#3
Nemcsak a sérülés és az eltűnés jelent gondot ha a Postával szállíttat valaki, de a lassúság és az ár is.
Volt, hogy Japánból a csomagom 3 nap alatt a határt átlépte, de utána nem tudtam nyomon követni, és még egy hét kellett, míg kihozták a címemre.
Az árak is hihetetlenek. Külföldön (nyugat) pár centért feladok egy levelet, itthon meg már euró felett van, ha azt akarom hogy célba is érjen.
Belgarath#2
Tegyük azt is hozzá, hogy a postánál elég sok a sérült, hiányos vagy eltűnt csomag... Ha online akarok rendelni, akkor először megnézem, hogy ki a csomagszállító. Ha kizárólag a posta, akkor megyek egy másik webáruházba...
Hengelhoffer#1
Teljes mértékben egyet tudok érteni. Én 2x kerültem kapcsolatba a Posta ilyen jellegű szolgáltatásával. Mind a két alkalommal telefonálgatással, levelezéssel tudtam csak a küldeményemhez hozzájutni. Még azt sem mondták, hogy bocs. Még most is elfog az ideg, ha az eszembe jut az a sok hajcihő.