29
  • Frosty01
    #29
    egyszerű a recept, ne játsz vele.
  • Ender Wiggin #28
    "nincs normális mentés"
    ""Már hogyne lenne.""

    erre leírod azt, ami nem normális mentés...köszi. a "normális mentés" az, amikor ott mentesz, ahol akarsz, akár harc közben, és annyiszor, ahányszor akarsz. egy ilyen végtelenül ellenfeleket spawnoló fosban a játékélmény jó része elmegy attól, amit írtam. és az új mentes sokszor egy hosszú film előttre rak vissza, amit persze nem is lehet skippelni. trágya. persze a tinédzser recskagépeknek király, mert van benne mell.

    az egyetlen pozitívum, hogy kimaxolva dx11-ben, 1920x1080-ban 70 fps-sel elfut egy másfél éves gépen. bár a közelében sincs a crysis első részének, főleg fizika terén.
  • Zombee
    #27
    Magamból kiindulva: A Call of Duty sorozat remek móka olyanoknak, akik nem játszanak sűrűn, és kell egy könnyed kikapcsolódás izgalmas sztorival (izgalmas, nem világmegváltó, tehát konkrétan egy B kategóriás VHS akciófilm forgatókönyve is elég), élvezhető játékmenettel. Viszont komoly oldalon olyat leírni, hogy a CoD harcrendszere bármiféle komolyságot tartalmazna... semmi olyan nincs se a MW3-ban, se a BO2-ben, ami ne lett volna benne legkésőbb a legelső Modern Warfare-ben, azóta lényegében nem változott ilyen téren a sorozat. Szeretem a folytatásait, tényleg olyanok, mint egy jobb akciófilm, de egyben olyanok is, mint egy tipikus folytatás a filmeknél. Na, a Far Cry 3 harcrendszere valóban párhuzamba állítható, legalább annyira valóságos. De ez nálam nem negatívum, nincs szükségem taktikai FPS-re, harci szimulátorra, csak lövöldözni akarok a dzsungelben.
    A grafikáról csak jót tudok elmondani, ugyanazon a gépen szebb beállításokkal DirectX11 módban is jobban megy, mint a 2. rész, és még erőmű sem kell hozzá, 1280*1024-ben elég hozzá egy A6-3500 APU saját IGP-vel, és mehet a high textúra. Persze fényeket, árnyékokat célszerű levenni, meg még pár dolgot, amik jobban terhelik a gépet, mint amennyit dobnak a látványon, de meglepően szép grafikát lehet elérni vele, pedig ez egy 20 ezer forintos CPU+IGP egyben. Ezen a felbontáson egy ma már olcsón megvehető HD7770-el simán menne minden maximális beállításokkal, csak épp nem játszok annyit, hogy megérje külön videókártyát venni. A felbontás meg azért csak ennyi, mert a jelenlegi LCD-m tökéletesen jó böngészni, játékra sem kéne nagyobb, dolgozni is ilyenen dolgozok a munkahelyemen.
  • MinimumGame
    #26
  • mantequilla
    #25
    Én legutoljára 2007-ben játszottam komolyan, onnantól kezdve nem volt olyan gépem ami elég lett volna játékra. Néhány hónappal ezelőtt szereztem be egy játékra is alkalmas gépet, én úgy érzem az előző 5 évben grafikailag volt fejlődés, nem is kicsi de ami borzasztó, hogy nincs új, egyedi játék a piacon. Mikor megkaptam az új gépet és végignéztem, hogy na mik a jó játékok manapság nagyon meglepett, hogy szinte ugyanazok a nevek vannak a toppon mint régen, csak már kijött a harmadik, negyedik, századik rész. Elszomorított, hogy lényegében ugyanazt adják el a játékgyártók évről évre, kicsit más köntösben és nincsen igazi innováció.
  • Nirz
    #24
    "Bátran ki lehet jelenteni például, hogy a Far Cry 3 harcrendszere a komolyságot tekintve párhuzamba állítható olyan címekével, mint például a Call of Duty-sorozat"

    LoL mióta CoD az etalon?
  • Zoliz
    #23
    Az év játéka az FC3. Szvsz.
  • Pares
    #22
    Eltekintve néhány hibától szerintem nagyon jó lett.
  • tmisi
    #21
    "nincs normális mentés"
    Már hogyne lenne. ESC, bejön a főmenü, SAVE. Kivéve küldiben, ott csak checkpoint van. De az sem gázos, mert azért nem kilométerekre rak vissza.
    Amúgy nagyon jól megvan csinálva a sandbox mód is, nálam is időbe telt, mire rájöttem hogyan lehet az őrposztokat a legkönnyebben elfoglalni, mert több stratégia is választható. A riasztó vagy az állatketrecek ajtaja pl. mesterlövész puskával már messziről kilőhető, így csak pár emberrel kell elbánni. :D
  • Nos
    #20
    Érdemes lenne kiszámolni, hogy mennyi kisebb vadra lenne szükség ahhoz, hogy ennyi medvét és tigrist eltartsanak, szerintem biztos importra szorulnak :)
    Biztos lesz majd egy DLC, amiben leleplezik a takarmányállat maffiát, és ha felszámolod őket, akkor a tigrisek, és a medvék is kevesebben lesznek.
  • Tau Tang Wou
    #19
    "akkor is garantált, hogy a semmiből rámurik egy tigris vagy egy barna medve."



    Nem tudtad, ezek az állatok arról híresek, hogy ha puskaropogást hallanak máris rohannak a hang irányába.
    Több Attenborught kellene nézned, vagy animál planetet.
  • Vazzeazze
    #18
    Teljesen egyetértek veled ;) Persze sejtem, hogy zooleeh mindjárt beírja nekem is, hogy "hulye vagy haver"... nalam 4/10
  • zooleeh
    #17
    Te hulye vagy haver
  • Ender Wiggin #16
    2/10 nálam. van papír térképünk, érthetetlen a rádiótornyos baromság (amit az AC-ből nyúltak). nem tudom elhúzni a hullákat az útból, csak akkor, ha épp előtte támadtam le őket? milyen béna mechanika ez egy lopakodós játéktól? pénzt csak pénztárcába? pár szaros levéltől megtelik a zsák? de a legjobban az "tetszik", hogy nincs normális mentés (mint a legtöbb konzolportban), csak checkpoint. és ha nem sokkal a checkpoint előtt, neadj isten túlélem a rengeteg, folyamatosan spawnoló idióta támadását, akkor is garantált, hogy a semmiből rámurik egy tigris vagy egy barna medve. tigris és barnamedve, vazze! a lostot plagizálták?
    összelopták a menő RPG elemeket, de nagyon gyengén sikerült a kivitelezés.
    azt hiszem a belső nézetes zsánerben még mindig jobb játék DE Human Revolution.
    a grafika meg kb. a Sniper Ghost Warrior szintjén.
  • Hoho
    #15
    A játékoknak elsősorban konzolon kell futnia, ott sokkal több az eladás. Azok grafikus rendszere 2007 körüli szinten van. A PC-s verzió csak nagy felbontású textura pakkot kap, meg pár effektet. Az új konzolokig nem lesz grafikai fejlődés. Ennek megvan az az előnye, hogy PC-n már nincs grafikus minimum, minden sz.ron elfutnak a játékok, és nem kell gépet fejleszteni, de cserébe nem is kapunk jobb grafikát.
  • Nos
    #14
    Ja, ennyi a magyarázat. Ha kijön az új box, akkor várhatóan megint lesz egy szép nagy ugrás, aztán az ül majd egy darabig.
    Egyébként a mai grafika már elég jó ahhoz, hogy ne az legyen a valóságélmény elsődleges lerombolója. Az interakciós lehetőségek korlátozottsága, a rossz AI, vagy a szép, de alapvetően üres, fantáziatlan story/világ miatt a filmszerű grafika sem tudna már sokkal többet dobni a játékélményen. Szerintem a fentiekben kellene következő lépésként nagyot fejlődni a jövőben.
  • Kovász
    #13
    "A mai játékok grafikáját viszont már a 2005-2006 környéki játékok is hozták."

    Hiába, elsősorban konzolokra fejlesztenek (a box is meg a ps3 is akkoriban jött ki), azok meg nem fejlődnek hardveresen... ugyanakkor ennek megvan az az előnye, h most már nem kell gépet fejleszteni, és nincs az, mint régen, h az ember megveszi az elérhető legdurvább konfigot, és egy évvel később már megint van olyan játék, ami szaggat
  • a.carkey
    #12
    Az előző rész(ek)ben az volt a baj, hogy VOLT újratermelődés. :)
  • Lord Mortanius
    #11
    Nekem csalódás volt a FC3. Az első 6-8 órában még én is "Év Játéka"-t kiabáltam, de aztán ahogy haladtam előre úgy ábrándultam ki egyre inkább a játékból.
    - Kihívás az nincs sok benne, max az elején. Az upgrade-ek nekem megvoltak a játék első harmadában, skillek meg jóval a játék vége elött már megvoltak. No meg minden és mindenki elől el lehet sprintelni.
    - Mellékküldetések borzasztó ötlettelenek és unalmasak. 30 torony megmászás, 30 táborfelszabadítás, 30 wanted dead, 30 vadászat.És szinte ugyanazt kell mindegyikben csinálni. Céllövés, verseny, késdobálás elég volt egyszer is.
    - Sztorit előzetesen nagyon nyomták, pedig nem lett egy nagy szám akárhogy is nézzük.
    - A helyszín is ugyanaz egész végig, annyi hogy a 2. szigeten több a síkság.
    A kék(ég, óceán), zöld(növényzet) és a barna(talaj , sziklák) a meghatározó színek.
    - Rövid főküldetés(inkább erre mentek volna rá gyenge mellékküldik helyett).
    - És a legviccesebb, a játék végére nekem nem maradt emberi ellenfél. Mert itt nincs újratermelődés. Egy sandbox játékban! Érdekes!

    Szerintem az első rész sokkal nagyobbat szólt, de a sokat szidott 2. rész is több dologban jobb volt(hosszabb sztori és változatosabb helyszín).
  • Cat #10
    "A mai játékok grafikáját viszont már a 2005-2006 környéki játékok is hozták."

    A mai játékok már sokkal jobban skálázódnak, azaz gyenge gépen is elfutnak, de nagyon erősön sokkal szebbek, mint a régiek. Másrészt akkor még felbontásban bőven volt hova fejlődni, aminek változása nagyon látványos, de mivel elértük a full HD-t, innen már döcögösebb felfelé az út, mert keveseknek van 27 collos vagy nagyobb monitora.
  • tomcsa4
    #9
    Én az első három hozzászólással tökéletesen egyet értek, viszont culas25hc második (sorrendben a harmadik) hozzászólását kitettem facebookra, annyira tetszik.
  • Lord Mortanius
    #8
    Hát pedig nem ártott volna, pöttyet kevés az a 4-5 (emberi)ellenfél típus.
  • a.carkey
    #7
    "mert bár idegen létformák továbbra sem futkároznak a pályákon"

    Hála az istennek!

    Mellesleg, rossz több képlink!
  • stargatelost
    #6
    Ha rendesen megcsinálja az ember a mellékküldetéseket, akkor nem nagyon kell figyelni, mire megy el a skillpont, hamar kapsz újra annyi xp-t, hogy legyen új. Az állatok pedig csak addig tűnnek erősnek, amíg kevés életünk van, később az is jó sok lesz.
    Amúgy hogy képes a cikkíró még mindig 4:3-as monitoron játszani? Én ezt nem értem meg...
  • Narxis
    #5
    Ennyi.
  • NPite
    #4
    hmmm jó játékhoz nem kell feltétlen jó grafika, inkább izgalmas történet, jól kitalált rendszer. Pl Faster than light - alap a grafika és nekem jobban tetszik mint a Far Cry 3.
  • culas25hc
    #3
    Na ez az, hogy hozza az elvárásokat. De a 90' évek végén egy-egy új játék gyakorlatilag új elvárásokat tudott generálni, és nem csak hozta őket...
  • Frosty01
    #2
    hát tévedsz :D

    egyébként én sem játszom már rég annyit és olyan szinten mint régebben. valahogy elmúlt a "varázsa". viszont ez a játék, minden szinten hozta az elvárásokat, és szó szerint nem tudtam elszakadni előle. le a kalappal, tényleg fasza lett
  • culas25hc
    #1
    Már jó néhány éve nem játszok számítógépes játékokkal, de valamiért úgy tűnik nekem, hogy az utóbbi években nincs akkora fejlődés mint 2000 környékén. Legalább is akkoriban grafikailag 2 év alatt hihetetlen mértékben tudtak fejlődni a játékok. A mai játékok grafikáját viszont már a 2005-2006 környéki játékok is hozták. Javítsatok ki, ha nem így van, de számomra eléggé leülni játszik ez az ipar. Lehet egy új generációs konzol kihozása nagyot dobna a helyzeten, nem tudom