailag jó lenne, ablak nélkül, jobb könnyebb biztonságosabb lenne a repülés... -
kvp #5 Gibson egy regebbi regenyeben azt a megoldast irta le, hogy a gep kulsejere 360 fokos kamerakat raknak es ez a video kep elerheto minden utas szamara egy virtualis valosag sisakon keresztul. Igy az ember a fejet forgatva nezhet korbe a gepen kivuli szemszogbol. Persze csak az akit erdekel, a tobbiek nezhetnek mas csatornakat is. Ennek hatalmas elonye, hogy a gep maga nem zavarja a kilatast, mivel van kamera alul es folul is. Ez a pilotaknak is sokat segitene es nehany gep eseten van is kamera az elso futomuvon, a landolast segitendo.
A teljes oled tapeta teljesen folosleges, mivel nemcsak draga, de tenyleg nincs sok haszna. Arrol nem beszelve, hogy varhatoan amugy is csak reklamok mennenek rajta az egesz ut alatt. Az ablakok elhagyasa ertheto torekves a gyartok es a tarsasagok reszerol, de ahogy a hazaknal nem terjedt meg el az ablaktalan valtozat, ugy a repuloknel is ellenerzeseket valtana ki a legtobb utasbol. Ha mashol nem, legalabb a veszkijaratoknal meg kell hagyni oket, hogy nehogy rossz esetben is kinyissak (pl. kemenyebb foldeteres utan a szarny folott levo ajtot egy esetleges hajtomutuz fele).
Valoszinuleg a kompromisszumos megoldas az lesz, hogy elso osztalyon ahol csak egy ember ul az ablak mellett es mindenkinek van sajat ablaka megmaradnak az ablakok, mig a turistaosztalyon csak a szekek hatlapjaban levo kijelzokon keresztul lehet majd kilatni vagy fapadosok eseten ott sem. Ez viszont lehetove tenne az emeletes ulesek bevezeteset, tehat azt, hogy a rakter folott ket emeletnyi ules legyen. Mar most is van a nagy airbus-okon egy alvoter a szemelyzetnek ugy, hogy gyakorlatilag az agyak a csomagtartok fole vannak befuggesztve es felso folyoso a kozepso sorban ulo emberek feje folott van. Az ember azt hinne, hogy kozepen csak alacsony a csomagtarto, de valojaban az a felso emelet padloja.
A fotozas problemajat ugy lehetne megoldani, ha letolthetove tennek a teljes ut soran keszult 3d-s 360 fokos videofelvetelt vagy minden utas fotozhatna a szek hatlapjan levo kijelzo segitsegevel (lasd: street view fotok keszitese google earth-bol), majd az igy keszult kepet a neten atkuldik neki.
Egyebkent meg szerintem sokkal jobb lenne ha a kis ablakok helyett nagyobb anyagaban atlatszo panelek lennenek, bar akkor meg az lenne a gond, hogy sok utast zavarna a napfeny es fuggonyt kovetelnenek. Ennyire nagy utassuruseg eseten egyebkent tenyleg az ablakok elhagyasa a legolcsobb megoldas, bar az angol foldalattinal is ablaknelkuli jarmuvekkel kezdtek, de kenytelenek voltak utolag kis ablakokat vagni, mert az utasok koveteltek. Meglatjuk sikerul-e atnyomni az ujitast az utasokon, mert ha igen, akkor az ablak melletti szek olyan felaras extra lesz mint az elso osztaly vagy turistan a veszkijaratok melletti nagy labteru szekek. -
#4 Az OLED-del sem lenne másképp - legfeljebb, mindenki maga elé bámulna [és lenne rosszul], vagy rosszabb esetben ugyanúgy a repülőgép oldalafa felé... -
#3 A legnagyobb kifogás ezzel a tervvel kapcsolatban a "befolyásolás" lehet.
Nem fejteném ki, mindenki gondolja tovább... -
Cat #2 "a saját szemeddel az igazi tájat látod"
Pont ez vele a baj: jó esetben a gép utasainak harmada ül az ablak mellett (keskenytörzsű gépnél), interkontinentális járatoknál pedig 10 üléssor van, azaz ötöde. Kinézni egyébként is csak felszállás után és leszállás előtt röviddel érdemes, egyébként nem látni semmit, max. a felhők tetejét. Ha pedig éjszaka van, annyit se.
"Mi lesz a következő? A virtuális kandalló, és a kamu ablak?"
Régóta van olyan tévéadás, ami egy kandallót mutat, de van akváriumos is.
-
CairoJack #1 Én ismerek olyat, aki annyira tériszonyos, hogy ettől szerintem megzakkanna a szó szoros értelmében. Bár ki tudja. Őt majd elkülönítik, és olyan képet vetítenek neki, mintha buszon ülne. :)
Amúgy szerintem ez az egész hülyeség. Pont az a jó a repülőben, hogy a saját szemeddel az igazi tájat látod. Egy nyomoronc LOED panelen nincs mit nézni, fényképezni. Csak egy ratyi kép. Ennyi erővel most letöltök egy ilyen videót a YT-ról.
Szerk: Mi lesz a következő? A virtuális kandalló, és a kamu ablak??
Utoljára szerkesztette: CairoJack, 2014.10.30. 09:16:24