5
  • MinimumGame
    #5
  • sz4bolcs
    #4
    hoho, City interactive. Egy életre emlékezetes név. :D:D
  • Boconadi
    #3
    "A várakozásoknak megfelelően a játék leggyengébb pontjait ismét az intelligencia és a nehézség jelenti. A Ghost Warrior 2-ben az a szó, hogy mesterséges intelligencia, szinte egyáltalán nem létezik, így ellenfeleink szinte minden esetben minősíthetetlenül viselkednek, túlontúl kiszámíthatatlanok, rosszul használják a fedezékeket, mindemellett pedig feltűnően csalnak is. Már ezek a tényezők komoly hatással vannak a nehézségre, ami rendkívül hullámzónak tekinthető, de a rossz megvalósításnak, a fejlesztők figyelmetlenségének, valamint a bugoknak köszönhetően a legtöbb esetben inkább kritikán alulinak nevezhető."
  • Ender Wiggin #2
    nem tudni, hogy milyen szintű grafikát licenszeltek, mert nagyon is személyre szabható. másrészt, hogy drága volt-e, még ez sem biztos. fix összegtől a készülő játék bevételnék bizonyos százalékáig terjed a licensz-díj.
    amúgy a city tényleg a legtrébb fejlesztő. a videójátékok uwe bollja.
  • Etinger
    #1
    Freddy (RosszPCJ) eleget beszélt anno a City Interactive-ról ahhoz, hogy aránylag mindenki sejthesse milyen szintet ütnek meg a játékaival.

    Az azért érdekelne, hogy mivel érdemelték ki a bizalmat, mert momentán egy olyan "hűdejó" játékra nem emlékszem tőlük. Gagyi ipar.