8
  • lammaer
    #8
    Odáig nem bírtam ki.... :)
  • paby88
    #7
    Hát tökre volt értelme fejlődésnek a végén már volt olyan skilled amivel a legbrutálisabb genyákat is 1-2 lövésből elintézhetted...
  • Evoluti0N
    #6
    Már az első részben is voltak emberi ellenfelek.
  • lammaer
    #5
    Sajnos nekem se jött be a játékmenet, elég hamar ráuntam én is (plusz a szintlépés fejlesztés tökéletlen értelmetlensége se tett jót a játéknak nálam).
    State of Decay jobban bejött.
  • ugh
    #4
    Mar bocs a jatekmenet olyan lapos volt egy ido utan hogy mar a felenel dogunlaom volt szal meg hosszu is volt.


    Acikk szerzojenek meg :
    A dead island 1-ben se csak zombi ellenfelek voltak.
  • Szefmester
    #3
    Én a respawnolós ellenfeleket venném ki, cserébe jelentősen felerősíteném őket. A skálázódás is baromság ahogy mondod. Érdekes lenne viszont ha már rögtön az elején összefuthatnánk a legkeményebb ellenfelekkel, akiket abban a pillanatban még esélyünk sem lenne legyűrni, így menekülni is kellene. A játékosnak mérlegelnie kellene hogy itt most darálhat, vagy max az életét mentheti. ( egy savegame törlős hc móddal igazán kemény címet varázsolhatnának ebből)
  • lammaer
    #2
    Vajh elfelejtik azt a baromságod hogy az ellenfelek velünk együtt skálázódnak felfelé / a jobb fegyverek gyorsabban mennek tönkre?

    Számomra mindkető gyakorlatilag haszontalanná tette a fejlődést/fejlesztést. Mintha nem is történne semmi az egész játék során...
  • StoneCold7
    #1
    Aha ez mind szép és jó, de úgy is az fogja meghatározni, hogy milyen hosszú lesz a játék. Az első része nem volt olyan rövid, de remélem ez hosszabb lesz, mert mindent bejárva sem volt olyan hosszú...