8
  • seepheeerd
    #8
    "Good judgment comes from experience. Unfortunately, experience usually come from bad judgment."
  • seepheeerd
    #7
    Minden fejlődés elér egy pontot, ahol már a kutyát nem érdeklik az "újdonságok" (na jó legfeljebb pár macskát még igen de az semmi). Ehhez faramuci módon egyre nagyobb kell hogy legyen a cég...

    (A reklámok már most is idegesítőek)
  • StoneCold7
    #6
    Járja csak.
  • Szefmester
    #5
    Az okos ember tanul a hibáiból, bölcs pedig mások hibáiból is.

    Ez az amit a legtöbb Fb részvényes nem alkalmaz... nekik a profit kell, és ha valaki megfelelően elkurvult a pénzért, mint a cukrosbácsi akkor le is fekszenek nekik, lesz ami lesz alapon.
  • Neocortex
    #4
    Persze hogy a hibáiból tanul az ember mégis mi másból?

    A facebook pedig tiszteletben tarthatná az emberek magánéletét, már szinte semmire se lehet kattintani vagy kommentelni anélkül hogy az egész családnak rögtön sms értesítőt küldjön
  • lamer the true
    #3
    Szóval csődbe vitte a cégét, és most megmondja a tutit.

    Nyilvánvaló ezekre még nem gondolt előtte senki...

    Idióta.
  • Danecay
    #2
    Vagy csak tanult a hibákból?
  • dzsagon
    #1
    utólag deokos ez a csávó