31
Realms of Arkania: Blade of Destiny
-
Renegade #31 de rég nem járt erre senki, ma teljesen véletlenül megláttam steamen, vannak hozzá DLC-k is, állítólag már teljesen játszható, ha valaki nem akar rá pénzt költeni, annak ott a virágbolt.
-
Renegade #30 kint van virágboltban az 1.21 patch, icuri picuri 1.7 GB :) -
Renegade #29 mondjuk nem értem, hogy minek pontoznak egy játékot, ha úgy kezdik, hogy félkész, annyit kellet volna, mint az rpg codexeseknek: ne vedd meg, mert játszhatatlan. Azért fura, hogy 2014-re tippeli be, hogy játszható lesz.
Hehe, még mindíg nem rakták bele a tooltipet?
Akkor egy-két újhullámos játékon szocializálódott ember bajban lesz :)
azért remélem hamar összefoltozzák -
#28 Realms of Arkania Review – A Half-Baked Blunder -
Renegade #27 Isharhoz nem volt szerencsém, Raymond E. Feist, meg hát igen, ügyesen szőtte a sztorit :) -
#26 hát a grimlock látod milyen siker lett szal van igény))
Talán a betrayal in krondort vagy ishar-t is felújítják egyzser -
Renegade #25 hűű, én meg még azt hittem, hogy a Blade of Destiny volt a komlexitás csúcsa, fura, hogy ezekre nincs igény -
#24 legkomplexebb rpg volt amit csak láttam (én csak emulátoron toltam de így is nagy élvezett volt)
"...A cselekvési szabadság és unlineáris játékmenet a legnagyobbak közé emeli.
- hét város, 12 többszintű labirintus, erdők, mezők, óceán 100 szigettel, hegyek, hajózható folyók több mint 10 000 ezer helyszínnel.
- 600 különféle ellenfél. 32 karakterosztály, 11 faj, 200 féle varázslat.
- Akár 4 csapat 28 emberrel.
- Eső zuhogás, hóvihar, hallani az ellenfél közeledő lépéseit, a kígyók surrogását, a természet különféle zörejeit, stb…
- Számos lehetőség minden szituációban. ( kiadható parancsok például: csók, fecsegés, hízelgés, tréfálkozás, éneklés, alamizsna osztás, stb…)
Lehetőségek a kalandozás során:
Ha nincs egy karakteren elég ruha megfagyhat.
Ha sok békés járókelőt fektetünk ki az ellenfeleink barátkozni fognak velünk és a végén a csapatba is felvehetjük őket.
Kirabolhatjuk a törp pénzszállítókat akik a bankokba viszik a pénzt hajnalonként.
Vicceket mesélhetünk!, stb...."
Fansite
-
Renegade #23 ez mennyire volt epic/felkapott?
Mert ugye a Realms of Arkaniaval nem nagyon tudtak mellé nyúlni, több kiadást megélt világ, angolra fordított szabálykönyv, jó pár regény, Német nyelvterületen igen népszerű világ. -
#22 bárcsak eccer a Fate - Gates of Dawn-ak is lenne remake verziója
-
Renegade #21 hihetetlen, hogy mekkora divat félkészen kiadni játékokat, de legalább gőzerővel javítják. :( -
#20 Preliminary Plan for Patches 1.14 - 1.21
We skipped Version 1.13 for organisational reasons.
This is a PRELIMINARY Plan for the coming Weeks. As we still have some additional Problems to tackle (eg. Stability) and this also includes planing
for gamescom 2013 in Cologne, it is likely that there will be changes and shiftings.
_________________________________________________
Plan for Patch 1.14 - August 9th 2013
Focus: Magic (new Spells)
Fixes:
- Remove run motion blur
- Fix stopping fights and undying opponents
- Fix missing Spell scrollbar
- Fix arena stone_bigroom_2
- Fix Final fight black magician's ruins
New:
- Summon Spirits
- Skelettarius
- Witch's Knot
- Karnifilo Fury
- Improved Item images
- First Wand Enchantment
- Second Wand Enchantment
- Third Wand Enchantment
- Forth Wand Enchantment
_________________________________________________
Plan for Patch 1.15 - August 12th 2013
Focus: User Interface and Quests
Fixes:
- Opponent Names sometimes not visible
- Quests: Update Old Bailey (Levels 3-5)
- Fight-Messages extremely small
- Escape-Menu when in Character Generator Mode
- Delay on successful ranged attack message
New:
- Illnesses
- Change Character Portrait and Name after Generation
- Camp: Use Talents
_________________________________________________
Plan for Patch 1.16 - August 14th 2013
Focus: Bugfixes
- Fixing known problems
- Rebalancing
- Missrolls
- Improve Fight Messages (more Feedback)
- Fix Ork Champion (Endbattle)
- Fix Extro
- Statuschanges outside of Battles
- Ask if the rations found when hunting shall be kept
_________________________________________________
Plan for Patch 1.17 - August 16th 2013
Focus: Fight and Magic
- Add Goblins
- Add Sabretooth tigers
- Add Lion
- Call Crows
- Helter-Skelter
- Harmless Looks
- Improve Battle sounds
_________________________________________________
Plan for Patch 1.18 - August 19th 2013
Focus: Alchemy
- Recipes
- Ingredients
_________________________________________________
Plan for Patch 1.19 - August 29th 2013
Focus: UI and Fixes
- Fix Old Bailey
- Fix Dragoncave Heshthot Trigger
- Fix Spidercave Altar
- Fix Black magician's Ruins final Chest
- Add close for inflaming
- Make additional Items edible
- Doubleclick to exit
_________________________________________________
Plan for Patch 1.20 - September 5th 2013, 8pm GMT+2
Focus: UI and Fixes
- Kill-Cam as an option
- Questbook Notes separated
- Minimap: Hide unknown Quest Targets
- Endless Talk with honest Jorge
- ST-Belt Bonus after transfer to other character
- Talent usage, heal wounds
_________________________________________________
Plan for Patch 1.21 - September 10th 2013
Focus: Rituals
- Dagger Rituals for Druids
- Broom Rituals for Witches
//
Patch 1.14 - August 10th, 2013
- Reactivated Postprocessing Effects on fantastic quality and reasonable effects on other qualities
- Made Motion Blur deactivated
- Item-Images update
- X at timberbox
- Character Generator: Changed Song
- Honest Jorge fixed (incl. item sale)
- Fights fixed
- Fight: Lockups should be fixed
- Final Fight black magician’s ruin Mappiece fixed
- First Staff Enchantment
- Second Staff Enchantment
- Third Staff Enchantment
- Forth Staff Enchantment
- Attributo activated
- Negative Attributes rule fixed
- Two handed weapons (Battleaxe, spears, staffs) fixed
- Inventory: Stacking broken Items fix
- Level Up fix (when drunk)
- Tavern, drinking and leaving dialog fix
- Stone arenas fixed
- Armor and Weapon Information (Trader) by tooltip
- Battle UI fix (NPC portrait)
- Battle UI sorting update
- Battle Menu fix
- Battleturn more speed
-
Was #19 Csak már azt is írják, hogy egy kicsit lassítsanak a patch-ekkel, mert abban is volt hibás. Azt hiszem egy kicsit kivárok. Nagyon szurkoltam neki, de egy ilyen kezdés sajnos a lehetséges folytatásokat is el tudja vágni.
Nekem az eredeti Star Trail van meg dobozosban (kb. 1995-ben vettem), nem vittem végig, valahol elakadtam. -
Renegade #18 a steam fórumon remekül nyomon követhető, hogy kb naponta jön ki az új patch, szóval szvsz rekord gyorsasággal lesz játszható (vagy már az). Én addig megvettem a régit GOG-on (nem volt 1400HUF az első két rész) adtak hozzá manualt meg cluebookot (200+oldal a kettő), így remekül szintre hozom magam vele. Remek hintek vannak benne, pl, hogy a törp többet közzött azért is jó, mert míg a maradék 5 kari összes kezd 10 arannyal, addig nála legalább 100 van, meg szépen kitér a képességekre, táborozásra, felszerelésre, stb. Aztán majd jöhet a remake, mondjuk nekem mindíg is hiányzott az ilyen HC RPG, akinek ez túl komplex, vagy nem elég szép, de oldschoolra vágyik az meg megvárja az Eternityt.
-
Was #17 Az eredeti is az volt, ez meg ugye az átirata 1-1-ben: HD remake. -
Was #16 A legtöbb helyen azt írják, hogy gyakorlatilag játszhatatlan annyira bugos. A virágboltit lehet patch-elni?
Ilyen állapotban nem merem megvenni... -
#15 virágbolti,hát nekem nem tüntek fel bugok meg ilyesmi,de nem is vagyok olyan nagy gamer hogy ilyenekre odafigyeljek,meg valszeg megvárom a magyaritást ha lesz eccer -
Renegade #14 Na kijött az 1.12-es patch, kb minden napra jutott egy javítás, azt hiszem eljött az ideje a vásárlásnak :) -
#13 Ízlések és pofonok. Az egyik legjobb RPG, amit valaha toltam a Gothic széria volt és nem körökre osztott... A világ hangulata az, ami magával ragadaott és nem az játék harcrendszere. Az hozta a minimumot, ami kellett ahhoz, hogy élvezhető legyen. -
Renegade #12 eredeti vagy virágbolt? ha az előbbi, akkor érdekelne, hogy mennyire játszható már? -
#11 Már toltam pár órát ma, eddig hozta a régi játék hangulatát,ma nem sokat alszok )) -
#10 Videó alapján nagyon gagyinak tűnik=/ -
Renegade #9 na, ha minden igaz ez a hivatalos weblap, van angol része is a fórumnak
weblap -
#8 remélem lesz magyarítás -
#7 Na ennek örülök! +fav -
Renegade #6 nem tudom, hogy az újnál van-e hint, de régen hogy örültem volna, ha tudom mit jelent az Aelotius, Claudibus, Ififaxus spell :)
na meg némi vallás bónusz:
Deity Effects
• Praios +1 Courage
• Rondra +1 Swords
• Efferd +1 Swim
• Travia +1 Treat Poison
• Boron +1 Human Nature
• Hesinde +1 Alchemy
• Firun +1 Missile, Track
• Tsa +1 Charisma
• Phex +1 Stealth, Pickpocket
• Peraine +1 Treat Disease, Treat Wounds
• Ingerimm +1 Tactics
• Rahja +1 Dance, Seduce, Instrument
régi kasztok/hintekkel (kicsit D&D első kiadás ízű, hogy néhány faj, egyben kaszt is):
• Jester / She-Jester
Requirements: Courage 12, Dexterity 12, Agility 12, Superstition 7.
Weapon Skills: Pointed, Thrown.
Skills: Body, Social, some Craftsmanship.
Restricted Weapons: Crossbow, 2h Swords, high Cutting/Axes.
Restricted Armor: Plate Armor, Chainmail Shirt, Scale Armor.
My Opinion: Non-essential. Their ranged option is thrown weapons, which aren't
terribly useful, and they can't wear good armor, but their high agility makes
them likely to avoid attacks. Decent social skills and good body skills.
Not surprisingly, kind of a gimmick character.
• Hunter / Huntress
Requirements: Agility 12, Intuition 12, Claustrophobia 7.
Weapon Skills: Missiles, Polearms, Thrown.
Skills: Body, Nature, Intuition.
Restricted Weapons: Crossbow, 2h Swords, high Cutting/Axes.
Restricted Armor: Plate Armor, Chainmail Shirt, Scale Armor.
My Opinion: A decent choice, although everything they do, elves do better.
Awesome missiles skill makes them your go-to ranged combatant, although they
can't use crossbows for some ungodly reason. Good as a front man if you don't
want elves for some reason.
• Warrior / She-Warrior
Requirements: Courage 13, Strength 12, Violent Temper < 4.
Weapon Skills: Swords, Two-Handed Swords, Cutting, Polearms, Missile, Thrown.
Skills: Some Body, some Lore.
Restricted Weapons: None.
Restricted Armor: None.
My Opinion: The powerhouse of Realms of Arkania, warriors are beasts. Best
armor choices, focus on swords and decent skill in all other weapons, and
all-around excellent combat ability. I'd highly recommend taking one or two.
• Rogue / She-Rogue
Requirements: Courage 12, Dexterity 13, Agility 13.
Weapon Skills: Pointed, Thrown.
Skills: Body, Social, Craftsmanship, Intuition.
Restricted Weapons: 2h Swords, high Cutting/Axes.
Restricted Armor: Plate Armor, Chainmail Shirt, Scale Armor.
My Opinion: Everything jesters do, rogues do better. Rogues on the whole
aren't terribly useful, but their pickpocket and locks skills make them worth
having around. To fill out their weak attack power, use poison.
• Thorwalian
Requirements: Courage 12, Strength 13, Superstition 7.
Weapon Skills: Axes, Cutting.
Skills: Some Body, some Lore, some Nature.
Restricted Weapons: High Cutting/Axes/2h Swords.
My Opinion: Kind of a poor man's warrior. Don't get me wrong, they're pretty
good: it's just that for the most part, warriors are better. Thorwalians have
decent swimming and some nature aptitudes, but are mostly forced to use axes
instead of swords, so they miss out on magic swords later on.
• Dwarf / Dwarvess
Requirements: Dexterity 12, Strength 13, Claustrophobia < 4, Avarice 7.
Weapon Skills: Axes.
Skills: Some Body, Lore, Craftsmanship, Some Nature, Intuition.
Restricted Weapons: High Axes/2h Swords, some Cutting.
My Opinion: A good second fighter-type, about on-par with thorwalians. They
have more LP than any other class, good axe skills, plus decent crafts-
manship, including treat wounds/disease and locks. If you bring a dwarf,
you don't necessarily need a rogue or jester.
• Warlock / Witch
Requirements: Charisma 13, Intuition 12, Acrophobia < 4.
Weapon Skills: None.
Skills: Some Body, some Social, some Lore, Craftsmanship, Nature, Intuition.
Spells: Mostly spread out, some Illusion.
Restricted Weapons: Most Pointed, Polearm, Sword, Cutting, Missiles.
Restricted Armor: Shields, All Leather, Toadskin, Pothelm, Iron Helm,
All Chainmail, Plate Armor, Scale Armor.
My Opinion: Hmmm. Honestly, they're not very good. In the same way the
jester is kind of a gimmick character, the warlock is definitely the gimmick
spellcaster. They have bad combat abilities, weird spell selection, but
pretty good skill choices. I personally don't put much stock in them.
• Druid / Druidess
Requirements: Courage 13, Wisdom 12, Necrophobia < 4.
Weapon Skills: None.
Skills: Some Body, some Craftsmanship, Nature, Intuition.
Spells: Mostly spread out, some Domination.
Restricted Weapons: Most Pointed, Polearm, Sword, Cutting, (Missiles in
Star Trail onward).
Restricted Armor: Shields, Toadskin, Pothelm, Iron Helm, All Chainmail,
Plate Armor, Scale Armor.
My Opinion: A decent choice. Definitely better in Blade of Destiny, where
they have the ability to use bows (and shoot arrows out of their chests),
but other than that, a good focus on domination spells (including Evil Eye),
good nature skills, and good treat disease/wounds/poison. Just be warned
that there's a portion in Star Trail where your druid won't be able to
come along unless you have a disguise/invisibility spell trained up.
• Magician / Magicienne
Requirements: Wisdom 13, Charisma 12, Superstition < 4.
Weapon Skills: Polearms.
Skills: Lore, some Craftsmanship.
Spells: Mostly spread out, some focus on a school of your choosing.
Restricted Weapons: Most Pointed, Polearm, Sword, Cutting, Missiles.
Restricted Armor: Shields, All Leather, Toadskin, Pothelm, Iron Helm,
All Chainmail, Plate Armor, Scale Armor.
My Opinion: The workhorse of the spellcaster classes, the magician is like
the caster version of the warrior. Kinda weak on LP and combat ability, but
has insane AP growth and an amazing number of spell-up attempts at level up.
Plus, you can choose what school they focus on. Definitely take one along.
• Green Elf
Requirements: Wisdom 13, Agility 12, Avarice < 4.
Weapon Skills: Missiles, Pointed, Swords.
Skills: Body, some Craftsmanship, Nature, Intuition.
Spells: Clairvoyance, some Transformation, then spread out.
Restricted Weapons: High Cutting/Axes, 2h Swords.
Restricted Armor: Plate Armor, Scale Armor, (Chainmail restricted in Star
Trail onward).
• Ice Elf
Requirements: Agility 13, Intuition 12, Acrophobia < 4.
Weapon Skills: Polearms, Thrown.
Skills: Some Body, Craftsmanship, some Nature, Intuition.
Spells: Mostly spread out.
Restricted Weapons: High Cutting/Axes, 2h Swords.
Restricted Armor: All Chainmail, Plate Armor, Scale Armor.
• Silvan Elf
Requirements: Agility 13, Intuition 13, Avarice < 4.
Weapon Skills: Missiles, Pointed, Swords, Polearms.
Skills: Body, some Craftsmanship, Nature, Intuition.
Spells: Mostly spread out, some Clairvoyance.
Restricted Weapons: High Cutting/Axes, 2h Swords.
Restricted Armor: All Chainmail, Plate Armor, Scale Armor.
My Opinion: Green and Silvan elves are pretty similar, in that they have
good missiles and swords skills, good nature and intuition, and decent
supplemental spellcasting abilities. Ice elves kinda break the mold with
their polearms and thrown weapons, but otherwise they're similar. All in all
a good "multiclass" type character, with fair skill at everything, only really
lacking in armor choices. Like druids, there's a part in Star Trail where
you'll need specific magic to allow them entry.
-
#5 pont akkor jó egy rpg -
Renegade #4 hehe, izlések és pofonok, én már nagyon vártam egy körökre osztott/akció pontos rpg-t :) -
#3 A leírás alapján kurvajó,de miért körökre osztott?
Ha nem körökre osztott lenne venném is,de így nem kell mert ki nem álhatom ezeket:-( -
Renegade #2 na, ilyen lett:
-
Renegade #1 Na, az igazán hardcore és kellően öreg RPG őrültek biztosan ismerik ezt az univerzumot.
Volt egy gyenge próbálkozás pár éve (Dragonsang), hogy feltámasszák a legendát (újhullámos vacakként), de az nem volt akkora siker.
Így egy csapat beigért egy one-to-one remake-et.
Az alap egy német nyelvű papiros szerepjátékból (Das Schwarze Auge) született, ami jó német szokás szerint kellően komplex szabályrendszert rittyentett a világ köré.
Érdekességek az eredeti trilógiából: legbonyolultabb karaktergenerálás. Plusz már 92\'-ben ilyen apróságok voltak benne: kocsihajtás, előny, hátrány, fóbiák, megfelelő felszerelés összeválogatása (a fegyverek eltörnek, a kaja fogy, alul öltözött kalandozó megbetegszik télen a vadonban), fontos, hogy ki megy elől: városban tolvaj, erdőben elf/hunter, dungeonban törp. Az sem mindegy, hogy hívő-e a karakter, kiben hisz, stb. Kötél nélkül nem javasolt a hegymászás, lovaglás skill nélkül ne eröltesd a lovas harcot, úszás skill nélkül max patakon akarj átkellni. Esti táborozásnál ki mit csinál: harcos örködik, hunter vadászik, alkimista botyókat gyűj. Városban tolvaj alkudozik az éjszakát meg végig lehetett bunyózni/ripacskodni/inni.
Az új már megjelent virágboltban/steamen, csak hát jó szokás szerint még bugos (1.11-nél tart most a patchelés).
Ez a játék volt minden idők legkomplexebb RPG-je, remélem az új nem változtat a játékmechanikán.
Régi:
letöltés
kari leirás & hintek
ilyen volt:
ilyen lett: