kvp#3
Meg a fizikanak is. Egy auto nap fele nezo felulete nem akkora, hogy komolyabb tavolsagokra (pl. munkabajarasra) eleg energiat gyujtson ossze ket ut kozott. Tehat egy nap alatt kevesebb energia jon be, mint amennyi a jarmu mozgatasahoz kell. Ezt csak a jarmuvek fajlagos tomegenek a csokkentesevel lehetne kompenzalni, de akkor nem napelemes autokrol, hanem napelemes biciklikrol van mar szo. A fenygyujto felulet novelese irrealis, mert egyik iranyba sem nagyon akad annyi hely, hogy a szukseges napelemtablakat elhelyezzuk. (jo hosszu napelemes utanfutoval meg nem lenne tul kenyelmes jarni)
A jo megoldas az, hogy egyik helyen gyujtuk az energiat (eromuben), masik helyen toltjuk bele az autoba (toltoallomas) es a harmadik helyen hasznalja azt az auto (ut kozben).
Sajátvéleményem#2
"Csodálatos lenne, ha egy szép napon olyan autók közlekednének, amiket nem kellene feltölteni és kizárólag napenergiával működnének"
-Na, ehhez van néhány szavuk az olajtársaságoknak és a zsidó bankároknak is.
kvp#1
A xerox parc tipikusan az a ceg, ami kitalal egy csomo remek dolgot amit utanna nem ok hasznositanak, de meg penzt is elfelejtenek kerni ertuk.