12
-
#12 Nekem is kellett vagy 2 percig töprengeni. -
Papichulo #11 Brutalis... tul sok idejuk van manapsag az altalanos iskolasoknak :) -
#10 Te + Cső = You + tube -
Papichulo #9 tecsőn érdemes megnézni a kommenteket
Az hol van? -
paby88 #8 anomália... milyen szépen megfogalmazták az irányítóközpontban meg lehet csak annyit lehetett hallani hogy: fák fák sit fák sit -
Neocortex #7 tecsőn érdemes megnézni a kommenteket, hidegháborús fíling :3 -
mrzool #6 Az F9R-Deven sose volt 9 hajtómű, eddig nagyrészt 1 hajtóműves teszteket végeztek. Nem akarok butaságot írni, de talán ez volt az első 3 hajtóműves repülés.
A belsős (sajtós) szivárogtatások szerint semmi showstopper extra nem történt, bár nyilván nem örülnek a fejleményeknek. Majd a vizsgálat után nyilvánosságra hozzák a részleteket, hogy mindenki megnyugodjon.:) -
Kryon #5 Elvileg élesben 9 hajtóművel menne fel, majd visszatérésnél a középsőt újragyújtanák. Vagy rosszul tudom? -
Kryon #4 Előfordul. Inkább a teszteken bukjanak ki a hibák, mint élesben. -
kvp #3 Ott lehetett a gond, hogy a tervek szerinti 9 helyett csak 3 hajtomuvel teszteltek es ebbol 1 (a kozepso) a visszateresre volt fenttartva. Elvileg amikor a ket szelso leallt, akkor be kellett volna gyujtania a kozepsonek. A video alapjan erre vartak is vagy 2-3 masodpercet aztan robbantottak fel, mert ha egyben esik vissza valahova, akkor a foldon robban fel.
Jobb megoldas lehetne a leszallo hajtomuvet mar a foldon begyujtani, de minimalis toloeron (es uzemanyagfogyasztason) tartani amig a tobbi ki nem eg es akkor felemelni a toloerot a visszatereshez. Ezzel el lehetne kerulni a legi inditast es annak kockazatait. -
Irasidus #2 Ez nem jelent semmit, ha Space-X-ről van szó. Ugyanis náluk a biztonsági faktorokat direkt túlbecsülik, amiből fokozatosan csökkentenek. Ezért volt náluk az elején halasztás a startok előtt, ma már nincs. Ők robbantották fel, valószínűleg a kiértékelés után a következőnél ez az érték már rendben lesz. Feltéve, ha tényleg nem volt nagy gubanc. -
#1 Dekár!