4
-
#4 Á, nem csak ez lehet az ok, de én ezért is tiltanám, amit mondtál! A másik, hogy leszállásnál el KELL rakatni a birka paraszttal, mert ha bármi, akármi van, kicsit odabassza a gépet, vagy mittudomén, kézifékes fordulót vesz a pilóta ... Akkor nem hiányzik, hogy debil Józsika 4 kilós magnéziumházas notebookja basszon arcon azért, mert a hülyegyerek nem képes eltenni azt a szart 5-6 perc erejéig. Márpedig amíg Józsika bekötve kell üljön, mert debil, addig a notesz/tablet/fél kilós Samsung fablet nincs rögzítve ...
Az interferencián már szerintem rég túl van az FAA is! -
#3 Nem azért tiltják mert bármi veszélyt jelent a gépre, hanem azért, hogy a sok debil utas ne ordibáljon a telefonjába, mert vagy őt nem hallják vagy ő nem hallja a hívó felet...
HALLÓ MARIS HALLASZ MARIIIS??? MARIS HALLAAASZ? JÓÓÓÓ A HANG? HALLAAAASZ?
Na ezt képzeld el 100 emberrel, aki mind túl akarja üvölteni a másikat, a szar térerő miatt. -
#2 "Több mint 12 cikket írt ebben a témában." :D Vagyis 13-at vagy mégtöbbet? Pontosan mennyit, ha már így feljött a téma?!
Az sem lehet normális, hogy valaki ennyire rákattan egy ilyen dologra.
Engem nem zavar a szabály, mert Európában azért nem ilyen szigorúak, simán hasznalhatom az eszkozoket, telefont, olvasót, kamerázhatok is stb. le és felszállásnál.
Statisztika szerint pedig, kb. az utasok 30-40%-a nem kapcsolja le a mobilt, ami az újabb gépeknel állítólag, (kb. a 70-es évek óta készulteknél,) abszolút nem probléma. -
#1 Epp ideje