4
  • Macccy
    #4
    Á, nem csak ez lehet az ok, de én ezért is tiltanám, amit mondtál! A másik, hogy leszállásnál el KELL rakatni a birka paraszttal, mert ha bármi, akármi van, kicsit odabassza a gépet, vagy mittudomén, kézifékes fordulót vesz a pilóta ... Akkor nem hiányzik, hogy debil Józsika 4 kilós magnéziumházas notebookja basszon arcon azért, mert a hülyegyerek nem képes eltenni azt a szart 5-6 perc erejéig. Márpedig amíg Józsika bekötve kell üljön, mert debil, addig a notesz/tablet/fél kilós Samsung fablet nincs rögzítve ...

    Az interferencián már szerintem rég túl van az FAA is!
  • Vaszilij Artyom
    #3
    Nem azért tiltják mert bármi veszélyt jelent a gépre, hanem azért, hogy a sok debil utas ne ordibáljon a telefonjába, mert vagy őt nem hallják vagy ő nem hallja a hívó felet...
    HALLÓ MARIS HALLASZ MARIIIS??? MARIS HALLAAASZ? JÓÓÓÓ A HANG? HALLAAAASZ?

    Na ezt képzeld el 100 emberrel, aki mind túl akarja üvölteni a másikat, a szar térerő miatt.
  • Tetsuo
    #2
    "Több mint 12 cikket írt ebben a témában." :D Vagyis 13-at vagy mégtöbbet? Pontosan mennyit, ha már így feljött a téma?!
    Az sem lehet normális, hogy valaki ennyire rákattan egy ilyen dologra.
    Engem nem zavar a szabály, mert Európában azért nem ilyen szigorúak, simán hasznalhatom az eszkozoket, telefont, olvasót, kamerázhatok is stb. le és felszállásnál.
    Statisztika szerint pedig, kb. az utasok 30-40%-a nem kapcsolja le a mobilt, ami az újabb gépeknel állítólag, (kb. a 70-es évek óta készulteknél,) abszolút nem probléma.
  • gergod
    #1
    Epp ideje