4
  • Cat #4
    "Amennyiben ott hagyta a kedves vásárló az ételt akkor felárat kell fizetnie"

    Ilyenkor az étteremnek kéne visszatérítést adnia a vásárlónak, mivel gyenge volt a terméke.
  • liberty2
    #3
    Tudjátok mi az én bajom? Az amikor az éttermekben megrendeli valaki az ételt aztán a felét otthagyja. Azzal az étterem nem tud mit kezdeni, megy a levesbe... Két dolgot tennék ezzel az eseménnyel:
    1: Amennyiben ott hagyta a kedves vásárló az ételt akkor felárat kell fizetnie ( mint Japánban )
    2: A megmaradt ételt megpróbálni szétszortírozni amennyire csak lehet ( pl a csirkedarabokat külön tenni a rizstől, a krumplit a salátától, stb ) és ezeket szét osztani a hajléktalanok közt.

    Komolyan eszem, megáll a pazarlást látva.
  • gombabácsi
    #2
    elkéstek:
    http://barathendre.wordpress.com/2013/05/14/a-nap-amikor-a-termeszet-eltorolte-a-fold-szinerol-az-emberiseget/
  • Narxis
    #1
    Nálunk is jól jönne egy ilyen kezdeményezés.