3
  • nlght
    #3
    ok, az online reklámokkal szemben védtelenek, na de mi a helyzet a többi reklámmal? (értsd tv-reklámok, erotikus jellegű tanga reklámok az óriás plakátokon, stb.)

    imho nekem már sokszor eszembe jutott, hogy ma már szinte minden terméket a szexszel, vagy arra utalással adnak el, mert az nagyon nyerő 14+ férfiak esetén, nők esetében meg a saját hiúságukra játszanak, hogy légy tökéletesebb...

    szóval a mai fiatal generációk akkor is el lennének cseszve erkölcsileg, ha nem folyna egyfolytában mindenhonnan a szex?

    mert abban sztem egyetérthetünk, hogy erkölcsileg eléggé leesett az léc minél idősebb generációhoz viszonyítunk... ez valahol egészséges volt egy bizonyos pontig, de szerintem már átesett a társadalom és a marketingszakma a ló túloldalára, egy 14 év alatti személy meg még nem tudja eldönteni, hogy hogyan viszonyuljon hozzá...
  • Ferrer
    #2
    Azért tegyük hozzá, hogy a felnőttek nagy százaléka nem rendelkezik fejlett értelmi képességekkel, és ők is védtelenek a reklámoktól, többek között ezért élünk ilyen buta fogyasztói társadalomban.
  • Lazarus
    #1
    "amelyeknél bizonyos összeget kellene feláldozniuk a kipróbálásért"
    Ez gondolom az emeltdíjas sms-ekre utal. Szerintem erre jó megoldás lenne ha a szolgáltatónál le lehetne tiltani az emeltdíjas sms-ek küldését, vagy esetleg megtanítani a gyereknek hogyha emeltdíjas sms-t küld akkor karácsonyra csak üres, fingszagú dobozokat hoz a mikulás