6
  • Komolytalan
    #6
    Amit az autógyártók nem jövőre ígérnek, abból jellemzően nem lesz semmi. BMW 2000 körül ígérte, hogy 2010-ben a fele eladott autójuk hidrogén üzemanyagcellás lesz. Meg elő lehet még keresgélni a 10+ éves autós ígéreteket, aztán jókat derülni rajtuk.
    Nissannál csak az a biztos, hogy dolgoznak a GTR utódján, és ez sokkal fontosabb, mint hogy csinálnak-e robotverdát vagy sem:-)
  • Nagydög
    #5
    Nekem tovabbra is meggyozodesem, hogy a Google auto mar most biztonsagosabban vezet, mint az atlag sofor, de azert eleg beszaros lesz eloszor ulni robotautoban valos forgalomban. Az meg erdekelne, mit kezd egy robot auto a mi utviszonyainkkal.
  • duke
    #4
    "ez már ma is a napi rutin szerves része... :)"
    hat igen sajnos
    A Bolgar kamionos is, valoszinu elaludt, 3 halott 25 serult.
  • who am I 7
    #3
    JA, csak lehagytad, hogy ezzel baleseteket/nemritkánhalált okozva, ez meg nem fog baleseteket okozni, most már lehet nagyokat röhögni.
  • Lucy in the Sky
    #2
    [vezetés közben] "a felhasználók újságot olvashatnak majd, e-maileket írhatnak és törölhetnek, vagy akár el is szundíthatnak" - már nem azért, de ez már ma is a napi rutin szerves része... :)
  • duke
    #1
    " A tervek szerint az első gépkocsik 2020-ban gördülhetnek ki a vállalat gyárából."

    Ez jo hir, de eleg meresz tervnek tunik, hogy 7 ev mulva mar forgalom kepes onjaro autok legyenek. Ezek szerint, olyan jol allnak mint a google, hogy nem a muszaki fejlesztes a kerdes, hanem csak a finomitasa.