24
Egy igencsak érdekes indie alkotás, sokféle befejezéssel
-
nú #24 Az shader 2.0 ugyancsak -
Fidolorous #23 ati 9600 powaaa -
Fidolorous #22 én nyertem -
#21 nekem tavaly még volt olyanom amiben 2 se volt, nyertem? :D -
#20 Én 2009-ben szereztem DX10-es VGA-t a HD 4670 személyében :D Az már támogatta a shader 3.0-át. -
nú #19 Nekem meg egy bovli asrock alaplap integrált nvidia agp-vel is volt már kb 7 éve -
#18 Nekem 2011-ig nem volt csak 2.0 -
#17 :DD Ha 2014-ben nincs pixel shader 3.0 támogatásod az elég gáz :D Egy új VGA segít. A mai VGA-k pixel shader 5.0 támogatással rendelkeznek :D -
Fidolorous #16 komoly hallod, nincs pixel shader 3.0-ám asszem vagy mi a fene.. megpróbáltam szoftveres emulációval de halál.. -
Zero 7th #15 Nabazze. Ennyit nem ér az egész... :P Tényleg, öt befejezés után nem hiányzik már a többi. :) -
#14 Én láttam ezt már csak nem igazán tudom értelmezni... :D -
#13 Mindenki ismeri az alábbi folyamatábrát?
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
(Több helyről is beteszem, hogy tovább látható maradjon)
Ha esetleg az ábrán nem szereplő befejezést vagy egyéb érdekességet találtok, lécci írjátok be, hogy a készülő magyarításban azt is le tudjuk tesztelni. -
Zero 7th #12 A bombánál az tetszett, hogy a narrátor szó közepén hallgatott el. :D
Egyébként a Bard's Tale: New Adventures-re emlékeztetett ez az egész játék, ott vitatkozott folyton a narrátor és a főhős. Az egy király játék volt, a szinkron a közepesnél bénább diablo-klónt nálam instant klasszikussá tette. -
#11 Akkor most spoilerezek. A bombásat nem lehet megoldani, pont ezért vicces, a tehetetlenség miatt :D Ha a lépcsőn lemész megbolondulsz, és öngyilkos leszel. -
Zero 7th #10 Körülbelül 4 vagy 5 befejezést láttam zsinórban, de aztán többször nem volt kedvem elindítani. Amit biztos, hogy nem láttam, az a "jó" irányba indulva lefelé menni a lépcsőnél, amikor a narrátor felküld. Meg a végén a bombás szituációt nem tudtam megoldani, nem tudom, lehet-e. -
#9 Ez most irónia, vagy komoly? -
Fidolorous #8 nem fut a gépemen :( -
sirpalee #7 Csodálom, hogy nem volt még topicja...
Btw zseniális a játék, mikor kijött a "standalone" vagy 5-6 órán keresztül nyúztam megállás nélkül. -
#6 :DD en azt szerettem mikor -spoiler-
A narrator meghulyult es 10szer ujrainditotta a jatekot de csak nem akart jo lenni:D
-
nú #5 Az egyik legjobb végződés az az szerintem, amikor a játékhoz jutsz el (nem mondom el részletesen, hogy mi ez) és azt mondja a hang, hogy akkor most te 4 órahosszát, vagy mennyit játszol rajta. Nos ahhoz nem volt türelmem, de youtubeon meg lehet tekinteni, hogy mi lesz, ha végigjátszod tényleg :D -
#4 -
#3 Ezt meg külön érdemes megnézni, Raphael trailer :))
-
#2 Eredetileg half-life 2 mod volt, ehhez adtak hozzá még valamennyit, és finomítottak rajta. -
#1 Half-Life 2 mod volt, önálló indie alkotás lett.
A The Stanley Parable önmagát first person felfedező játékként definiálja, a felfedezés pedig az Antichamber-höz hasonló módon válik a játék központi elemévé: míg az Antichamber-ben a térről alkotott elképzeléseinket cáfolta meg a játék úton-útfélen, így arra késztetve a játékost, hogy ő maga is kételkedni kezdjen bennük, addig a The SP esetében a történetmeséléssel és a felfedezéssel kapcsolatos legalapvetőbb beidegződéseink lesznek minimum kétségesek.
A játék kiindulópontján megismerkedünk a játék összes szereplőjével. Egyikük a címszereplő Stanley, aki egy nagy épületben dolgozik, munkája pedig abból áll, hogy egy billentyűzet gombjait kell megnyomnia a képernyőn megjelenő utasítások alapján, a másik szereplő pedig a narrátor, akitől az előbbieket, és a játék során még oly sok mindent megtudunk. Kalandjaink pedig azzal a drámai fordulattal kezdődnek, hogy hirtelen elapad a Stanley munkájához szükséges utasítások folyama, és mint kiderül, az épületből mindenki más eltűnik.
Forrás: Gamestar
Nos, ebben a topikban összegyűjthetjük hányféle lehetőség, és befejezés létezik :)