15
-
#15 "akik mondjuk csak minden második hétvégén tudnak játszani"
Félre ne értsd, de ha valaki ennyire elfoglalt, annak nem biztos, hogy mmo-ban kellene keresnie a kikapcsolódást és a regenerálódást a hétköznapi mókuskerék után abban a pár órában, amelyet számítógépes játékokra tud költeni két hetenként. Inkább szerezzen be egy tartalmas AAA játékot, és azzal kapcsolódjon ki, mint sem lássa azt hétről hétre, hogy a kevés idő miatt lemaradt egy eventről, lehagyták a cimborák fejlődésben, a kevés időben is fél órát kell várni egy dungeonra/partyra (és nem garantál, hogy jó a party, és nem egy idegesítő véristván banda) stb-stb. -
Bendzs #14 Ez meg a másik. A havidíj gyakorlatilag azt jelenti hogy minden hónapban újra megveszem ugyanazt a játékot amihez jó esetben kiadnak valami új tartalmat vagy javítanak pár hibát. TESO-nál $15 (tegnap még ezt olvastam) lesz a havidíj (durván kerekítve 3500Ft), ami véleményem szerint elég sok azoknak az embereknek, akik mondjuk csak minden második hétvégén tudnak játszani ilyen-olyan okok miatt. Egy óradíjas megoldás szerintem is sokkal jobb lenne (pl. a játék elején be kell fizetni X Ft-ot (nem ezreket), és ha az illető nem játssza le az összes pénzt, akkor az megy (a következő hónapra) többletnek). Ez viszont azoknak nem érné meg, akik 24/7 a játék előtt ülnek. -
vax #13 Talán jobb lett volna mind a két lehetőséget megadni: havi dijas és a f2p-t és a kettő között az átjárhatóságot biztositani. Elég sok mmo létezik. Nagy a választék és igy "konkurencia". Másrészt ezen a játékoknál különösen igaz, ha "profivá" akar vállni sok-sok időt kell eltölteni vele. Általában az időből van az embereknek a legkevesebb a munka, család, tanulás, más szabadidős tevékenységek, stb. mellett. :( Sajnos az élet rövid és gyorsan elszalad. :( Valószinűleg ennél az mmo-nál is beállnak az SWTOR-nál, Tera-nál stb. lévő kettős lehetőséghez. Talán az lehetne újitás az mmo-nál, hogy nem havidijat hanem mondjuk óradijat/percdijat kellene fizetni mint a feltöltős kártyáknál. Igy amikor napokig, hetekig esetleg "nem néz rá" a játékra nem veszik el a havidij. Bár ez sem akkora újdonság mert Ázsiában a WOW-ra valami ilyesmi a rendszer. -
Lollerka #12 wraithLord - jatszottal f2p swt? story nagyon jo, ha mmozni akarsz es progress eselytelen, az osszes megkotes es cartel coinos hulye engedelyezesek
CybeRick- nem foglak etetni, kerlek menny vissza a hidad ala
tauri- even megvan a lehetoseg h ISKbol jatsz, 2 befizetes utan nagyon hamar, ha van lehetoseg ingame cashel jatekidot venni az f2p modell esetleg p2w
a velemenyem a jatekrol csak annyi, hogy meglepo szamomra is ez a havidijas megoldas, a mikrotranzakciok sokkal jobbak lennenek, viszont nehez ugy beallitani, hogy hasznot is hozzon/LoL/ vagy p2w e varazsolja a jatekot/ SWToR, Neverwinter/ de amnt latjatok, ha folyamatos kontent jon megelnek olyan jatekok is mint a GW2 ami teljesen ingyenes csak megveszed a jatekot, de meg olyanok is mint a WoW ami havidijas, bar gondolkodtak a f2p modellen, es mar van a kis f2p "demo" resze
My two cents: sajnalom, hogy nem f2p, biztosan nagy publikumtol esnek el, ennek ellenere a jo jatekmenet, craftolas, kuldetesek, pvp, uj kontent eleg lehet arra, hogy az emberek aldozzanak ra, foleg amerikaban ahol a 20 dolsis havidijat siman kipengetik -
Tauri #11 Én sem örülök ennek, és félek hogy csődbe torkollik az egész...de ha az EvE online is megél a maga 40K előfizetéséből ( persze erre rájön a dupla acc stb) akkor remélem ez is meg fog...
Bizakodjunk -
#10 Két különböző cégről beszélsz. -
gombabácsi #9 a skyrim jó volt, remélem feláll majd a cég abből a csődből amit ez okoz nekik -
#8 Nézd a jó oldalát, legalább addig is játszunk egy jót. -
lamer the true #7 Lesz ez ingyenes ne féljetek. Ha meg nem akkor eltűnik. -
Fbn Lx #6 gondoltam, hogy ez lesz
szomorú.
-
Bendzs #5 "A legmegdöbbentőbb, hogy a The Elder Scrolls Online jóval szebb, mint a Skyrim volt anno."
Mi van? Nem tudom, hogy most itt egyazon játékról van-e szó, de az általam ismert The Elder Scrolls Online grafikája jó ha kicsivel az Oblivion fölé emelkedik. A Skyrim sem egy hiperrealisztikus grafikával rendelkező világ, de a TESO-nál mégis jóval részletesebb.
(Ez amúgy érthető, jelentős játékostábortól esnének el, ha csak high-end PC-kre lenne optimalizálva a játék.) -
#4 Blackrock-t írjuk már át Bleakrock-ra, mert az mmo-k világában előbbi a WoW lore része, utóbbi pedig egy kis szigetecske Skyrim keleti részén :)
Illetve, bár ez apróság, a "mutánsok" valójában "csak" patkányok (illetve azok TES megfelelője, Skeever-ek) voltak. -
#3 azt állítják, hogy több évre előre megvan már a plusz tartalom. kíváncsi leszek, hogy ez igaz-e. meg hogy egyáltalán minőségi lesz-e ez a tartalom.
szerintem csak így érdemes ezt a modellt megpróbálni, mert egyébként insta bukta, illetve pár hónap múlva free-to-play. és még így is rizikós.
én TES-rajongónak tartom magam, de őszintén szólva nem is gondolkodom abban, hogy ebbe belevágjak, mert egyrészt nekem a TES mindig is single player marad (bár mindig nagyszerű alapanyag volt egy MMO-nak), másrészt meg eleve nem akarok egyetlen MMO-ba sem belevágni.
szerencsére ez a havidíjas modell végképp eldöntötte a kérdést. -
#2 bukta. kár érte. -
#1 Kérdés, hogy mindez "újítás" elég lesz-e arra, hogy pár hónap múlva ne kelljen f2p-re váltaniuk. (A Star Wars azért kicsit nagyobb név szerintem, és a Bioware igencsak sokat melózott a TOR-ral. Ami meg is látszik...)
Már előre látom, hogy például a TES Wiki-ben olvashatjuk, hogy az egyes NPC-k milyen küldetéseket adhatnak, milyen gyakorisággal, esetleg milyen karakterosztálynak és nemnek. ;D