7
  • tomazin
    #7
    Tudomásom szerint, ha nem tájkoztatnak a netes vásárlás folyamán arról, hogy 8napos elállás van, akkor ez az idő 30napra bővül.
    Illetve fontos még az, hogy mindegy hogyan vetted át a terméket (pl. személyesen bementél a boltba, de neten rendelted), akkor is megillet a 8napos elállás.
    Ezeket csak azért hangsúlyozom ki, mert vannak boltok, amik trükköznek és hülyének néznek. Probléma esetén vásárlók könyvét elkéred (ez ált. meg is oldja a problémát, mert tudják ők azt,h mi a helyzet) és leírod szépen dátumokkal alátámasztva,h mi a helyzet. Viszont a számlát tarsd magadnál, nehogy "elkeveredjen".
  • hypno
    #6
    A púpos menyasszonynak sem a púpját dícsérik, hanem a gyönyörű szemét.
  • Tetsuo
    #5
    Persze, ha gariban cserelik a pixelhibát, az más, akkor a cég állja a koltséget. Ezért is választjak azt az opciót. ;)
  • Tetsuo
    #4
    Igen, de a postakoltséget már nem szívesen fizeti ki az ember. A legtobben nem is fizetik. "Inkább legyen pixelhibás." ;)
  • echo
    #3
    köszi!
  • Cat #2
    Itt a kormányrendelet: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

    "A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés)."

    Ezért hülyeség egy monitornál az alapján dönteni, hogy van-e három napos pixelgarancia vagy nincs. Európában ez nem versenyelőny. Simán vissza lehet vinni nyolc napon belül.
  • echo
    #1
    A személyes átvételes vásárlásra is vonatkozik ez? És akkor fogom és visszaviszem az átvevő helyre? Vagy a cég telephelyére postázni kell?