9
  • cateran
    #9
    Never go full retard..Egyreszt konyveknek es filmeknek is van, hogy tobb befejezese van, masreszt 1 szamitogepes szerepjatek egyszeruen mas kategoria, de ha ezt nem erted meg, akkor irigylem az eleteted, sok gondod nem lehet...
    Kerlek avass be, melyik film volt az ahol te valogattad ossze a csapattarsaidat (es nem a forgatokonyviro es rendezo) ahol de dontottel kulonbozo szituaciokban (es nem a rendezo es forgatokonyviro)
    Abban igazad van, hogy nem kotelezo a tobbfele befejezes, de az ME jatekoknal es esszencialis volt (lathatoan a kozelebe sem szagoltal az 1. 2 resznek..) es ezt szartak telibe a 3. resszel.
  • hgaben90
    #8
    Nekrózok egyet... A szerepjátéknak nem feltétele a többféle végkifejlet (vagy akkor a Morrowind nem volt szerepjáték? Mi a helyzet az MMO-kkal? Azoknak vége sincs!)
    Miért ne hasonlíthatnám össze egy film és egy játék történetét? Film és könyv történetét is szokás, akkor ez miért nem járja? Nem a játékmenettel problémázik akinek baja volt vele (abban tényleg igazságtalan lenne az összehasonlítás), de pusztán a történetet vizsgálva simán összehasonlítható egy videojáték és egy film.
  • Magiszter
    #7
    Deus Ex-nek is így lett vége, hogy nyomd meg az XY gombot ahhoz hogy XY befejezése legyen. Az egész játék jó volt, de a végén ezzel úgy felb*sztak hogy valami hihetetlen. Jó persze a játékstílustól függően aktiválódtak a gombok... de akkor is.
    A ME3 is ezzel húzta ki a gyufát. Ez így nem szerepjáték hanem csak történet-orientált lövölde, aminek a végét egy gombnyomás dönti el.
  • Evoluti0N
    #6
    @ bunny

    Itt nem az a gond, hogy valaki megértette-e a végét, vagy se. A gond az, hogy a pofánkba hazudtak. Casey Hudson konkrétan azt nyilatkozta, hogy nem úgy lesz vége, hogy lesz A, B és C lehetőség és ezek közül kell választani, hanem a trilógia folyamán meghozott döntések befolyásolják a végét. Ebből konkrétan semmi nem lett és az A, B, C befejezést kaptunk 3 színben.

    @hgaben90

    A Mass Effect (elméletileg) szerepjáték. Annak meg az lenne a lényege, hogy a döntéseink hatással legyenek a befejezésre (is). Nehogy már egy filmmel akard összehasonlítani.
  • WoodrowWilson
    #5
    Úúú, taníts, mester! A befejezés elsőre is rettenet volt, az extended cut csak néhány ótvar logikai hibát javított ki, de önmagában a koncepció ugyanaz a hülyeség maradt.
  • bunny
    #4
    A ME3 befejezése elsőre is tökéletes volt, csak sajnos az emberek agyilag nem érték fel a készítők mondanivalóját. Kicsit túlértékelték a játékosokat, így kellett készíteni ME endgame for dummy's DLC-t.
  • WoodrowWilson
    #3
    Azok nem szerepjátékok, nem tudtál sok nagy súlyú döntéseket hozni bennük, és ami a legfontosabb, hogy nem ígérték meg előre a készítőik, hogy mennyi különböző befejezés lesz.
  • hgaben90
    #2
    Azért ez a ME3-boszorkányüldözés valahol röhejes szerintem. A Gyűrűk urának és a Csillagok Háborújának csak egy befejezése volt, mégsem ragadtak vasvillát meg fáklyát a népek.
    (Nem mondom hogy nem lehetett volna többet kihozni belőle, de ha az Extended Cut lett volna az eredeti befejezés, szerintem már az is elég lett volna).
  • WoodrowWilson
    #1
    A ME3-nak is van vagy nyolc befejése, de tudjuk mi lett belőle. Reméljük, itt jobban összeszedik magukat az írók.