36
-
Etinger #36 Hát én speciel pont az első pár évre gondoltam. Mondjuk engem már akkor sem fogott meg. Csúnyácska volt már akkor is. 15 napos próba verziót nyomtam, nem jött be. -
Szefmester #35 Most nem azért.. de egy random CoD rész is kap díjakat néhanapján, mégsem lehetne mondani hogy jó játék. Lehet hogy az első 2-3 még az volt de utána már csak peccsek sorozataként lehetne nevezni. -
Etinger #34 Miben lehet mérni a sikerességet? Díjakban első. Ami meg a fizetős accountot illeti, annyian fizetnek érte, amivel más ingyenes játékkal nem is játszanak. És akkor még a halom fekete szervert nem is számoltuk.
Egyébként nagyon nem az én világom az egész WoW. Az új játékuk jobban érdekel milyen is lesz. -
cateran #33 "Csóri TQ+IT-nek egy nagy hibája van. Nincs random map. Minden végigjátszás ugyanaz, így tudod mikor és hol kell megállni és visszafordulni shoppingolni. :D"
Azert meg ezzel egyutt is az egyik (ha nem A) legjobb H&S amit valaha kiadtak:) -
cateran #32 Meg az sem igaz, mert messze nem a legsikeresebb MMO, hanem a legtobb FIZETO ACCOUNTTAL rendelkezo MMO..Kar, hogy erosen kozmetikazott az osszes negyedeves jelentes.....Sokkal, sokkal-sokkal tobb jatekossal rendelkezo mmo-k vannak szerte a piacon, csak azok nem fizetosek vagy legalabbis nem Bli$$ fele huzzuk le a marhat 100x ugyanazert stilussal... -
Etinger #31 Nem tudom a syenergy rendszert anno is miért szidták, szerintem egy ésszerű, faja kis újítás volt az a D2-ben. Ebből is látszik, hogy egyeseknek tényleg semmi nem jó. Amúgy valóban a HC D2-eseknek nem lesz a D3 a kedvencük, de ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy rengeteg új rajongója lett a játéknak. Szóval a WoW-ot felnövő, de abba beleunó embereknek a D3 üde újdonság, és mivel a többsége nem D2-zött, nem volt mihez viszonyítani, így nem is panaszkodnak miatta.
Ami meg a függőséget illeti igazad van, de azért a játékok terén van alternatíva, a dohányzás terén kevésbé. Amúgy inkább legyen valaki WoW függő mint láncdohányos, ne adj Isten alkoholista... :)
Fate-t nem ismerem, a Titan Questről viszont csak jókat hallottam. Én a Sacredet nyomtam anno, az pici olyan steril Diablo 3 :D Viszont csak az 1-et játszottam :) -
Szefmester #30 Az első mondatod ami a wow-es emberkéről szól egyszerű válasszal rendelkezik. Függő. Kérdezd meg egy dohányostól hogy miért dohányzik amikor annak a hátrányai mellett olyan kevés az előnye. És az az előny is inkább pszichológiai...
Régen a D2 idejében sok haver bezuhant a gép elé és napokon és heteken át csak azzal játszott reggeltől estig amikor nem sulizott netán épp nem dolgozott. Ugyanezek az emberek a D3-al jóformán csak kipróbálás szintig jutottak (D2-höz képest). Az ok? Jobban tetszik nekik a D2 színvilága, a hangulata, és a skillrendszere. Bár a skillek terén látnak némi haladást, de égis sokkal butábbnak mondják mint a régi rendszert, pláne a sokak által szidott szinergia rendszernél. Azt pedig szerintem válasszuk szét hogy valaki HC gamer, vagy hogy indít egy HC karit. Én messze nem volt hc gamer mégis jobban szerettem HC karit indítani mint simát. Volt kihívás, és nagyobb dicsőség volt végigjátszani. Persze hogy ne unjam meg nagyon a játékot, megvártam hogy valaki végigjátsza és a mentését bemásolva már meg is volt a hc mód. :D
A torcslájt 1-2 nagy újdonságai egy az egyben lenyúlás a Fate nevű játéktól ami jóval hamarabb jelent meg. Klasszikus módon viszont csak jobban rakták össze a végeredményt. kevesebb bug, jobb marketing, és az ismeretlen fate újdonságai a klasszikus klikk-klikk-klikkhez képest sikeressé tették.
Ez a monster power level pedig eléggé fura nekem. Egy játék szerintem nem attól lesz nehezebb, vagyis nem attól kéne nehezebbnek lennie hogy az ellenfélnek nyolcszor annyi életereje lesz meg nagyobbat sebez, hanem legyen ügyesebb, taktikusabb. De egy Diablóban kevés taktika van. :D
Számomra egy Titan Quest még mindíg jobb mint a D2+LoD vagy a D3. A d2 szinergista módban HCben már más dolog. De ennyi. Csóri TQ+IT-nek egy nagy hibája van. Nincs random map. Minden végigjátszás ugyanaz, így tudod mikor és hol kell megállni és visszafordulni shoppingolni. :D -
Etinger #29 Akkor ragadjuk ki egyből ezt a mondatot:
"Bár a haver aki már két éve wowozik osztja a véleményem. De mégis játszik vele, mert ha már elkezdte.. :/"
Most komolyan, nem lehet abbahagyni, ha valamit elkezdesz? Én komolyan tényleg nem értem néha az embereket. Na lássuk, SC-hez és a WoW-hoz nem igen szólnék hozzá, magát az SC2-t a hatalmas rajongó SC ismerősöm (berendelte a gyűjtői kiadást most is a kiegészítőből) imádja. Szerintem is amúgy jobban kezelték az SC folytatását mint a Diablóét, bár nekem kicsit sok a jelenetek közti duma benne, de elvileg át lehet ugrani, na mindegy, lapozzunk, szóval a Diablo...
"Talán az hogy a HC rétegnek nem elég hc mert túl sok az egyszerűsítés?"
Nem. Jelenleg van benne egy monster power level, amivel 0-10-ig lehet a szörnyek erősségét állítani, plusz 160 szint áll rendelkezésre, a Diablo 2-es 99-cel szemben. A probléma más. A HC réteg alapból elég szűk, és ha indítasz HC karit alapból csak HC-val vagy versenyben és eleve másik történet, szóval a lényeg, nem ezért.
"Vagy az hogy a casual rétegnek mert túl monoton és túl nehéz (főleg az uccsó nehézség)?"
Nekik is ott a Monster Power Level, lejjebb lehet állítani, maga az inferno pedig már nyár óta nem vész. A monotonitás lehet probléma, ez viszont szerintem főleg a játékoskultúra változása miatt alakult ki. Pl sokszor én is unom már, és akkor szünetelek. De basszus 500 órát toltam, az meg szerintem baromi sok :) Valószínűleg azért is unjuk tehát meg, mert intenzíven rárepülünk. 12 éve a Diablo 2 is olyan volt, hogy elő-elő vette az ember, csodát egyik hack'n'slash-től sem kell azért várni.
"Netán az hogy a D2 rajongói tábora szerint ez már gyerekes, és ostoba klón?"
Nem ez a bajuk. Inkább a színvilág, a bugok, a pvp hiánya, a lag félév után, és hogy csomó extrát szándékosan nem tettek bele, hogy az érdeklődést fenntartsák, és majd apránként csepegtessék bele. Hát ezt szerintem jól elcseszték.
"Vagy az hogy az egyik legnagyobb változás a 2. részhez képest az hogy lehet nemet választani?"
Is. Illetve jelentősen nagyobb lett a ládánk, több cucc fér el a hősnél, a tárgyak sokkal változatosabbak, kovács és ékszerrendszer (ebben van egyébként potenciál, mert sokkal értelmesebb mint a D2 "gamble"-je), aztán pedig egy csomó kényelmes újítás. Barlangok végén kövek, a gyors feljutáshoz, egymást is a zászlók segítségével könnyebb követni (gyorsabb mint a D2 teleportja) és megjelentek achivementek is (ami nem nagy dolog, de mégis valami), illetve bár nem tökéletes, de legalább jól kezelhető a közösségi rendszer barátlistával, D2-höz képest ez is előre lépés. Most az, hogy a fizikai motorral élvezetesebb pusztítani relatív, sajnos ott több a hiba, mint az újdonság.
(Itt most 2 kérdést átugrok mert válaszoltam rá.)
"Netán hogy egyes tagok miután kiváltak méltó konkurenciát, és tartalmasabb játékot produkáltak kevesebb idő és anyagi ráfordítás mellett?"
A zenéje jobb, amúgy ha a Torchlight (2) lett volna a Diablo 3, akkor hű mi lenne itt. Így is választékos a szidalmazás, de akkor meg :) Szerintem nagyon szerethető a Torchlight, nekem szimpatikus is, de látszik, hogy mennyire gyerekcipőben jár az egész. Igazából jó lett volna ha marad a Blizzard North-nál az a pár tag és együtt - régiek és jelenlegi tagok - és nem ez a gyökér aki most a Blizzardnál vezető dizájner... szal nem ez csinálhatja meg a D3-at. Szóval a TL (2) egy jó játék, de a Diablo 3-nál sokkal színesebb, a grafikája gyengébb, és mellette elnagyolt az egész. Apróság, pl nézd meg az életgömböt az egyik illetve másik játékban. Ilyen dolgok...
Szerintem a D3 a saját kategóriájának királya, ugyanakkor sokkal, de sokkal lehetne - vagy lehetett volna jobb. Reméljük egy kiegészítő talán javít annyit rajta, mint a Diablo 2-n a LoD. Ha így lesz, mindenki elégedett lehet. Addig el kell fogadni a készítőknek az anyázást, mert ez ezzel jár.
De azért jó volt végre érveket olvasni Tőled. Korrekt. -
Szefmester #28 "Mert a játék meg van halva, és az ilyesfajta rivalizálás új színt adott volna a játékmenetnek, főleg ha érdemi jutalmakkal párosult volna. Ehhez persze egy jól átgondolt rendszer kellene, amihez félév alatt sem került közelebb a Blizzard. Sőt."
Lássuk akkor tételesen. A játék meg van halva. Ehhez vajon mi is vezetett? Talán az hogy a HC rétegnek nem elég hc mert túl sok az egyszerűsítés? Vagy az hogy a casual rétegnek mert túl monoton és túl nehéz (főleg az uccsó nehézség)? Netán az hogy a D2 rajongói tábora szerint ez már gyerekes, és ostoba klón? Vagy az hogy az egyik legnagyobb változás a 2. részhez képest az hogy lehet nemet választani? Vagy az hogy egy klikkelőbajnokság játékban elég nehéz értékelhető szintű PVP-t helyezni? Vagy az hogy a képi világa a komor hangvétel (-nek szánt) ellenére túl csiricsáré, és meseszerű? Netán hogy egyes tagok miután kiváltak méltó konkurenciát, és tartalmasabb játékot produkáltak kevesebb idő és anyagi ráfordítás mellett? Sőt aminek már kijött a második része is, míg a Bli$$ard még egy kiegészítő gondolatával sem tud boldogulni, hiszen a játékot csak befejezni sem volt képes (pvp és aukciósház).
Kezdjük a második célpontot a SC2-t hisz szerinted klasszikus és remek cucc. Csak nincs befejezve, egy egy screenshoot alapján azt se nagyon lehetne megmondani hogy most történt változás az elődjéhez képest (ez előny is egyben de azért elég gáz nem?), és igen, segget csináltak a szájukból. S hogy miért? Mostanra már nemhogy a Zergekkel kell játszani hanem már a Protossokat is meg kellett volna unnunk és várni a kiegészítő megjelenését. De nem.. Megjelent az alap, és örüljünk, majd annyiért mint egyes új játékok vegyük majd meg a "kiegészítőket".. aha... persze.. és ez nem lehúzás, vagy köcsögösködés, hanem a tökéletességre törekvés, minőségi produktum készítése, az a soook tartalom beépítése. Aha... hihető.. látva az eredmény.t Amikor az első rész több tartalmat adott mint a második rész, vagy hogy a kiegészítő több tartalmat adott mint itt végül a 2 kieg. Jah és kevesebbért.
A WoW kritikája pedig egy külön cikknyi szöveget eredményezne. De tömören. Grindfesztivál kicsiknek és nagyonak (lvl1-lvl85) de főleg nagyoknak. Egyes játékstílusok tökéletes lemészárlása. (egy magányos farkas hanyadik szintig is életképes szólóban? kb 50-60. szintig?) Egy bizonyos szint után ha valamit el akarsz érni akkor instázni kell, jah hogy az instába egyedül semmit sem érsz.. hát akkor magányos farkas húzz a retekbe! Csürhézz és állj be klánokba mert az kell, játsz naponta több órát és nem akkor amikor akarsz hanem amikor mondják mert különben a klán kirak mert nem vagy elég csapatjátékos és aktív.
A wow a retardált kőkocka birkák gyűjtőhelye akik rád akarják erőltetni az életstílusukat (illetve az élet hiányát), vagy pedig az annyira casual játékosok mekkája akik csak szeretnének egy divatos és menő játékkal játszani, hajlandóak pénzt adni érte havonta, és nem várnak el túl sok sikert...
ui: A szar és a nekem nem tetszik eddigi tapasztalataim alapján kb 70%os biztonsággal megfelelt az ismerőseim és a tömegek véleményének. Persze tévedek én is, hisz mind a cod, mind bfield, mind a wow sikeres.. Bár a haver aki már két éve wowozik osztja a véleményem. De mégis játszik vele, mert ha már elkezdte.. :/ -
Etinger #27 Legsikeresebb MMO. Ennyi igazából elég is. Nem jártam utána, de biztos jogos amit írsz, ugyanakkor a mondandóm lényege így is megállja azért a helyét. -
Etinger #26 Megfogott az egész Santuary világa, és tudnám itt is szidni a játék sok-sok pontját, de amíg a "szar az egész" az alap vélemény, nem igen lehet mást írni... :) -
Etinger #25 Szerintem az, hogy valaki érvek nélkül fröcsög, az nem okés. Ahogy attól, mert én épp nem szarozom le ezt a játékot, érvek nélkül, az sem seggnyalás.
A 'diablo3.hu' oldalán Matthew néven nézegetheted a kommenteim, van pár egészen kritikus, és tartom is magam ehhez. Meg görgess le a #2 kommenthez... ahonnan ez a beszélgetés indult...
Ez a seggnyalózás amúgy gyakran nálatok védekező mechanizmus, érveket írjatok inkább mi a baj pl ezzel a játékkal. Mondjuk ehhez meg kellett volna venni, vagy pár percet rászánni.
Harmadrészt a 'szar' és a 'nekem nem tetszik' közé ne tegyünk már egyenlőség jelet. Nekem se tetszik sok játék, mégsem vagyok ott az összes témánál és kezdem el szarozni. -
Szefmester #24 Igen a warcraft 3 akkor jelent meg. De most ha nem baj kicsit kiforgatom a szavaid mert a barna nyelved kihúzhatnád a blizzard vezetőségének nagy sajnálatára valahonnan ahova csak 18as karika mellett szokás nyúlni.
""Blizzard minőség" - StarCraft, Warcraft, Diablo és folytatásaik, minden idők legjobb játékai, mindegyik minőségi darab, szóval miről is beszélünk?"
Látsz te itt egy darab sorszámot is? Mert a warcraft 3 valóban 2003as, de az első rész melyet te említettél az kissé régebbi. ;)
Warcraft: November 1994
Diablo: December 31, 1996 (Mac OS November 30, 1996)
Starcraft: March 31, 1998
Csak a pontosság végett. ;)
Én pedig nem vitatom hogy ezek klasszikusok, de én még a klasszikusok közé írnám a Diablo 2-t, a Warcraft 2-t is, a 3 már kissé izzadságszagú lett, pláne hogy évekkel a megjelenése előtt még egészen másképp akart kinézni. Gyakorlatilag egy könnyed rpg szerűség lett volna, és lásd abból az ötletből nőtt ki a WoW.
Namost a Blizzard (mai nevén Bli$$ard) olyan sikercímeket felejtett el (már a shopjukban sem kapni) mint a Blackthorne, A Lost Vikings, vagy a mai napig kedvencem: Rock and Roll Racing. (persze ezeket még Silicon & Synapse néven követték el ha jól emlékszem.
Amit a warcraft 3 óta művelnek az lehet hogy anyagilag sikeres, de kritikailag egyre kevésbé. Persze amikor olyan emberek írnak róla cikket akik imádják a szériát azoktól nehéz elfogulatlan tesztet várni nemde? Ilyenkor mindíg felmerül bennem a kérdés hogy miért nem olyan ír egy wowról tesztet akit amúgy hidegen hagy az mmo, aki nem szopódik be az első hype hatására valamibe amit vár. Persze ez a többi stílussal is így van. Sokkal objektívebb lenne minden ismertető és cikk, ha nem habzószájú fanboyok írnák őket. S persze amikor a nyomtatott sajtóban max 2havonta olvastál 1 oldalas cikket arról hogy megjelent egy új kép, vagy beböfögték hogy lesz ezentúl gumikacsád is benne, akkor nem is hallottál volna róluk jóformán.
Gondolkozz el ezen kicsit.
ui: Megvan a W3+FT eredetiben, játszottam a wowwal is eredeti és tört szerveren is (lv55 OrkDK)a D3ra viszont már a bétázás alatt ráuntam... Szóval nem csak divatfikázom. Pontosan tudom miért mit mondok. Nem szokásom látatlanban ennyire lehúzni valamit, vagy látatlanban lelkesedni valamiért. -
cateran #23 A WoW azert nem legitim pelda, mert a 10 millios ACCOUNT szam ugyan kijon, de ha ebbol levonod a multiboxingosokat, elosztod teruletekre (3 kontinens, eu, amcsi, azsia es azsia hozza a 10 millionak a felet, ha nem tobbet)aztan eu-n belul meg vagy 5 nyelv (angol, nemet, francia, spanyol, orosz) mar ha csak Europat csekkoljuk...nyelvenkent legyen mondjuk tucat server, serverenkent 2 frakcio, akkor csak kibukik, hogy nem viccbol toljak, hogy tobb serverrol menjen mondjuk az lfr, sot mar a questeles is....Szoval az accountszam ugyan lehet magas, de a jatekosszam ennek a toredeke.
A Blizz meg a budos eletben nem csinalt 1 milliardos nyereseget, az ossz bevetel volt 2011-ben 1 milliard korul, de ez az ACTIVISON-BLIZZARD-ra vonatkozik. -
Skyline #22 ""Mocsokdrágán" - jelenleg 10 ezer forintért kapható, ez neked drága? Nézz körül mennyibe kerül egy átlagos, nevesebb játékszoftver és mit kapsz érte cserébe."
Idestova lassan 1 évvel a megjelenés után még mindig 10 guriga amikor SOKKAl tartalmasabb minőségibb alkotások megjelenéskor 8 guriga körül futnak, nemhogy közel 1 évvel megjelenés után.:)
""Blizzard minőség" - StarCraft, Warcraft, Diablo és folytatásaik, minden idők legjobb játékai, mindegyik minőségi darab, szóval miről is beszélünk?"
Minden idők egyik legjobb játékai VOLTAK, viszont az SC2 és D3 messze nem tartozik ebbe a kategóriába sőt, vagyis manapság mindenről lehet beszélni csak Blizzard minőségről nem.
"Tudom felesleges az ilyen trolloknak (mert ez trollkodás amit csinálsz) válaszolni, "
Mint ahogy én is tudom hogy Blizzard hályoggal elvakított vakfanatikusoknak is felesleges reagálni, mint amilyen te vagy.:)
-
Etinger #21 Egyértelműen rajongója vagyok a sorozatnak, annak ellenére is, hogy a D3 a leggyengébb része a sorozatnak :) -
#20 fanboi C: -
Etinger #19 Tehát nem vetted meg, nem játszol vele, de egyre szarabb. Hmm... elemezzük ki ezt... vagyis inkább, ne. Annyit nem ér. Olvasd el inkább a #18-as kommentem. -
Etinger #18 A Warcraft III: Frozen Throne spec 2003 utáni, de hogy mást ne mondjak a számok és a kritikák azt mutatják, hogy a WoW ami meg napjainkig frissül új epizódokkal, jelenleg a legjobb MMO. Félre ne értsen senki, én nem játszom vele, csak el kell ismerni a tényt, hogy a legaktívabb játékosbázissal rendelkezik. Amúgy meg a Blizzard még idén is 1 milliárd feletti nyereséget könyvel el évről-évre, szóval messziről sincs az általad felsorolt, egykor nagy cégek közt. Nem mellesleg pl az ID a Return to Castle óta egy rakás szar, de ez is szubjektív.
A lényeg, hogy nincs azzal semmi gond, ha egyeseknek sok ez a 10, azzal se, ha nem jön be nekik. De az már baromira idegesítő, amikor valaki:
- nem ismeri el a Blizzard sikereit
- nem játszott 1 percet se a játékkal de kritizál
- valótlanságokat állít
Nekem 500 órám van ebben a játékban, és osztom is rendesen más fórumokon, mert látom a hibáit.. de vannak érveim, lehet róla érdemben beszélni. De az, hogy valaki idejön fröcsögni, hogy Bli$$ és szar a játék mert szar mert jajjj ez a menő, ha szidjuk... hát azzal nem lehet nagyon mit kezdeni. Észt nem adhatok. Egyesek vitakultúrája 0.
Amúgy meg ha ennyire nem jön be a Diablo-sorozat (lásd utolsó kommented), akkor nincs ezzel semmi baj, keresni kell másikat, nagyon sok alternatíva van manapság :) Igen, ez a Path of Ex jó lesz, de a Lineage Eternal is egész jó szerintem. -
Szefmester #17 Köszi a játék ajánlását, messze jobban bejött az eddig látottak alapján ez a játék minta diablo 1-2-3 összesen! -
Szefmester #16 Értem szóval a 10k már egészen olcsó egy olyan játékért ami mikor is jelent meg? Hány hónapja? Nem egy nagy cím van ami kevesebbe került újonnan mint ez a "csak" 10k! ;) Azok pedig rendre le is ereszkednek 5-6k-s magasságba miután a kezdeti hype elmúlt.
A címek amiket írtál pedig igazak. Starcraft, Warcraft, Diablo.. mind mind legenda. De mikor is jelent meg a legutolsó a felsoroltak közül? 2000 előtt, ne viccelj már. Az ID sincs sehol holott egykor legendás fejlesztőcég volt. Ahogy a Bullfrog, vagy a Microprose, Firaxis, SSI. -
#15 omg milyen talentfa ez már? :D -
#14 kiegészítésként még annyit megjegyeznék hogy pl a cdgalaxisban még mindig 13k. -
#13 pedig igaza van.
megjelenéskor el volt már cseszve az egész. most mégszarabb. egyre csak halmozzák a rossz lépéseket. mostmár akkor se venném meg ha a 999 ft-os lemezek között virítana viddmáel feliratú matricával a tetején a tescoban -
Archenemy #12 Ha valaki túlságosan leegyszerűsítettnek gondolja a diablót, próbálja ki a Path of Exilet. Például ez itt a talentfa :)
http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree
Szóval egy talentfa így kell hogy kinézzen, kéremszépen.
Amúgy meg jó játék, leginkább Diablo 2.5, a graf nem valami nagy szám, de a grindelés sokkal élvezetesebb. Most is csak azért nem tolom, mert jan. végén indul az open béta, és akkor törlik a closed bétás karikat, és így nincs kedvem.
Próbáljátok ki, ingyenes lesz, AH nincs, a harci skilleket meg találod, azokat tudod kombinálni mindenféle módon (pl. tűzgolyó + életszívás + háromszorozás: tripla életszívó tűzgolyó). -
#11 Minek vegyek játékot 10k-ért amikor már több tucat top kategóriás multis játékot lehet játszani teljesen ingyenesen és legálisan. Most már sokkal nagyobb a kompetencia, többet kell letenni az asztalra ugyanazért a sikerért, mondjuk nagyobb a piac is. -
Etinger #10 Asszisztálj csak a hülyeséghez :) -
Etinger #9 "Mocsokdrágán" - jelenleg 10 ezer forintért kapható, ez neked drága? Nézz körül mennyibe kerül egy átlagos, nevesebb játékszoftver és mit kapsz érte cserébe.
"gyér supportal" - Az egyik legjobb supporttal rendelkező cég. Nagyon gyorsan és alaposan válaszoltak nekem, mikor a 14 éves StarCrafttal kapcsolatban érdeklődtem pl., nem tudom hány cég csinál ilyet egyáltalán.
"Blizzard minőség" - StarCraft, Warcraft, Diablo és folytatásaik, minden idők legjobb játékai, mindegyik minőségi darab, szóval miről is beszélünk?
-----------------------------
Tudom felesleges az ilyen trolloknak (mert ez trollkodás amit csinálsz) válaszolni, de legalább valami érvek vagy valami halvány kis tartalom lenne a szövegedben. Szánalmas ez a fajta agyatlan kommentelés ami megannyi blogon megy.
"Divatfika, mert az a menő" - Gratulálok.
-
M0RN1NGST4R #8 nagyon jól összefoglaltad a lényeget. -
Skyline #7 Mocsokdrágán szart gyér supportal fanatikus birkáknak... Blizzard minőség :) -
#6 Srácok ez a játék egyre több sebből vérzik sajnos... És már kevés azzal magyarázni ezt,hogy túl magasra raktuk a mércét.. Ló*aszt... Nincs semmi ötletük már,ez vicc hogy 2 hónapokat kell várni egy új patch-re és akkor van benne 1-2 hotfix. De ez,hogy most hirtelen kitalálják,hogy hopp ez a féle pvp még sem olyan jó,találjunk ki újat... Szerintetek mennyi időbe fog telni? :) Inkább bele se gondoljunk! -
WiZe #5 Egy sapka szart nem ér a játék, kár volt fizetnem érte. Még az is jobb megoldás lett volna, ha D2 grafikáját felhúzza HD-ra.
Amig nem jön vissza a skilltree és valami fejlett statpont rendszer, addig vissza sem kukkantok oda. -
Etinger #4 Alapvetően megváltozott a játékosközönség igénye, ami maga után vont egy halom lehetőséget, amit a Blizzard nem éppen teljes mértékben tudott kimeríteni. Egy iszonyat mobilis játék lett, ami részben előny, másfelől meg nagyon nem. A játékban nem lehet igazából rossz döntést hozni, semmi nem végleges, minden skillt 85x átvariálhatok, nem osztok stat pontokat stb. Persze egy halom jó ötlet is benne van, de azért látszik, hány helyen hibáztak. Kezdve már a látványnál, a készítők nem ismerik a szürke színt, úgy gondolták a a sötétebb tónusú zöldes kék tökéletes lesz helyette... Mindemellett pedig kegyetlenül laggol még manapság is. -
Szefmester #3 Jól mondod hogy sőt. Évek alatt nem tudott jelentős változást eszközölni abban a játékban (tudom hogy nem több éves a játék, de nem ma kezdték fejleszteni). Gyakorlatilag a műfaj klasszikusától eljutottunk a "volt ilyen is?"-ig. -
Etinger #2 Mert a játék meg van halva, és az ilyesfajta rivalizálás új színt adott volna a játékmenetnek, főleg ha érdemi jutalmakkal párosult volna. Ehhez persze egy jól átgondolt rendszer kellene, amihez félév alatt sem került közelebb a Blizzard. Sőt. -
Szefmester #1 "A játékosok ugyanis csak addig küzdöttek egymással, amíg mi megkértük őket a tesztelés miatt."
öhmmm.. muhahaha
És most valami vérfanboy magyarázza el hogy miért is várták annyira a pvp-t? :D