7
-
tomazin #7 Tudomásom szerint, ha nem tájkoztatnak a netes vásárlás folyamán arról, hogy 8napos elállás van, akkor ez az idő 30napra bővül.
Illetve fontos még az, hogy mindegy hogyan vetted át a terméket (pl. személyesen bementél a boltba, de neten rendelted), akkor is megillet a 8napos elállás.
Ezeket csak azért hangsúlyozom ki, mert vannak boltok, amik trükköznek és hülyének néznek. Probléma esetén vásárlók könyvét elkéred (ez ált. meg is oldja a problémát, mert tudják ők azt,h mi a helyzet) és leírod szépen dátumokkal alátámasztva,h mi a helyzet. Viszont a számlát tarsd magadnál, nehogy "elkeveredjen". -
hypno #6 A púpos menyasszonynak sem a púpját dícsérik, hanem a gyönyörű szemét. -
#5 Persze, ha gariban cserelik a pixelhibát, az más, akkor a cég állja a koltséget. Ezért is választjak azt az opciót. ;) -
#4 Igen, de a postakoltséget már nem szívesen fizeti ki az ember. A legtobben nem is fizetik. "Inkább legyen pixelhibás." ;) -
echo #3 köszi! -
Cat #2 Itt a kormányrendelet: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor
"A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés)."
Ezért hülyeség egy monitornál az alapján dönteni, hogy van-e három napos pixelgarancia vagy nincs. Európában ez nem versenyelőny. Simán vissza lehet vinni nyolc napon belül. -
echo #1 A személyes átvételes vásárlásra is vonatkozik ez? És akkor fogom és visszaviszem az átvevő helyre? Vagy a cég telephelyére postázni kell?