10
  • skinnyman
    #10
    Mirol beszelsz?
    Egy normal (20/20) egeszseges szem felbontasa 1 szogperces (also becsles, eles latassal inkabb olyan fel szogperc), ez levetitve 180 fokra (full latomezo VR-nel) 10800-at jelent (eles szemmel fel szogpercnel 21600-at). Eles szemhez inkabb 32k kene gondolom ahhoz, hogy kb perfektnek lasd.
  • szomferi
    #9
    valami benchmarkos adatbázisban volt egy új Samsung telefon ezzel a felbontással, úgyhogy az valószínűleg már a saját fejlesztésű kijelzőjük lesz
  • Vol Jin
    #8
    16K VR-hez???

    Szerintem te nem érted a DPI és a pixelszám közötti különbséget.
  • skinnyman
    #7
    Ja valoban, pedig tudhattam volna, mert olvastam ezt a hirt mashol is valahol, LCD-bol ilyen mar joideje letezik.
    VR-be amugy sztem legalabb 4k fog kelleni a nagy fov melle hogy kb jol nezzen ki, ahhoz meg hogy igazan jol nezzen ki, legalabb olyan 16k :)
    Persze a mostaniakkal is valamennyire elvezheto mar, de a felbontas azert zavaro tud lenni.
  • MsUser
    #6
    Itt tart most az AUO kijelző gyártó fejlesztő cég: http://auo.com/?sn=113&lang=zh-TW&c=26
  • MsUser
    #5
    Nem sok az info a cikkben az OLED kijelzőről, csak foszlányok hogy majd egyszer, valamikor a Samsung?!
  • NEXUS6
    #4
    A cikkben sem LCD-ről pityeregnek.
    ;)
  • skinnyman
    #3
    VR sisakokba LCD valszeg felejtos a fos frissites miatt, oda valszeg inkabb OLED kell (lasd: Oculus DK2)
  • NEXUS6
    #2
    Hát ja.

    Más értelme ilyen méretekben zéró.
  • Lazarus
    #1
    fejlődjön csak a technológia, VR sisasokba jól fog jönni az extrém képsűrűség, még ha mobilokon csupán nettó faszság is az egész