10
-
#10 Mirol beszelsz?
Egy normal (20/20) egeszseges szem felbontasa 1 szogperces (also becsles, eles latassal inkabb olyan fel szogperc), ez levetitve 180 fokra (full latomezo VR-nel) 10800-at jelent (eles szemmel fel szogpercnel 21600-at). Eles szemhez inkabb 32k kene gondolom ahhoz, hogy kb perfektnek lasd. -
#9 valami benchmarkos adatbázisban volt egy új Samsung telefon ezzel a felbontással, úgyhogy az valószínűleg már a saját fejlesztésű kijelzőjük lesz -
Vol Jin #8 16K VR-hez???
Szerintem te nem érted a DPI és a pixelszám közötti különbséget. -
#7 Ja valoban, pedig tudhattam volna, mert olvastam ezt a hirt mashol is valahol, LCD-bol ilyen mar joideje letezik.
VR-be amugy sztem legalabb 4k fog kelleni a nagy fov melle hogy kb jol nezzen ki, ahhoz meg hogy igazan jol nezzen ki, legalabb olyan 16k :)
Persze a mostaniakkal is valamennyire elvezheto mar, de a felbontas azert zavaro tud lenni. -
MsUser #6 Itt tart most az AUO kijelző gyártó fejlesztő cég: http://auo.com/?sn=113&lang=zh-TW&c=26 -
MsUser #5 Nem sok az info a cikkben az OLED kijelzőről, csak foszlányok hogy majd egyszer, valamikor a Samsung?! -
#4 A cikkben sem LCD-ről pityeregnek.
;) -
#3 VR sisakokba LCD valszeg felejtos a fos frissites miatt, oda valszeg inkabb OLED kell (lasd: Oculus DK2) -
#2 Hát ja.
Más értelme ilyen méretekben zéró. -
#1 fejlődjön csak a technológia, VR sisasokba jól fog jönni az extrém képsűrűség, még ha mobilokon csupán nettó faszság is az egész