46
-
#46 -
#45 Hát nem csodálom:) -
#44 A totyik zárható
Star Wars: Attack Squadrons - máris törölték -
#43 Hát ez valami rossz vicc:) Az meg, hogy gyakorlatilag üres képernyőn nem képes 40fps felett produkálni megint egy más téma:) -
#42 Jaj!
Komolyan mondom 10 évvel ezelőtt még ez is jobb volt ...
-
#41 omgwtf -
#40 -
#39 Na mert a sok McDonalds majd jó vissza jelzést tud adni nekik mi?
Mind1, haladunk, már el akarom dönteni hogy érdekel e vagy sem. -
#38 Elindult a béta *, arckönyvön kiraktak éjfél után egy kódot, * amivel 50en beléphettek a bétába.
* de csak az amerikaiaknak -.- -
#37 Na ja. Az a szép, hogy még az original TORét sem. :) -
#36 Aha tehát akkor még a SWG 2004-es JTL kieg. szintjét se éri el. Remek :( -
#35
Félek én ettől a web browseres meg oldástól :/ -
#34 "STAR WARS: Attack Squadrons runs on the Unity Game Engine. Unity allows you to have a console quality gaming experience right inside your web browser! "
így már érthető a rajzfilmes grafika :D -
Amaymon #33 Pontosítva az IL2 sem teljeskörű szimulátor, hanem légiharc-szimulátor. A WT pedig arcade szimulátor, mert nincs olyan szintű avionika benne, mint az IL2-ben. IL2-től nem kell túlságosan hasra esni pár dolgot kell kattogtani és vigyázni az RPM-re, a hőfokra ennyiben kimerül az avionika, az irányítás nem igazán realisztikus, az FM nem rossz. IL2: BoS-ban már az lesz. Keményen kell majd küzdeni a joy és pedál kombóval. WT-ben az eddig kidolgozatlan avionika adja a fun faktort. Gyors fast placed meccsek, amik kiválóan megtanítanak a dogfightra. Nem is hiányolom belőle, ha olyan kedvem van akkor IL2 vagy ROF-al megyek.
A szimulátorok belépő szintje valahol a DCS szériánál kezdődne, ha nem lenne egy reménytelen bughalmaz. -
#32 Az IL2 szimulátor, a WT a legnagyobb jóindulattal is árkád lövölde. -
#31 ha lesznek külső nézetben hangok akkor már nem nevezzük majd ezt szimulátornak ? :D -
placido #30 a WAR THUNDER bár free to play mégis rep. szimlátornak mondanám -
#29 Kész!! -
#28 De az nem is egy átlag F2P lövölde ;) -
#27 war thunder-ben kellemesen kidolgozott műszerfalak vannak :) -
placido #26 műszerfalakkal ki dolgozott dolgokról ne is álmodjunk free to play játéknál de nem is az a lényeg. de gyanítom egy célkeresztes nézet azért lesz. a HANGULAT nagy betűvel azt kell értékelni. -
Amaymon #25 köntösbe? abba nincs belső nézet. -
placido #24 sziasztok szerintem jónak hangzik ez a dolog. rá koncentrál végre a vadászgép csatákra. gondolom emlékeztek még annó az X WING meg a TIE FIGHTER nevű pc gamékra nekem nagy vágyam volt hogy játszhassak velük. wot köntösbe bujtatott star wars játék ez tetszeni fog
-
#23 Ez a recept még a "Call of Duty"-val is jól működik, hogy ne lenne jó SW-al?
De ha nekem most idetolnák az X-Wing vs Tie fightert kicsit felturbózva ugyan, de akár 5 éves grafikával is, az sem érdekelne, simán többet érne mint az elmúlt év összes AAA játéka együtt ...
Ugyanez igaz az Elite-re is ...
Ha meg olyan lesz mint a WoT? Akkor elmegyek az első diznilendbe és halálra kínzom az első szembejövő Mickey-t :( -
#22 Hol láttál a belső interfaceről képeket ? -
#21 "persze olyan csatába ahol meg áll az idő hogy be állítsam a támadás sorrendjét aj" ezt hívják körökreosztott szerepjátéknak - én ezt tekintem igazinak, nem a manapság casual hacknslasht -
#20 valahol igaza van. a belső interfész kb. mintha a jedi knightből lenne bevágva (2002) -
#19 szerintem konteós a srác -
#18 Tipikus esete annak amikor valaki nem tudja miről kvartyog -
Amaymon #17 "Kb, mint a War Thunder"
Rohadt rossz példa. Az a játék sok A kategóriás játékot kenterbe ver olyan mélységei vannak pedig még béta. -
#16 Végre érezni már a sebességet? A filmben a vadászok úgy szágulgoztak a csatahajókhoz képest, mint állat. Ehhez képest a X-Wing / Tie Fither szérián meg röhögnöm kellett, ahol kb. 100 km/h realvít sebesség volt és kerülgettem a lézert. II. Vh-s légvédelem cafatokra lőtt volna. :) -
#15 Ez a 2003-as SWG. :) -
Thaddeus #14 Azért az Y-Wing meg a Tie-Bomber aztán tényleg szükséges ha csak hajók lövik egymást :( Bár asszem az Y-Wingnek körbeforgó felső lövegtornya van, az elég high! -
bgabor #12 "Ha egy vödör szarra rakok egy matricát, hogy "sztárvársz", attól még az nem lesz ínycsiklandozó marhaszték."
Pedig a star wars termékekkel kapcsolatban éppen ez a koncepció úgy tíz éve már. -
#11 Na, még egy poligonhuszár... -
#10 végre sikerült jelentkezni a bétára :) -
#9 Olyasmi lesz mint a Tie Fighter? Mert akkor gerjedek rá,főleg ha van belső nézet. -
#8 Nemazé, de ennél a tré x szárnyú modellnél még én is jobbat baxtam össze 3dmax-ban vagy két évtizede. Mi ez vaze?!?? Noném pistike kalandjai a 3dstudióval?!?!?
Ez még indinek is szar eddig. PEDIG a játékból nem is mutattak még SEMMIT. Ez kész. Ha egy vödör szarra rakok egy matricát, hogy "sztárvársz", attól még az nem lesz ínycsiklandozó marhaszték. -
#7 Értelek.
Amúgy ja, pont az RC volt az utolsó.
Kotorok annyira nem jöttek be.....SW univerzumba pofázzak hosszú ideig jawwákkal, hogy aztán fussak a sivatagba buckalakókhoz vissza szerezni amit elloptak, persze olyan csatába ahol meg áll az idő hogy be állítsam a támadás sorrendjét aj :(
JKA -ba volt a jó. Oda mentél , WASD+egér irányával pofoztad az ellent.
RC nagyon tetszett, csak kicsit lehetett volna a pályák több és nagyobb vagy nem is tudom. meg a játék idő is rövid volt nekem :/
Force unleashed 1-2 mókának jó volt. Vaderrel jó volt menni :3 De semmi egyéb
volt még a empire at war. űrcsatáztam midnig, bár csalódás volt hogy 3-4 csillagrombolót lehívtam és annyi volt a népesség :( van viszont 1 fasza mod rá http://thrawnsrevenge.com/ , ezt akarom majd ki próbálni a napokba.
battlefront 1-2 ...hatalmas lehetőség van abba a játékba pedig, szívem tört ketté hogy nem tudják/tudták ki használni :(
most is 20 percenként frissítem ennek a honlapját hátha tudok játszani, de hát nem akar össze jönni -
#6 Az ilyen online lövölde játékoknak tényleg nincs nagy történetük, valószínű itt se lesz, de attól még remek játék lehetne. A War Thunder és a World of Tanks is zseniális játékok, de ha történetre vágysz, akkor tényleg nem ezekkel játszol. Szerencsére azért készülnek történet dúsabb SW játékok is.. majd azok hátha.. viszont hiába imádom a repülőket, a WT akkor se tud lekötni, az SW világának viszont jobbak az esélyei.. :)
Ha sikerült WT/WoT szerű játékot csinálni, hasonló árazással stb, akkor ugyanakkora, sőt nagyobb siker lehet mint a WoT.. pedig az se kevés pénzt hoz nekik.. :D
Egy biztos, én izgatottan várom.