#3
Jó lenne, ha te kezdenél el gondolkodni. ;-)
Az Amazon nem azért ugráltatja az árakat, mert úgy lehet a legalacsonyabb, hanem azért, mert úgy lehet mindig ÉPPEN a többi piac által kínált ár alatt.
A stratégia lényege, hogy nem engedi meg, hogy nagy vagy lényeges legyen az árkülönbség, mindig 1-2 dollárról ill. fontról van szó.
#2
"Ha a legalacsonyabb árat akarja biztosítani, akkor hagyná a legalacsonyabb szinten, pl. 185-ön."
Ennél nagyobb baromságot még nem hallottam. Gondolkodj picit.
#1
"Volt rá példa, hogy egy WLAN-router ára 24 órán belül nyolcszor módosult, az egyes napszakoktól függően 185 és 200 dollár között volt. A társaság ezzel a stratégiával akarja növelni a piaci részesedését, ugyanis így szeretné biztosítani, hogy az adott árucikket mindig ő kínálja a legalacsonyabb áron."
Ennél nagyobb baromságot még nem hallottam! :-)
Ha a legalacsonyabb árat akarja biztosítani, akkor hagyná a legalacsonyabb szinten, pl. 185-ön.