22
  • narumon
    #22
    Van benne igazság DE! Én vettem egy Samsung mosógépet - tök jó, hogy házhoz jönnek javítani de mikor már harmadjára jött a csávó akkor már nem kicsit idegesített a dolog (meg egyeztetni, hogy neki mikor jó, te mikor vagy otthon, stb). No summa summárum, boldogabb nem lettem tőle - annyit viszont elértek, hogy háztartási eszközben soha többet nem veszek Samsungot.
  • narumon
    #21
    Azért ez elég hülyén fog kinézni. Nekem kifejezetten tetszett az, hogy eddig mindent pikk-pakk rögtön cseréltek. Ha most ott hagyom a telefont szervizelni addig adnak használni egy másikat? A telefon nem olyan dolog ami nélkül elvan az ember...
  • G_ArchAngel #20
    Mondok egy masik peldat:

    Rossz telefon, hazhoz jon megjavitja. Boldog vagyok.
    Rossz telefon, hazhoz jon, nem tudja a helyszinen megjavitani, elkuldik, elviszi, posta, X ideig szivas

    Rossz telefon, beviszed rohadt alma szervizbe, megcsinaljak, legtobbszor 2-3 ora max es ha nem a sajatodat kapod vissza, adnak egy ujat. (idopontra mesz, nem kell varnod)

    Mindkettonek vanna elonyei es hatranyai. Egyik esetben van esely az eredmenytelen kiszallasra, masikban ki kell mozdulnod a lakasbol.
  • Hirvaer
    #19
    jah, ez nem ide..
  • Hirvaer
    #18
    Mer nem isznak annyit.
  • caius marius
    #17
    Lehet, hogy én vagyok csak ezzel így, de amikor szervizbe kell vinnem egy terméket, akkor a vásárlási kedvem kb. a nullát vagy a mínusz egyet ütögeti. Kifejezetten rosszul érzem magam attól, hogy egy nagyon drága eszközt kell szervizbe hurcolnom és nem pedig használom. Ja, és persze az elb@szott idő miatt is idegbeteg vagyok. Ezek után ha egy cég arra számít, hogy egy garis javítás közben én vásárolni fogok, hát az nagyon nagyot téved. Az abszolút tökkelütött fanokon kívül nem hiszem, hogy sokan élnének ezzel a lehetőséggel. Ezzel szemben a Samsung házhoz jönnek, csúcsszupi szolgáltatásával maxima meg vagyok elégedve! Szoptam a Nokiával, cumira vett a Htc is, aztán jött a Samsung és kinyalta a seggem. Na így lehet boltot csinálni!
    Tehát összegezve, szvsz az Apple ezt most nagyon elk...a.
  • MsUser
    #16
    Tisztázzunk valamit erre az üzletpolitikára fázott rá a NOKIA,a HTC, Blackberry stb. nem tudják megfelelően szervizelni a készülékeket mert magas a költsége az infrastruktúrának ami mögötte van + szállítási költség.
    Magyarországon is van-volt szervize minden telefongyártónak de nem verik nagy dobra hogy erősen deficites a szervizelés és kivonultak még olcsóbb területre szervizeltetni!
    Mellesleg a világon alig találsz már olcsóbb munkaerőt a Magyarnál!
  • Armagedown
    #15
  • G_ArchAngel #14
    Kiepitett szervizhalozatuk van a hutoszekrenyek miatt.
    Meg ugye az Apple telefont be tudja vinni a tulaj a szervizbe, mig a Samsung zsebTVihez butorszallito kell.

    Komolyra forditva a szot:
    Ha csak egy nagyon-nagyon kicsit megprobalsz gondolkodni, akkor hamar rajossz, hogy az Apple huzasa zsenialis, mig a koreiai Masolosung-e idejetmult.

    Bemegy a vasarloero az Apple Store-ba, vegig kell mennie a kirakott termekek kozott, latja, hogy az uzletek tomve vannak, mindenki almas eszkozt tapogat, legyen az iMac vagy iPad, ha csak minden 20. betero ez miatt vesz valamit, akkor maris megerte, hogy hozzaszoktassak az embereket az uzletbe bejarashoz.
    Arrol nem is beszelve, hogy nemhiaba van leghatul a Genius Bar. Biztos, hogy elotte elsetalsz minden termek elott legalabb ketszer, mielott a problemaddal foglalkoznanak.
  • G_ArchAngel #13
    Nikon 3 evet ad, Canon 1-et. Canon adta el a legtobb fenykepezogepet, kozottuk DSLR-t.
  • hungi
    #12
    42 ezerért azért már majdnem vehettél volna valami rendes mtk6589-es kínai telefont is ;)
  • Sir Cryalot
    #11
    kezd már erőteljesen fogyatkozni az apple hype-ja, pár éve még hihetőnek tűnt hogy jön a high-tech tévé a többiek meg kanyarban sem, de mostmár egyre kevésbé , ez valószínűleg mérhető is.
  • gosub
    #10
    minden mögött üzlet van. Olyan lesz a jövőbeni termék mint a legó. Így az a réteg aki kihagy egy iphon generációt (mert vannak már akik elégedettek a jelenlegi készülékkel) annál jelentkezik (meg minden gépben) egy fizetős hiba, azt fillérekért kicserélik, búsássan megfizettetik. Piaci rés! Vagy valami ilyesmi csak ki kell dolgozni...
  • caius marius
    #9
    Az olaszok pedig az uniós gari idő (2 év, az Apple csak 1 évet adott) végett kaszálták el őket.
  • caius marius
    #8
    Ja, még annyi, hogy sztem javítani eddig is javítottak készülékeket. Max nem a vásárló szeme láttára...
  • caius marius
    #7
    Gratula az eplnek! Ezzel aztán szépen lassan feladja a maradék exkluzív érzést is. A Samsung tulajokhoz házhoz mennek javítani, az epl tulajok meg sétálhatnak a vackaikkal a szervizbe. Zsír! :)
    Mindezt teszik azért, hogy az amúgy is rogyásig telelévő széfjeiket még inkább megtömjék. Ügyes... Megyek ásom a sírjukat. :)
  • duke
    #6
    Ja mostantol, ha valaki vissza varr egy gombot a kabatjara, az apple azonnal rongya pereli, mert ok talaltak fol a javitast.
  • neszeneked20
    #5
    én egyetértek az ötlettel
  • Linkout
    #4
    Nem a javíthatatlanság felé ment a fejlesztés, se nem a szétszedhetetlenség felé.
    Afelé ment, hogy ne tudjál hozzáférni halandóként. Ez viszont nem zárja ki azt, hogy ők hozzáférjenek.
    Nyilván ügyes emberek eddig is miszlikre tudták szedni és hibátlanul összerakni egy iphone-t.

    Ami érdekes, hogy egy galaxy S II esetében nemrég cseréltettem kijelzőt (nem az én telefonom, csak én intéztem) és ahhoz, hogy lecseréljék magát a kijelzőt (érintőfelület sértetlen volt) a teljes előlapi részt ki kellett cserélni, mert egybe van ragasztva a hangszózó amin a másik felet hallod, az érintőképernyő, meg ha jól emlékszem a telefon antenna is ott van körbefuttatva. bruttó 42 000 volt munkadíjjal együtt a T-mobilnál.
  • kvp
    #3
    Erdekes lesz amikor az uj modellek fixre beragasztott kijelzoit vagy aksijait megprobaljak majd egy boltban cserelni. Eddig az osszes uj fejlesztes a javithatatlan es foleg a szetszedhetetlen apple keszulekek fele zajlott. Lehet, hogy rajottek, hogy ez nekik sem jo uzlet.
  • Omega
    #2
    A már megszokott módon, majd beperlik a konkurenciát, ha ők is javítani mernek. Pl. Samsung szerviz, stb...
  • Bagoly81
    #1
    ugye nem lesz világ szenzáció? feltalálták az ifix it szolgáltatást?:D