13
Kholat - túlélőhorror a Djatlov-incidensről
-
#13 Kholat - kihasználja a PS4 erőforrásait Kell is a kraft neki annyi szent. -
#12 Még tovább javult a Kholat -
#11 Végigvittem... sajna nem túl izgalmas, mindössze csak információgyűjtésből áll az egész, scare-event nem sok van, bár a grafika tényleg üt. -
#10 Szép csendben ez is megjelent!
Kholat teszt by Gamekapocs
Alapból van benne magyar felirat! -
#9 Kholat - megjelenési dátum és új trailer -
#8 Ilyen környezetben játszódik a Kholat -
#7 Késik a játék Június 10. az új dátum. Van a linken pár új kép is! -
#6 Kholat Gets Release Date - Screens & Trailer
2015.04.24-én jelenik meg! -
#5 Kholat Lead Narrator Voiced By Sean Bean - Screens -
#4 Pá új kép is érkezett a trailer mellé! -
bundaskenyerrrr #3 Új videó:
https://www.youtube.com/watch?v=sTfwU9bNOuM -
#2 Kholat - új előzetes a Djatlov-incidenst feldolgozó játékból -
#1 Kholat - túlélőhorror a Djatlov-incidensről
Valós eseményeket feldolgozó horrorjátékot készít a Wohoo Games a Imgn.Pro kiadásában. A Kholat az 1959 februárjában történt Djatlov-incidenst gondolja újra, ahol több orosz túrázó lelte halálát a hófödte Ural-hegységben.
Az év elején mutatkozott be a független fejlesztők játéka, a Kholat. Az alkotás megtörtént eseményeket dolgoz fel: 1959-ben kilenc fiatal túrázó lelte halálát a hófödte Uralban található Cholat Sjakl hegyen, megmagyarázhatatlan körülmények között. Természetesen a szovjet hatóságok kevés konkrétumot osztottak meg külvilággal, annyi biztos, hogy egy "titokzatos erő" végzet mindegyikükkel. Többük félpucéran halálra fagyott, a pontos okok máig sem ismertek.
Ezt az incidenst gondolja újra a Wohoo Games a Kholat című produktumban. Egy helyszínre érkező vizsgálóbiztost irányítunk benne, nekünk kell megkeresnünk a megcsonkított holtesteket, s a rejtély kibogozásra is ránk hárul. Hamar csapdába kerülünk a zord tájon, hamarosan az életben maradás lesz a legfőbb célunk.
A Unity Engine-nel készülő belső nézetű túlélőhorrort már jóváhagyták a Steam Greenlighton keresztül. A játék egyik hangzatos eleme a félelem-menedzser, amely remekül kezeli a feszültséget, így minden egyes újrajátszás tejesen más kimenetelű lesz. Ha nem vigyázunk, magunk is könnyedén bekattanhatunk. A játékosok térképpel és iránytűvel navigálhatnak a hegyen és nyomok után kutathatna.
Most friss screenshotokra és artworkökre tettük rá a kezünket a 2014-ben PC-re és Macre megjelenő játékról. Mazsolázzatok kedvetekre!
Az info a képekkel és a teaserrel itt található (gamekapocs)