21
  • MasterMason
    #21
    Egyelőre ez van...
  • IMYke2.0.0.0
    #19
    Mindkettő szar.
    Az egyik nagyon, a másik kevésbé. De szar.
  • Lollerka
    #18
    nem tom, de tuti hogy kitalalnak valamifele filmforgatasi rendszert is ra...:D
  • sanyicks
    #17
    ez marhaság. Rajzolt valamit azt ennyi.
    TV-t OR-hez hasonlítani nevetséges. Az első kamu3D gagyi trükkökkel, az utóbbi pedig tényleges 3d, trükközés nélkül.

    A játék támogatás meg annyi hogy 2-3 játék van ami beépítetten támogatja. De segédszoftverekkel szinte bármi támogatja. A fejmozgás az már sok éve létezik, lásd trackir. Az OR-ben csak annyi az újdonság, hogy ez egy stereo kijelzővel van kombinálva.
  • kvp
    #16
    A jelenlegi felbontas amit tud:
    Developer kit 1: 1280×800 (640×800 per eye)
    Developer kit 2: 1920×1080 (960×1080 per eye)

    A varhato felbontas:
    Consumer version: 1920×1080 (960×1080 per eye)

    Idealis esetben ami jo lenne, az az 1440x1080 szemenkent, tehat 2880x1080-as kijelzo felbontas. Ezt meg eppen elviszi egy jobb videokartya is. Tartalom egyebkent van ra, barmilyen jatek, szoftver es video ami tamogatja a sztereo kimenetet megjelenitheto a kijelzon es barmilyen jatek vezerlese illesztheto a mozgaserzekelohoz, csak egy virtualis egeret/dpad-et kell emulalni. Ha ert hozza az ember, akkor szinte barmelyik regebbi professzionalis nvidia kartya raveheto a side by side sztereo kep eloallitasara opengl es d3d alatt is.

    Szemely szerint az egyetlen bajom az oculus rift-tel, hogy nagy es nehez. Az epson fele normal szemuveg meretu valtozat augmented reality es virtual desktop modban is hasznalhato szemuveg jobban tetszik, bar dragabb, viszont jatekon es filmnezesen kivul is jol hasznalhato, raadasul a meghajto aramkore egy kulso touchpad-es mobiltelefon meretu dobozban van, tehat vezerlo periferiat is adnak hozza. Mondjuk jelenleg meg ebbol is csak a fejlesztoi valtozat kaphato:
    http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?sku=V11H560020

  • sirpalee
    #15
    Függőleges bontásán sem árt javítani azért. Még nem az igazi...
  • pixx
    #14
    Játék még mindig nincs rá :D 2-3-at kivéve...
  • Sir Quno Jedi
    #13
    Amúgy nem is pont 4k kéne, mert a függőleges felbontással nincs probléma, az elmegy. A vízszintessel vannak gondok, Mint ahogy az LG is nyomatja a 21:9-es monitorjait, azok is bazi szélesek. Namost itt is azt kéne, hogy széltében megduplázni a felbontást és semmi probléma sem lenne.
  • JoinR
    #12
    Fölöesleges az OR-t bármilyen TV-hez hasonlítani. Az élmény teljesen különböző, az OR-rel _ott vagy_ a virtuális valóságban, a TV-n meg csak nézed.
    Anno amikor 1 éve kipróbáltam a DK1-et, nem hittem a szememnek, pedig annak a grafikája igazán tré volt...mégis olyan élmény volt, amit azóta emlegetek (a hullámvasutas demonál ülve is éreztem, ahogy liftezik a gyomrom, szarul is voltam tőle egész nap :D ). Engem már az meggyőzött, a jövőhéten érkezik is hozzám a DK2 :-)
    Ettől függetlenül a 4k bizony kelleni fog, de az első végleges változatban nem valószínű, hogy benne lesz.
    Utoljára szerkesztette: JoinR, 2014.08.22. 11:01:47
  • Sir Quno Jedi
    #11
    Amúgy vannak tavalyi és idei 3D-s passzív 4k-s TV-k. Azok nagyon durva képminőséget tolnak 3D-ben. Itt egy cikk róluk: http://www.cnet.com/news/4k-tvs-with-passive-3d-finally-a-good-use-for-all-those-pixels/
  • Sir Quno Jedi
    #10
    Javítok, mert a függőleges felbontás nyilván marad az 1080p.
  • Sir Quno Jedi
    #9
    Két szemre eleve kénytelen vagy két képet számolni, ergó vagy nagyon combos hw-t pakolsz alá, vagy butítod a látványt. Ámde az a tapasztalatom, hogy 2,5k-n is AA nélkül minden ugyanúgy fut sőt. Szal. a 4k is jól mehet, csak olyan VGA kell neki, ami már fel van készítve rá. Újak már tudják általában (a nagyobb karik nyilván).
  • BSOD
    #8
    ...és mégis mivel hajtod meg a4k kijelzőt 60-75Hz-cel?
  • Sir Quno Jedi
    #7
    Mert ugye egy display-t tesznek bele és nem kettőt, hogy költségcsökkentés meg blabla. Így mindjárt fele a felbontás amit látsz, de annál is kisebb a látótér szűkítése és a lencse miatt. Valljuk be 960x540-es képet (illetve annak egy RÉSZÉT) bámulni 2014-ben nem egy felemelő érzés. Videóhoz még elmegyeget(ne), de játékhoz édeskevés és ahogy írtátok, iszonyat pixeles lesz, mert túl közel van. Itt "nem ülhetsz messzebb a fotelben"... :D
  • MasterMason
    #6
    Egy srác linkelte itt sg-n oculus topikban, ezt látod egy oculussal. Egyértelműen kell majd az a 4k, mert mivel nagyon közel van a kijelző a szemhez, plusz még egy lencse is van előtte, így hát látszanak a pixel rácsok. A 4k négyszer annyi pixelt tartalmaz mint az 1080p, azzal már szép lesz, és nem lesz zavaró.

  • Sir Quno Jedi
    #5
    Mondjuk én sem tudom már elképzelni sem mi tart nekik ennyi ideig a piacképes állapotra hozásban?!? Ez bazdmeg egy sima teló/tabletkijelző + mozgásszenzorok (bármék telóban benne van lassan), pár lencse, szivacs, némi ipari hulladék, meg gumiszalag.

    A SONY cucca, na az innováció a javából. Az hogy a sityak is világít és a move kamerája és szoftvere az alapján tudja hogy a térben merre mozog és merre áll, na az faja és hótegyszerű megoldás. Így a sityak és akét move kontroller már valóban finom mozgásokat tesz lehetővé és pontosabb szimulációt. Persze ez is gagyi, de az ár lényeges. Vannak halálpontos lézeres térbeli pointerek stb., de azok sajnos iszonyat pénzek, max. melóra éri meg.
  • JoinR
    #4
    Addig még sok idő van, szerintem ha 2016 előtt kész lesz, az 2015 karácsonya lesz...
  • sanyicks
    #3
    ne bullshitteljenek, adják már ki a végleges verziót.
  • Sir Cryalot
    #2
    "A Facebook márciusban vásárolta meg 2 milliárd dollárért az Oculus VR-t"

    "ha minden elénktolt féligazságot elhinnénk, úgy tudnánk, hogy a Facebook márciusban vásárolta meg 2 milliárd dollárért az Oculus VR-t"

  • Sir Cryalot
    #1