6
-
int #6 ha nincs rendes fizu nem lesz költés sem..
-
#5 Ott a pont. -
COOLancs #4 Ócska próbálkozás hogy lelejmolják a Zuckert. Ha nem tetszik jöhetnek Mo-ra buszozni tízszer annyit dolgozni fele annyi pénzért, sírva rohannának vissza. -
kvp #3 Eloszor is igen, meg mindig ott tartunk, hogy a cehes mesteremberek (programozok) alatt meg ott vannak az oket kiszolgalo kocsisok (buszvezetok). A fizetesbeli elteres oka az, hogy a programozok munkaja valamivel tobbet er a mai piacon es egyelore nehezebb is oket potolni.
A 18 dollaros oraber az valoszinuleg a brutto. Ebbol lejon az ado, meg az osszes tobbi fa. Ami marad az a netto ber. Egyebkent ez 18 dollaros bruttonal es 12%-os kulccsal 2800-ra jon ki, de nem minden sofor dolgozik 9 orat, ez a beosztasuktol fugg, van aki kesobb kezd es korabban vegez. 8 oras munkaidovel a fizetes mar csak netto 2500-ra jon ki, ami nagyjabol a cikk beli ertek. Nem sok, foleg kaliforniaban, de azert van roszabbul fizetett allas. -
Meridian #2 18 dolláros órabérrel nem 2400 dollár jön havi munkabérre... hanem 18*9*22=3564 -
DontKillMe #1 Az Orangeways már évek óta így tesz. Bár, náluk néha az is csodaszámba megy, ha megjön időre a fizu és nem késik hónapokat a kajajegy. De azt, hogy ott dekkolsz két fuvar közt egy távoli városban fél napnál is többet, azt ők sem fizetik. pl. 5436/938 járatszám oda. 07:16-ra bent van. Ugyanez a busz, 5436/225 járatszámmal délután 13.50-kor indul vissza. Közte meg cumi.