17
  • Twinee
    #17
    Sziasztok. F1 2013 xbox ligát szervezünk aki komolyan akar ligázni az jelentkezen itt: http://stopgo.atw.hu/
  • Ender Wiggin #16
    kormánnyal nem az.
  • kékherceg
    #15
    Gyakorolni kell :)
  • bunny
    #14
    Hát az bizony nekem se sikerült, de én mondjuk nagyon casual F1 player vagyok.
  • Carmageddon
    #13
    Az utolsó tesztet lehetetlen végigmenni 3 perc 50 másodpercen bellűl.
  • Grodt
    #12
    Én elég sokat kihagytam. legutóbb a 2010-el játszottam, így ahhoz képest tudok mérni.
    Rengeteget változott az irányítás, és szerintem bőven a javára. A gumi kopást olyan jól sikerült szimulálni, mintha az idei év első 4-5 futamát néznénk. Melbourn-ben a 4.kör végén már éreztem, hogy nehezebb irányítani, de ha akkor nem mentem ki, és az 5. körnek is neki indultam, nem tudtam befejezni a kört, anélkül, hogy ne vesztettem volna 7-8 helyet. Szerintem a fizika is javult.- Viszont amit nagyon hiányolok még mindig az, a normális törés... A másik ami negatívum, hogy irreális célokat tűz ki a csapat. Azért az elég meredek, hogy egy Sauberrel 1. helyen kell befejeznem a futamot, mert a csapat ezt követeli meg. Összességében viszont elégedett vagyok, jó kis szórakozás lesz ez most egy ideig :)
  • Ender Wiggin #11
    A Codemasters már most dolgozik az F2014-en, mert a konzolokon eddig nagyon szutyok volt grafikailag, most pedig már elvárás a next gen.
    Az egy dolog, hogy PC-s szemmel is szutyok a fizika (de legalább törött szánnyal is futamot lehet nyerni).
  • janyikzs
    #10
    Magamat kiegészítve még csak annyit, hogy most rákeresve a jogokra (persze azért remélem, hogy hiteles forrást találtam), a Codemasters 2007-ben 200 millió dollárért vette meg 5 évre a jogokat.

    2008-ban az F1 2009-el debütált, ami először csak kézi konzolokra jelent meg.

    A lényeg, hogy valahogy most jár le nekik és a kérdés, hogy ki kapja meg a jogokat.

    Illetve ha valaki jobb gugli használó, lehet már meg is lelte és csak én nem találtam meg.

    De azért idén volt áprilisi tréfaként az is, hogy az MS veszi meg...

  • kékherceg
    #9
    Milyen felbontáson használod? Én Full HD-n próbáltam először, aztán visszább léptem az 1600x900-asra
  • janyikzs
    #8
    "...a rajongók nagyon kritikusak egyetlen oda nem illő rész vagy a vezetést rontó élmény miatt és éppen ezért évekig egyetlen alkotást sem vállalt fel egyetlen stúdió sem..."

    Ha jók az emlékeim, akkor egy jó darabig a Sony birtokolta az F1 játék jogait és így nem az volt a gond, hogy nem vállalt fel senki ilyen játék készítését, hanem, nem volt lehetőségük rá.

    Ezért is volt az F1 mint játék - ha jól tudom - PS "exkluzív" egy jó ideig.
  • Aaronxy
    #7
    érdekes, a HD 4850 512 Mb memóriával majdnem fullon viszi. Ami a nehézséget illeti, aki az előzővel játszott és még talán a beállításokon is változtatott néha, annak nem okozhat gondot, hogy teljesítse az elvárásokat, a young driver-t meg aztán nem túl nehéz végig aranyra csinálni.
  • kékherceg
    #6
    Nekem vegyesek az érzéseim. Nem érzem, hogy bármivel nehezebb lenne, mint a tavalyi mondjuk. A klasszikus versenyek, scenario-k iszonyat hangulatosak, nagyon jó érzés ilyen autókat vezetni, némelyik olyan, mint ha egy gokarttal versenyeznél. Viszont a PC-s verzióban csak a 80-as évek van benne, a 90-es éveket csak letölteni tudod a Steamről, amire nem egészen értem miért volt szükség, mert így a klasszikus módban kb. két vagy három versenypályán mehetsz végig. Xbox Controllert használtam egyébként, mint ha vmivel jobban reagálna az irányításra, mint a tavalyi. Ami viszont nagyon felidegesített, az a grafikus motor. A legerősebb négymagos AMD-m van, 1 gigás 5770es Radeonnal, 4 giga memóriával, ami egy erős közepes konfignak mondható. Ha Highra állítod a beállításokat, elkezd szaggatni a játék (nem néha, folyamatosan). Kilépsz, újra belépsz, folyamatosan fut(?). Átállítottam Mid-re, de még így is néha(mondjuk 10-ből 1-szer) beszaggat. Ez azért is érdekes, mert lefutattam a játék saját benchmark tesztjét, ami szerint a minimum FPS 58 (???). Csak reménykedem egy patchben. A Multi izgalmas, bár néha megszakad a kapcsolat a szerverrel, vagy a Steam szerverrel.
  • Ender Wiggin #5
    igen, én is ezért hagytam abba, 20 euróm bánja - mert hiába a G27, nem lehetett használni normálisan. de van ennl is lejjebb. az eutechnyx nascar 2013-ja a legalávalóbb autós játék az univerzumban...
  • martincpt
    #4
    Próbáltam a 2012-őt, csalódás volt. Olyan szimulátorokkal játszok mint Live For Speed vagy NetkarPro. Ezekhez képest a F1 nem volt több mint egy Formula Need For Speed. Az élethű fizika hiánya csak egy dolog volt a sok közül, de leginkább az zavart, hogy a forcefeedback-es kormányom nem ránt vissza kipörgésnél. Pedig hatalmas segítség lenne mert egyből érezné az ember, ha a kocsi háta kezd kiforogni. A másik hatalmas csalódás az volt, hogy 300-as tempónál leszabályozzák a kormány mozgását és nem fordul akkorát, mint amekkorát valójában fordítasz. Kikapcsoltam minden segítséget, de semmi nem lett más. Ez tök jó lehet azoknak akik billel nyomják de ez kormánnyal kifejezetten frusztráló volt. A codemasters szerintem sose fogja támogatni a szimulátoros közösségeket. Ellenben az Assetto Corsa névre keresztelt sim-game elég ígéretesnek tűnik, sok klasszikus pályával és többek között Niki Lauda ferrarijával.
  • Ender Wiggin #3
    mert mozgásban vannak elvben az autók...

    Az F1 2012 irányításban egy nagy szar volt a 2011-hez képest. Nem kéne évente erőltetni, és akkor lehetne értékesebb a produktum. Nem a licenszek meg a többi marhaság teszi naggyá a játékot.

    Ja, és Tibi, a "gentlemen, start your engines" az nem F1-es duma, kevered a dolgokat, nem?
  • ADAMEX9
    #2
    A második képen miért homályos a kerítés?
  • kjhun
    #1
    ....hogy a rajtrácson olyan versenyzők állnak mellettünk, mint Niki Lauda vagy Ayrton Senna.

    Én, úgy tudom, Senna nem szerepel benne. Mivel mások vették meg a "jogokat", a játékban való szerepeltetésére.