6
  • Okisz
    #6
    ÉS szerinted mindenki úgy csinálja mint Te? Éveket ül egy mára már csak 4-5óra játékidővel rendelkező gamen? Komolyan mondom minek van olyannak netje, pláne még regel és ír is ide, mikor 10ig nem tud elszámolni...
  • frensys3666
    #5
    Mi a francnak ez?!?! Évről évre kiadnak egy újjat, még a 2 évvel ezelőtti is csak addíg jutott el nálam idő hiányában, hogy 3 pályát vittem rajta végig, azt jó napot, a tavalyit akartam most feltenni, erre már itt a követező...felesleges
  • Ender Wiggin #4
    az elmúlt évek egyetlen pozitívuma játékfronton, hogy végre egyre több fejlesztő a szinkron színész fizimiskájára alakítja a karaktert. ennek lehet jelentősége a megfilmesítésnél. amikor az arc egy modellé vagy csak egy generikus fantázia szülötte alaké, akkor a könyebben választanak katasztrofálisan színészt az élőszereplős filmhez (Max Payne - Marky Mark, Altair - fasskalap, - Lara - Jolie, hogy csak a legszarabb választásokat említsem). Ha viszont egy színész adja az arcot, akkor kissé kínosabb másra osztani a szerepet, amennyiben filmre kerül a sor...
  • StoneCold7
    #3
    Nekem úgy tűnik, szarabb lesz az idei CoD, mint valaha, pedig elég jól versenyeznek nálam a 6 óta, hogy melyik szarabb a másiknál, mert mindegyik annyira fos.
  • IMYke2.0.0.0
    #2
    Hát, elég szomorú, ha nem veszed / vetted észre azonnal, hogy a kép, amit látsz, az mesterséges... elsőre azonnal látszik.

    Kontraszt:
  • hgaben90
    #1
    A videojátékok kimásztak az "uncanny valley"-ből. Az első gondolatom nem "jé, ez a karakter olyan, mint Kevin Spacey" volt, hanem "Miért vágták be Kevin Spacey fényképét egy Call of Dutys cikkhez?"