8
-
lammaer #8 Odáig nem bírtam ki.... :) -
paby88 #7 Hát tökre volt értelme fejlődésnek a végén már volt olyan skilled amivel a legbrutálisabb genyákat is 1-2 lövésből elintézhetted... -
Evoluti0N #6 Már az első részben is voltak emberi ellenfelek. -
lammaer #5 Sajnos nekem se jött be a játékmenet, elég hamar ráuntam én is (plusz a szintlépés fejlesztés tökéletlen értelmetlensége se tett jót a játéknak nálam).
State of Decay jobban bejött. -
ugh #4 Mar bocs a jatekmenet olyan lapos volt egy ido utan hogy mar a felenel dogunlaom volt szal meg hosszu is volt.
Acikk szerzojenek meg :
A dead island 1-ben se csak zombi ellenfelek voltak. -
Szefmester #3 Én a respawnolós ellenfeleket venném ki, cserébe jelentősen felerősíteném őket. A skálázódás is baromság ahogy mondod. Érdekes lenne viszont ha már rögtön az elején összefuthatnánk a legkeményebb ellenfelekkel, akiket abban a pillanatban még esélyünk sem lenne legyűrni, így menekülni is kellene. A játékosnak mérlegelnie kellene hogy itt most darálhat, vagy max az életét mentheti. ( egy savegame törlős hc móddal igazán kemény címet varázsolhatnának ebből) -
lammaer #2 Vajh elfelejtik azt a baromságod hogy az ellenfelek velünk együtt skálázódnak felfelé / a jobb fegyverek gyorsabban mennek tönkre?
Számomra mindkető gyakorlatilag haszontalanná tette a fejlődést/fejlesztést. Mintha nem is történne semmi az egész játék során... -
StoneCold7 #1 Aha ez mind szép és jó, de úgy is az fogja meghatározni, hogy milyen hosszú lesz a játék. Az első része nem volt olyan rövid, de remélem ez hosszabb lesz, mert mindent bejárva sem volt olyan hosszú...