7
  • gothmog
    #7
    A neves szimbolikakutató saját szaktudására hagyatkozva az életéért menekül egy nővel.
    Asszta mekkora sztori, ezt még sohasem láttuk eddig, de tényleg. Én még azt a korszakalkotó ötletet is el tudnám képzelni, hogy a történet egy pontján kiderüljön: senki nem az akinek látszik. Hű, az aztán tényleg nagyot ütne...
  • Zombee
    #6
    Az egy béna sztori volt, lehetetlen lett volna jó filmet csinálni belőle.
  • BrockSamson
    #5
    Probalkoztam vele, eloitelet nelkul, de a prozaja hitvany, igy nem birtam sokaig. A filmek, aranylag nezhetoek voltak.
  • Frekvency
    #4
    már a "2" is rohadt fárasztó volt a hiperszuper konspirációs titokzatosságaival meg a sok komor tekintettel. Annyira átjön már a civilizációnk kultúrális válsága hogy csak a hülye nem látja, hogy kimerült a szellemi kapacitás. Nincsenek új témák, nincsenek új ötletek, semmi nincs már csak a rég kitalált dolgok ismétlése. Azt hisszük hogy a világ halad, mert a mikroelektronika behülyíti a népeket de valójában semmit sem haladunk előre, zsákutca az anyag öntudatra ébredése...
  • Ender Wiggin #3
    Kevés helyszínen játszódott, ez könnyít a dolgon. Sajnos DB nagyon rossz író. Minden regény azonos sablon alapján készül. Jó, hogy az Elveszett Jelképet kihagyják, mert az mindenk idők egyik leszarabb könyve. Nem csak DB-től.
    Egyébként tényleg, mi a szar ez a Da Vinc-Kód 3 duma?
  • Zombee
    #2
    Da Vinci-kód 3. Erről le kéne szokni. Még Da Vinci-kód 2 sem volt. Az Angyalok és démonok meg olyan szar volt filmen, hogy könyvben sem izgatott, a sztorival alapjaiban volt bajom. A Da Vinci-kód még nézhető volt, bár a könyvhöz az sem hozta meg a kedvem.
  • Teppik Amon
    #1
    a könyv az nagyon jó volt. Jól ír az ürge.