1
  • Arnika19
    #1
    Nem innovatív, nem könnyebb és nem gyorsabb ügyintézés.
    Természetesen be kell menni, a mobilnál nem, de nem mindegy milyen op rendszer verziót használ.
    "a CIB mobilToken applikációja nem működik olyan iPhone készülék használata esetén, amelynek operációs rendszerét IOS 6-os verzióról IOS 7-es verzióra frissítik."
    A megoldás itt olvasható: http://www.cib.hu/maganszemelyek/aktualis/hirek/index?id=9149fb
    Egyszerű?
    Most még ingyen adják a programot és a token valamiket, de szeptember 30-ig a kártyahasználat is ingyen volt, így bármikor jöhet az újabb +költség. A Pénzügyi Szervezetek Állami felügyeletének ajánlása nem egészen ilyen bonyolult ("innovatív") megoldásokat javasolt.
    Még egy: "A CIB Bank saját ügyfelei körében végzett reprezentatív kutatása azt mutatja, hogy az ügyfelek megközelítőleg 50 százaléka rendelkezik már adatforgalomra alkalmas mobilkészülékkel, míg ugyanezen ügyfelek 90 százaléka rendszeresen használja internetezésre telefonját, és közel 80 százalékuk alkalmazásokat is letölt rá."
    Kit kérdeztek, mennyi volt a reprezentatív létszám, mert engem senki nem kérdezett.

    Igen, továbbra is megelégedett ügyfeleink között üdvözölhetnek.