19
Search Engine Optimization
  • portosz11
    #19
    Halihó,
    Most váltottunk a weboldalunkon protokollt http-ről https-re. A kérdésem, hogy a search console-ben kell valamit állítani?
  • BattleGuru
    #18
    Ma már nagyon sok tényező közrejátszik a keresőoptimalizálásnál. Technológiai, tartalmi követelmények vannak. Nagyon jó összefoglalót találtam az alábbi oldalon:A keresőoptimalizálás lépésről-lépésre
  • tigeroo
    #17
    google pingvin algoritmus ellen egy kis infografika

    katt
  • tigeroo
    #16
    szerintem ez sok mindentől függ, de SEO szempontokat nem érint ez (ahol a tartalom és a látogatók vannak mindenek felett).
    annyi hogy szerintem regionálisan pontosabb a .hu végződés, ha főleg magyarországról akarsz forgalmat terelni az oldaladra - én azt választanám, amelyiknek jelenleg is nagyobb a forgalma
  • Livius
    #15
    Hello!
    Amennyiben egy magyar weboldal rendelkezik .com és .hu domain címmel is, akkor melyiket érdemes választani fő domain címnek, amit a Google beindexeljen? Melyik domainel érhető el várhatóan a legmagasabb rangsorolási érték a keresőjében?
  • tigeroo
    #14
    a google adwords vizsgát lerakta már valaki? tapasztalatok?
  • Crokin
    #13
    Kulcsszótervező, adWords fiók, ennyit találtam. Elvileg ott lehet statisztikát nézni.
  • Lazarus
    #12
    Tudtok ajánlani progit amivel nyomon lehet követni a megadott keywordök pozicióját googlen?
  • SzirmosSzisza
    #11
    Annyiból jó, hogy a keresőben jól néz ki :)

    Amúgy még kb 10 éves kiírtam a főoldalamra 5-ször egymás után az oldal kulcsszavát és első pár helyezett között volt a Googleben, bár lehet más oka is volt

    Jamég annyi, hogy ha van az oldalon dinamikus kontent (pl termékek, amikre nincs link csak kereséssel elérhetőek) akkor a webmaster toolsban, ha jól tudom érdemes feltölteni egy sitemapet. (talán XML kell url + prioritással)
  • MerlinW
    #10
    Én az Alexa-val voltam így. Fizettem egy évig, de sosem tudom meg, hogy számított-e bármit:)

    A legjobb a szabályszerű oldalszerkezet, meta, stb mellett kulcsszavak bérlése, adsense és sitemap rendszeres frissítése. A webmaster tool helyes használata is nagyon sokat számít.
  • RAZOR27
    #9
    -kicsit ittasan, elnézést- bátorkodom hozzászólni a témához, nemárt utánanézni az aktuális törvényeknek/algoritmusoknak (ami alapján rednez a gugli és társai) csak úgy mint tigeroo koma, énis ebben tevékenykedem. hiába faszán figyel az ember a kulcsszavakra, ha túl sokat lő bele (vagy túl keveset) így is toszhatja. Pingvinre, Pegazusra és Pandára pillantsatok rá, utóbbi időben ezek a slárger algoritmus téren (had ne keressek rá gugliba) aztán javítsatok ki ha hülyeséget mondtam, cheers
  • Lazarus
    #8


    #7 Egyik oldalamon használtam. Van is látogatottság de annyi különböző faktor van egyszerre hogy fogalmam sincs volt-e értelme :P

    Befizettem egy ilyenre, nyilván ekkora befektetéstől nem lehet csodát várni :D De kíváncsi leszek ér-e bármit is
  • SzirmosSzisza
    #7
    Használjatok microdatat! (oldal alján vannak példák)

    #1: logóra kattintva 404 jön be, ilyen utána én nem szoktam komolyan venni oldalakat :D
  • tigeroo
    #6
    konverziója, bocs elírtam
  • tigeroo
    #5
    tessék pár érdekes cikk a témában, lépésről lépésre bemutat mindent okosságot/tippet-trükköt ezzel kapcsolatban
  • tigeroo
    #4
    ezzel foglalkozom mostanság, keresőmarketing, SEO marketing, +fav

    ennél sokkal több szempont van, ami alapján a google rangsorolni fog "titeket".

    pl. a google nem nagyon szereti a másolgatást, mert ilyenkor hátrasorolhatnak, szóval fontos a saját tartalom. (ezért is éri meg manapság blogolni egy vállalkozásnak)

    vagy ha h1 tagek közé szúrsz kulcsszavakat a HTML kódba, azt is szereti a rendszer.

    amúgy meg attól függ hogy mit akarsz ,pl. lehet hogy vannak olyan kulcsszavak amiket neméri használni mert rohadt sok pénzbe fog kerülni a kovertálása (mittudomén, budapesten a "tárhely" kulcsszó - de lehet hogy a "gyors tárhely"-t nem használják annyian és így olcsóbb.)

    a social network beintegrálása a tartalomba is javíthat a helyezéseden.

    de ez csak pár példa, nagyon sok szempont van ami alapján a frissítés után előnyösebb helyre juthatsz. organikus találatokat pár lépés/szempont betartásával már te magad is tudsz növelni, én azt javaslom hogy kicsit ásd bele magad a témába először.
  • passatgt
    #3
    semmit nem ér a rankcrew, szerintem
  • RAZOR27
    #2
    +fav (bár gőzöm sincs erről az oldalról)
  • Lazarus
    #1
    Üdv!

    A témáról röviden ennyit:
    A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti "normál" avagy nem fizetett keresési eredményekben. Általánosságban minél előbb, azaz jobban rangsorolva a találati oldalon és többször jelenik meg egy oldal a találati listában, annál több látogatást szerez a kereső használóitól.

    Én általában linkmarket.com-on és gotlinks.com-on szoktam linkeket cserélni hogy javítsam az oldalak megjelenését googleben.

    A kérdésem pedig az lenne használt-e már valaki fizetős SEO szolgáltatást és mik a tapasztalatai? Ezzel szemezgetek, a $45-os csomag elég ígéretesnek tűnik