47
Nem elég az Ultra? Többet akarsz? Akkor itt a helyed, minden ami izzasztja a vasad!

-
mester1987 #47 Ne csináld itt ezt. Ha van közönség, akkor lehet minden ami MOD, ha nincs akkor nem mindegy már?
Ha nincs érdeklődés, akkor úgy is megy a levesbe. Egy rakás topik van, ami csak megkezdett. -
#46
"Elsősőrban grafikai modoknak"
Ennek mi értelme? Most akkor vagy legyen csak grafbuzi topik vagy minden. Ezzel most kb. azt mondod hogy a lényeg a grafika, minden más le van szarva. Ha betéved 1-2 hülye akkor legyen, de egyébként az a császár akinek nem elég az Ultra. Léptem. -
mester1987 #45 Köszi ;) -
#44
EZ... sokkal jobb és itt még segítség is van hogy mit hogyan....
-
mester1987 #43 Sweet FX Settings DB
Egy kisebb folyamatosan frissülő Sweet FX adatbázis. -
#42
Csak éppen tele van szemetelve az adatbázis, amiből sok szerencsét kiválogatni a figyelemre érdemeseket. -
mester1987 #41 CRYDEV.net Projektek -
#40
Köszi bro.... a graf gyönyörű, én nem is tudom miért szarakodnak még pl. a COD-ban a régi fos engine-el mikor már ilyennel is készülhetnének az új gamek, ja de tudom pénz-pénz-pénz.... -
mester1987 #39 S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Mit hoz a Misery Mod 2.0? -
mester1987 #38 Just Cause 2 Mods -
mester1987 #37 Elég kihalt a topik vagyis csak én tartom fenn, mint gyűjtőhely egyenlőre MÉG. Később reméljük alakul majd.
Sonic Generations: Unleashed Project
Elég sok játékbeli változtatással, FOV igazítással, teljesítménybeli javítással és grafikai módosításokkal.
YouTube tele van videókkal, ha valakit esetleg érdekelne. -
mester1987 #36 KROM'S HOME - Games Editing Modding Addons -
mester1987 #35 Race Driver: GRID Dargos Mod
Race Driver: GRID Enhanced Ultra Mod v3.0 -
mester1987 #34 Akit érdekel, van egy újabb resident Evil 4, tele egy rakat móddal (egy rakattal):
-
mester1987 #33 F1 2012 Mods -
mester1987 #32
Lord's True HD Textures
Ownallday Graphics Mod 2013 -
mester1987 #31 STRATEGYINFORMER MODS -
mester1987 #30 nexusmods
A letöltések regisztrációhoz kötöttek.
-
mester1987 #29 The Best Graphics Mod of 2012
5 HD Mods Must Try
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! -
morzsi555 #28 Morrowind Sounds and Graphics Overhaul
-
mester1987 #27 Mozgásban a GTA: Vice City RAGE Mod
-
mester1987 #26 De az a legtökéletesebb benne, hogy tényleg amit lehet rombolni azt a játékban meg is adatik, szóval elég reális, ezt hiányoltam a többi részben. -
#25
A soft body és a jármű fizikán dolgoztak, ami azt a részt illeti, igaz ez a C3-on nem igazán jött ki, sőt a járműfizikai rész még nem került bele a motor kiadott verzióiba. De még ez is arrébb van rendesen, hogy valószerű legyen, sok még a csalás is, amit nem akkor ott számol a gép. :) Hogy a Crysis legyen megemlítve a házak nagyobb darabokra hullanak szét, mint egy legóépület, ami ott stimmel, mert főleg olyan épületekről van szó, ahol ez rendben van (bádogfalak, stb). :) Vagy ok a konkrét darabokra széteső egyébként egy szilárd testek, mint pl egy betontömb. Azt ma a CE úgy csinálja, hogy vagy realtime vág ki belőle részt, de esetben az nem szétesik, hanem ilyen golyóütötte lyukak, ilyesmi. Vagy pedig már elölre felvágják, hogy hogyan törjön szét az adott tárgy és nem realtime számolja a rendszer magát azt, hogy hogyan törik le egy darab. Tudom ez most szőrszálhasogatásnak tűnik, de ha már fizikai szimulációról van szó, akkor ez is egy késői, de szükséges lépcső lesz. -
mester1987 #24 A Crysis-ban elég részletes fizika volt. Törmelékké rombolható garázs, kisebb faház, ereszek stb..és az még csak CryEngine 2. A 3-ban ez nem élesedett annyira. -
#23
jaja, aztán jöhet a realisztikus fizika, egyre több és kisebb darabokákat való számolás. Aztán futtathatjuk az IRL-t. Vagy mi is most futunk :) -
#22
Azért ez sem volt rossz 2 évvel ezelőtt:)
Quantic cucca talán még jobban is néz ki, mint az NV-s
-
#21
Ez érdekes. :) Milyen nagy kuriózum, és ez még csak egy arcmimika, egy pici szelete az egész jövőbeli realisztikus grafnak. Lesz még mit fejlődnie a technikának. :) De amilyen ütemben halad, lehet, h hamarabb eljön, mint gondolnánk... -
#20
De ott meg csak autók vannak, azt meg már GTA4-ben is el lehetett érni :) -
mester1987 #19 A Quantic Dream-nek is van egy új technológiája később egy új játék. Az is az arcmimikára összpontosít elsősorban. -
#18
8:40 (realtime)
-
mester1987 #17 Gran Turismo 5, Forza Horizon már-már fotórealisztikus. -
mester1987 #16 Oké, akkor te ne gyere be többet és minden gondod meg is oldódott :) -
#15
Attól még számítógépes grafika :p
De amúgy csak idő kérdése, lassan jönnek az új generációs konzolok nagyobb teljesítménnyel és végre nem fogják vissza a dolgokat /flameon -
#14
Na igen, de ez egy szem renderelt kép, gondolom 3D Max-szel készítve, és ezt az egy képet izmos vassal is órákig tart elkészíteni. Na, mikor jutunk olyan szintre, h ilyen graffal tudunk játékkal játszani? :) -
#13
Nem is játékból van. :) -
#12
Én erre simán rávágnám pl hogy fénykép :D -
#11
ez áll a fotorealisztikus grafikához a legközelebb szerintem.
http://www.moddb.com/mods/photo-realistic-zone-2 -
#10
Annak idején a Commodore volt a nagy szám, mindenki azzal tolta, pedig azok tképpen pixelhalmazok voltak. Aztán jöttek az első 3D-s játékok, ami óriási fejlődés volt ahhoz képest, aztán a még sokkal komolyabb grafikájú 3D-s játékok, míg nem elértünk a mai szinthez. Sokszor elgondolkozunk, h ugyan hova fog ez fejlődni, egyáltalán mi lesz a határ? :) Aztán mindig rájövünk, h bizony bőven van még hova. Az a baj viszont, h sokszor a csilli-villi grafikát nyomatják, pedig az minden, csak nem élethű és hiteles. Az igazán fotorealisztikus megjelenítés még sokat fog váratni magára valszeg. De egyszer eljön az is. Hogy aztán onnan hogyan tovább, az majd a jövő zenéje. :) -
#9
jaj látom linkelve is van az elsőben :)
Elfér szerintem a mod a saját játék topikban.Így elég keszekusza lesz a végén. -
#8
Itt van szinte az összes mod
http://www.moddb.com/