11
  • Etinger
    #11
    zola2000
    Ó hát ezek engem is. Csak az AoE készítőit sajnos szélnek eresztettél, azóta ez a HD vonal megy.. ami meg hát nem is tudom. Nekem speciel nem ad annyi pluszt. Van ugye AoE2 HD ill. Age of Mithology HD is jön a napokban (ha jól tudom, de lehet már ki is jött). Hallottam Warcraft II HD-ról is, amire rámenne a Blizzard jelenlegi közösségi rendszere, a battlenet kliens.. és úgy egészen klasszul is elsülhetne a dolog. Mondjuk a sima WarCraft 3 is megérne egy kis ráncfelvarrást... Kíváncsi leszek mi lesz...

    A Tropicoról olvastam, de játszani nem játszottam. Képek alapján biztos van egy HANGULATA :)
  • zola2000
    #10
    Érdekes, hogy az összes hasonló játék (warcraft-AOE-c&c) után a 3D erőltetése után csökkent az érdeklődés, utána ki is múlt az összes hasonló játéksorozat, pedig lehet hogy érdekelne egy nagyobb költségvetésű 2Dt használó pl age of empires 4 (szigorúan ha az ókorban-középkorban marad) vagy hasonló játék ma HDben, esetleg a környezet lenne 3D, az emberek rajzolt 2D spriteok AOE stílusban, úgy talán jó lehetne.
    Stratégiákból (a japán SRPGken kívül) még a tropico sorozat érdekel valamennyire.
  • zola2000
    #9
    Jogos. egyébként belegondolva mire a diablo1 elkészült már kiforrottak a videojátékok, ha 2D játékról van szó, akkor a 90es évek közepén már nem nagyon lehetett teljesen újjal előállni. (utána jött a 3D eröltetése)
  • Etinger
    #8
    zola2000
    Nem sok köze van a kettőnek egymáshoz, ilyen hasonlóságot majd' minden játék között meg lehet említeni, kérdés mit akarsz benne látni. Ami a Dűnét illeti ott valóban erős merítés történt belőle a Warcraft megalkotásánál... Mondjuk az más kérdés, hogy a Westwooddal ellentétben a Blizzard utána jobb és jobb játékokat készített (WarCraft II-III és SC I (vagy akár a kettő) .. míg a Westwood az árva Red Alerten túl sokra nem vitte (szerintem), ott már a második résznél rezgett a léc, azóta meg csak süllyed a színvonal.
  • Archenemy
    #7
    :D
  • zola2000
    #5
    Félrértesz.

    Sajnos nem igazán lehet erről itt nem hallani, de kb most néztem erről több videót először komolyabban figyelve a játékmenetre, és azon gondolkoztam el, hogy az ys diablosodott, vagy az ysből jött a diablo alapötlete, de ehhez a diablo1et és az akkori ys játékokat kell megnéznem, hogy eldöntsem.

    Úgyértem mint ahogy például ahogy dune 2ötletéből jött a warcraft abból az age of empires, ami persze nem gond.
  • M0RN1NGST4R
    #4
    nem kell úgy tenned, mintha most hallanál róla először és mintha a japó szubkultúra lenne a meghatározó.
  • zola2000
    #3
    Most néztem erről a diablóról egy videót, és ha jól látom ez a játék tiszta YS, csak sötétebb, és errefelé híresebb.
  • Archenemy
    #2
    Teljesen egyetértek, én azok közt voltam, akik undorodva hagyták ott a D3 eredetijét mikor nyilvánvalóvá vált, hogy infernó goldfarmingról + AH trükközésről szól a játék. De a RoS nagyon jó kis kieg lett, AH kinyírva, Loot 2.0 rendszer bevezetve, adventure mód, nehézségi fokok, egy picivel normálisabb crafting, enchantolás, végtelen paragon szint.

    Tényleg csak azt tudom javasolni, hogy akinek a játékmenet tetszett, de a loot rendszer, AH nem, tegyen egy próbát.
  • Etinger
    #1
    Összességében elégedett vagyok a kiegészítővel. Rendkívül sok pozitív változás történt a játékkal kapcsolatban az elmúlt 2 hónapban, kezdve az Aukciós Ház bezárásától a Paragon rendszer átalakításán keresztül az új drop és itemizációs (csúnya angol szavak) rendszereken át. Egyértelműen pozitív irányba változott a játékmenet, a 2012-es állapotokhoz képest, rendkívül sokat fejlődött a játék és már nyomokban sem hasonlít arra ami eleinte volt. A probléma ezzel az, hogy sajnos úgy érzem azokat a játékosokat akiket ott és akkor elveszített a Blizzard, ez a kiegészítő nem feltétlen fog játékra csábítani.

    Maga a kiegészítő újdonságai szerintem jók, de mégis hiányérzetem van. Valahogy az ötödik Act vége pl (nem a közvetlen vége, hanem előtte a nagyobb terület) számomra például nagyon a negyedik Act végét idézi, mintha ott a kreativitás ami addig jól meg volt, kifújt volna. Másfelől az egyik főellenség is úgy érzem méltatlanul kevés szerepet kapott. Azt veszem észre (és ez az egész Diablo 3-ra igaz), hogy ahogy halad egy Act a vége fele, úgy laposodik el. Ez az első, második, harmadik fejezetre egyaránt igaz. Itt is zseniális a felvezetés, de az Act vége szerintem lehetett volna jobb is. Másfelől annyira törekedett a Blizzard, hogy ez most aztán tényleg nagyon sötét legyen, hogy néha igazi felüdülést jelent 1-2 világosabb helyszín. A zene pedig néhol zseniális, néhol szintén inkább keserű, mintsem hangulatos.

    Ami nekem tetszett volna, az például kifejezett több katedrális, és katakomba, mert ebből kb semmit nem kaptunk, pedig eleinte őszintén szólva én ezekre számítottam. Valamiért úgy éreztem az első Diablohoz nyúl majd vissza a játék, de nem, nem ez történt. Ez nem feltétlen baj persze :)

    Na de... minden károgásomat félretéve ez egy jó játék, jó kiegészítő, és imádok vele játszani. 2 hete nyüstölöm és egyik nap sem voltam még úgy, hogy ma nem lépek be, mert meguntam. Ez mindenképpen dicséretes.

    Tudom sokan az árába majd úgyis belekötnek, szerintem ez a 10k teljesen korrekt érte, tudva azt, hogy folyamatosan bővítik majd a játékot, amiért semmit nem kell fizetni majd. Én eleve nagyon ritkán veszek játékot, de úgy érzem egy ilyen bővítés bőven megéri a pénzét. Aki meg csak felhúzza magát a Blizzardon meg a játékain, az meg kerülje el az egész sorozatot jó messzire, mert nem fogja látni mindazt a munkát ami tényleg benne ebben az egészben.

    Végezetül még annyit, hogy rendkívül jó döntés volt a Leader Designer csere, és az új célok kitűzése... és az érezhető törekvés arra, hogy mindenki másként tekintsen erre a játékra, mint anno azt tette.

    Úgy érzem ahogy anno LoD előtt átvészelte a Diablo 2 is a folyamatos (de jogos!) pocskondiázást, úgy a Diablo 3 is átvészeli lassan ezt, és végre méltó lesz a sorozat a nevéhez. Az tény, hogy lassan, de az irány mindenesetre egyre jobb, ahogy a végeredmény is.