3
-
#3 Hát rajtam sem fog meggazdagodni ez a rablóbanda:)
Ebben nem leszek a partnerük!
Add a pénzed,és kUSSOLJ! Ez a mottójuk. -
fonak #2 Persze, mert azokon keresnek, én is prepaides vagyok a telenornál, de éhen halnának, ha mindenki annyit telefonálna mint én. :) -
Vanek úr #1 Kár, hogy mindig csak a hosszú hűségidős, előfizetéses ügyfelekre gondolnak. A kártyások meg le vannak ejtve, akkro is, ha már akár több, mint 10 éve az ügyfelük... :(
De az internetes részlegük is ugyanilyen. Amikor tizenpár év után váltottam, és olcsóbb árak miatt átmentem egy másik szolgáltatóhoz, akkor hívtak csak fel, hogy miért megyek el tőlük, amikor egy olyan nagyon jó ajánlatuk lett volna, hogy ... Tényleg jó lett volna, de ezt miért akkor adják elő, amikor az ember lemondja a szerződést? Addig az ügyfél csak egy fizetőgép és jól le van sz@rva? Addig nem kell kedvezményeket adni, csak ha már el akar menni? És a végén meg ott ült a poén, hogy miért nem hívtam fel Őket, mert ez bármikor megadták volna. Már ki is adta volna meg? Kit is kellett volna hívnom? (És honnan is tudhattam volna ezt?) Mert ha az ügyfélszolgálattal beszélek, úgy elhajtanak ilyen kérdésekkel, hogy csak na. (Mellesleg többször újítottam meg a szerződésemet, mert a régi ügyfél az nem ügyfél. Csak az új ügyfelek kaphattak kedvezményeket; így a hűségidő lejárta után mindig új hűségszerződést kellett kötni, hogy ne a "hűségszerződés nélküli extra feláras" csomagot fizessem; de akkor nem tudtak volna szólni. Nem... Hát fulladjanak meg ott, ahol vannak. Ennyit róluk.