16
-
amitakartok #16 Mondom: Petroglyph. -
#15 Talán nem valami nevenincs csapatra kéne bízni egy ilyen nevet, hanem olyanra aki már bizonyított RTS játékokkal. -
amitakartok #14 Na és most ki beszél kioktatón? XD
Lényeg a lényeg, ez a projekt bedöglött. EA-t ismerve valszeg lesz következő, de vajon az megéri a megjelenést? Mert egyes helyeken már arról szól a fáma, hogy a C&C márka meg van átkozva. -
#13 En meg csak arra akarok ravilagitani, hogy ez meg csak lesz a munkad, valojaban ugy irsz a dolgokrol (kicsit kioktato hangnemben), hogy meg az eletben nem csinaltal semmilyen komolyabb (tobb eves) projektet vegig. Terjunk vissza a temara majd olyan tiz ev mulva. -
amitakartok #12 Nem fogom tettetni hogy mazochistabuzgómócsing szinten tudom a témát de attól még tisztában kell lennem a fejlesztési ciklusokkal, elvégre az lesz a munkám. Nem laikusként kommentelek, csak ezt akartam világossá tenni. -
#11 Ja ertem, te mar egyetemista vagy, akkor en kerek elnezest. -
amitakartok #10 @sanyicks: Valahol hallottam, hogy nemcsak a Victory Games harapott a fűbe hanem a teljes EA Los Angeles csoport feloszlott.
@a_n_d_r_e_w: Igen, tudom mennyi idő idáig eljutni: programozó egyetemista vagyok. A tesztelhető és a teljesen működő között HATALMAS a szakadék, még legalább hetekig kellene debugolni az egészet, a még hiányzó cuccok belerakásáról és debugolásáról nem is beszélve (hacsak nem eleve zero-day patch irányába készül a dolog, de azt nem szeressük). Még igencsak ültek volna rajta. -
M0RN1NGST4R #9 azért ennek a hírnek van vagy inkább lehet egy olyan olvasata is, hogy a jövőben nem kell majd lemondani az egyjátékos kampányról. szvsz egy mmo c&c a sorozat kiherélése lenne. Egyébként nem gondoltam volna, hogy a c&c 4 után lehet még mélyebbre süllyedni, de nekem ez a törölt multis cucc azt jelentette volna. Más kérdés, hogy ígérgettek ahhoz is jövőbeli egyjátékos módokat. -
sanyicks #8 Az isten bassza rá a pokol kapuját az EA-ra -
viizo #7 évek óta az egyetlen játék, amit vártam.
:((((( -
#6 Volt egy teljesen játszható játék, amibe még nem raktak bele mindent amit szerettek volna, de már tesztelhető volt. Tudod mennyi idő erre a szintre eljutni? A nehezén már bőven túlvoltak -
Fbn Lx #5 kibaszott jó!
"A Command & Conquer esetében teljesen kihagytuk a kampány-módot és a multis részre összpontosítottunk. Ám a rajongói visszajelzések az alfa-változat után egyértelműek voltak: nem azt a programot készítjük, amit szeretnének."
ettől szinte komolyan meghatódtam
komolyan el sem tudtam volna képzelni azt, hogy jobb belátásra térjenek. azt hittem, hogy arrogáns módon akarják a rajongók arcába tolni a mikrotranzakciós multis változatot. de meghallgattattak az imák. -
amitakartok #4 Milyen "majdnem kész" játék? Még mindig alfaverzió volt! -
Gauge #3 1. Mindenki buzi az EA-ban.
2. A generals pedig egy rohadt jó játék volt és igenis kell a folytatás/felújítás. Nem kell viszont a C&C univerzumban játszódnia, az nem tud semmennyit sem hozzáadni. -
#2 Azaz volt egy majdnem kesz jatek, grafikaval, motorral, fizikai/sebzes modellekkel, epuletekkel, stb, es ahelyett, hogy fognak azokat a dolgokat amiket a rajongok kifogasolnak, kukaba dobjak az egeszet. Vicc. -
amitakartok #1 Erről ennyit. Most már tényleg fel kéne fogniuk, hogy csak egyféleképpen lehet jó C&C játékot csinálni: ha a Petroglyph végzi a fejlesztést.