8811
Dark Souls II
  • wedge31
    #1
    Dark Souls II bejelentve.
  • wedge31
    #2
    Dark Souls II Debut Trailer
  • jarlaxxe
    #3
    Egyből jön pc-re? akkor talán egy korrekt verziót kapunk nem ugy mind az első résznél.
  • wedge31
    #4
    Ez szerintem attól is függ, hogy a nextgen konzolok elött vagy után fog megjelenni de mindenképp jobban járunk, hogy nem portolás lesz.
  • Fpocok
    #5
    Előtt... egy darabig még úgy sem lesz.
  • Tinman #6
    Az persze cseppet se zavarjon, hogy a PC-s verzió fixek nélkül is magasabb és stabilabb frame-el szaladt már az első napon, mint a konzolos verziók a sokadik patch után.

    A DS fix, meg akkora szakadékot hozott a PC-sek javára, hogy a konzolos verzióval játszani a PC-s után, olyan, mint Trabanttal utazni Monte Carlo-ba.
  • wedge31
    #7
    Én csak örülnék, akkor legalább biztosan jól fog futni a gépemen.
  • Keveqiah
    #8
  • Terawatt
    #9
    Várós! :)
  • Totti5
    #10
    Szerintem a kiadó bejelentette hogy x360/ps3/pc.

  • wedge31
    #11
    A honlap nem túl informativ egyenlöre, viszont nagyon hangulatos.
  • Totti5
    #12
    Nyilván arra gondolt, hogy nem használta ki a 2 GBos, DX11 kártyák csúcsfícsőrjeit ergó szar port, meg talán hogy nem egérre lett optimalizálva.
  • jarlaxxe
    #13
    Rajta kivül szerintem mindeki érti mire gondoltam egy csúnyán elb@szott portot kaptak a pc-sek.
  • Tatyla
    #14
    +fav alap vétel...
  • Tinman #15
    Jobb lett mint a konzolos verzió? Igen.

    Pont.
  • Tinman #16
    :-DDDD
  • jarlaxxe
    #17
    1:1 portolás volt tehát nem tudom miben volt jobb ezt kifejthetnéd.
    A Dsfix meg nem a portoláshoz tartozik.
  • Fletley9
    #18
    Persze, nem tartozik a portoláshoz, de a rajongói fixekkel egy sokkal minőségibb játékot kaptak pc-sek mint a konzol volt. Persze ehhez kellett dsfix és társai
  • Tinman #19
    Leírjam oroszul is, hogy megértsd?

    ALAPBÓL stabilabb és magasabb frame volt a PC-s portba. Ennél a játéknál ez kifejezetten fontos.

    A PS3-as verzió pedig natív 720p-ben fut, az XBOX360-as kiadás felskálázott 1080p-be, ez utóbbi igaz volt a PC-s verzióra is.

    Arról már nem is beszélve, hogy ALAPBÓL benne volt az Artorias of the Abyss DLC, amit a konzolosok vehettek meg KÉSŐBB pénzért. No meg az egész Prepare to Die Edition eleve alacsony áron is indított.

    De tőlem aztán mondogathatod a DaS 2 megjelenéséig, hogy rossz portot kaptál PC-re, csak azért az fanyalgásnak is kéne valahol határt szabni.
  • jarlaxxe
    #20
    Annyi hülyeséget beszélsz, hogy nem is tudom hol kezdjem a válaszokat.

    A pc-és verzion 30fps lock van pont mint a konzolos verzión / Blightownba mindkét verza akad /

    "Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját kalapáló From Software alkalmazottja, Daisuke Uchiyama arról, hogy milyen problémákat okoz számukra a PC-re való fejlesztés. Nem sok jóra lehet számítani.
    "Őszintén szólva komoly gondjaink vannak, mert nem sok tapasztalatunk van a PC-re fejlesztéssel. Úgy gondoltuk nem lesz gond vele, de tévedtünk, jelenleg is dolgozunk" - kezdi a mentegetőzést a Eurogamernek Uchiyama. A fejlesztő elmondta, különösebb optimalizálás nem várható, ahogy a frame-rate gondokat sem fogják orvosolni a PC-s verzió esetében. Az elsődleges cél, hogy minél hamarabb elkészüljenek a munkálatokkal és augusztus végén a konzolos kiadásokkal együtt megjelenhessen a játék. "

    A dlc nem port hanem plusz tartalom megint buktad.

    Az alacsony ár sem a port minöségéhez tartozik de ez elkönyvelem a gazdasági tudatlanságodnak.

    Arról már ne is beszéljünk, hogy az egér kurzort benne felejteték a játékban / WTF / és alapból irányithatatlan egér+billel a játék.

    De azért te csak lökjed, hogy jó lett a portolás...
  • wedge31
    #21
    Igen azon nem érdemes vitázni, hogy a dsfix nélkül egész más képet mutat a játék.
  • MerlinW
    #22
    +fav
  • MerlinW
    #23
    Létezik a DSFix. Azt pedig pont lesza*om, hogy ki készítette, a fejlesztőcég vagy más. A megjelenés hetében elkészült. DSFix-el és DSMFix-el pedig hibátlan és gyönyörű a játék.
  • Seth
    #24

    'Dark Souls 2 'more approachable' - Series creator steps aside
    Pair of newcomers to helm Namco sequel as Miyazaki takes supervisor role

    Dark Souls 2 will be "more straightforward and more understandable" than its predecessor, as a pair of new directors take over the series.'


    Ó dejó ,lesz benne biztos easy fokozat,meg checkpoint rendszer :)
  • wedge31
    #25
    Ha opcionális lesz akkor felölem lehet.
  • steweee
    #26
    ez így van... érdekes viszont, hogy egy rajongónak kellett játszhatóvá tennie pc-re, ez vajon miért nem sikerült a gyártó programozóknak ? én valamiért arra gyanaxom, hogy ez szándékos, kizárt hogy minimális erőfeszítés nélkül is ne lettek volna képesek erre, ha már egy ilyen programot összehoztak...
  • Fpocok
    #27
    Tehát lebutítják. Fasza.
  • wedge31
    #28
    The game's publisher, Namco, is promising a game full of "unrelenting challenge."
  • jarlaxxe
    #29
    A DaS nehézségét csak is kizárolag a mentés rendszer adja ha ahhoz nem piszkálnak ugyanolyan nehéz lesz mind az első rész.
    Az hogy több interakció lesz benne az nagyon jó dolog meg nem ártana valami storyt is csempészni a játékba mert az eddig nem volt.
  • wedge31
    #30
    Azért egy-két boss is elég nehéz tud lenni elsőre de még másodikra is.
  • Fpocok
    #31
    "Dark Souls 2 will be "more straightforward and more understandable" than its predecessor,"
  • Tinman #32
    "A pc-és verzion 30fps lock van pont mint a konzolos verzión / Blightownba mindkét verza akad /"

    És? Ennyire nem ismered a játékot?
    Egyrészt Blighttown a helyszín neve, másrészt az FPS lock egy kötelező dolog. Ha valamennyire kompetens lennél a témában, tudnád, hogy ha egy játékos 30 FPS-el, a másik meg 60-al játszik egymás ellen, akkor az NEM kiegyensúlyozott küzdelem. Ha azt is el kell magyaráznom, hogy ez miért van így, akkor kérj időpontot, így is több időt szántam a bugyutaságaidra, mint kellett volna.

    A konzolos verzióban NEM csak Blighttown-ba (hanem még sajnos sok helyen) jó ha a 15 frame megvan, sok a framedrop. Igaz, nem stabilan esik le ennyire frame, de nagyon zavaró, főleg a PC-s verzió után!

    Mindenféle fix nélkül ~30 órát öltem a PC-s wrz verzióba (fix-el meg több százat), míg meg nem érkezett a dobozos kiadvány -pedig előrendeltem- és közvetlenül tapasztaltam, hogy a fix nélküli Dark Souls stabilabb és magasabb átlag frame-el bír, mint bármelyik konzolos verzió.

    Most írtam le harmadszorra. Ha még 1x le kell írnom, kifogom neked számlázni, akkor talán felfogod.

    "Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját kalapáló From Software alkalmazottja, Daisuke Uchiyama..."

    Tényleg semmi újat nem vagy képes mondani?

    Attól, hogy 1:1 portot kaptál, attól még PC-n a nyilván ERŐSEBB hw környezet miatt jobban fut a port. Jah, hogy 386sx-el nézted... szar ügy.

    "A dlc nem port hanem plusz tartalom megint buktad."

    Ki írta, hogy port a DLC? Ennyire nem megy az értelmezés?

    "de ez elkönyvelem a gazdasági tudatlanságodnak."

    A marhaságok, amik elhagyják az ujjaid, az minek tudható be? Egyáltalán játszottál mind a 3 platformon a játékkal? Ha nem akkor tulajdonképpen miről is beszélsz... elég hiteltelen ám úgy. Legközelebb készülj fel, aztán beszélünk.

    "és alapból irányithatatlan egér+billel a játék."

    Konzol port, ha nem tűnt volna fel. Egér és billentyűzet amikor elpofázták előtte, hogy controllert ajánlanak?

    Ráadásuk aki mégis annyira wasd+egerezni akart az érdekes elboldogult, csak úgy fest neked nem sikerült :-/

    Csak finoman jelzem, hogy az egérkurzort, pedig ha kihúztad teljesen a kép szélére egyáltalán nem látszott. Ez aztán a k. nagy hiba, máglyára a From Soft-al!

    Az a nagy helyzet, hogy a legtöbb kizárólag konzolra fejlesztő éppen az ilyen emberek miatt kerüli a PC-t mint platformot, mert ezt a legtöbb PC-s még megfejeli azzal, hogy meg sem vette és úgy játszott vele.

    Őszintén sajnálom azokat a PC-seket, akik a Dark Souls kapcsán a hibáit emelik piedesztálra, ahelyett, hogy összetennék a kezüket, hogy petíciós kuncsorgás után megkapták amit akartak, sőt még egy közelgő Dark Souls 2-öt is.

    PC-s port -> a legjobb verzió még fix nélkül is.
  • Tinman #33
    "A DaS nehézségét csak is kizárolag a mentés rendszer adja"

    Meg még vagy 10 dolog :-D

    Egyébként a DaS-ba 5 percenként (van ahol kevesebb) van mentési pont kivéve New Londo Ruins. Még mi kellene? Nagy zöld nyíl a fejed fölé, meg iddqd?
  • jarlaxxe
    #34
    Nagyon egyedül vagy ezzel a butuska véleményedel, hogy a pc-és port szuper lett de ez legyen a te bajod.
    Hülye lennék három platformon játszani elég nekem a ps3 meg a pc.
  • Tinman #35
    Nem csoda. Aki PC-n látta leszarja a konzolos verziót... és milyen igaza van :-D

    Ha PC-s verzió szar és PS3-on is tolod, akkor miért is játszol vele "szarportszar" PC-n? Mazochizmus?
  • jarlaxxe
    #36
    Ps3-on tettem bele 100+ órát és csak utána jött a pc.
    Én folyamatosan a portról beszélek ami szar lett te meg a modolt játékról ami viszont nagyon jó lett...de azért jól el vagyunk.
  • wedge31
    #37
    Ja, jól elvagytok az biztos...
  • MerlinW
    #38
    Ó hidd el, te vagy egyedül azzal hogy nem lett szuper:) Én speciel több, mint 600 órát öltem ebbe a sz*r portba. Tényleg kínszenvedés volt...:)
  • jarlaxxe
    #39
    Ok, totál elbeszélünk egymás mellett a port az az amit kiadnak és az szar lett nem csak szerintem mindenki szerint aki egy kicsit is igényes.
    Ezzel szemben a modolt port már nagyon jó amivel én is sokat játszottam.
    Remélem igy már tiszta vagy ha nem, túl sok volt a mai forralt bor...
  • jarlaxxe
    #40
    " A tegnapi nap folyamán, a VGA 2012 show keretein belül, került bejelentésre a Dark Souls 2. Azonban azóta az is kiderült, hogy a széria atyja, Hidetaka Miyazaki, nem ül a rendezői székbe, hanem két kollégájának, Tomohiro Shibuya-nak, valamint Yui Tanimura-nak adja át a staféta botot. Természetesen a fejlesztést nem hagyja ott, hisz ő fogja felügyelni a játék egészének készítését.

    Azt is megtudhattuk, hogy a Dark Souls 2 “célirányosabb és könnyebb megérthető” lesz. Hogy ez egészen pontosan mit takar ez a kijelentés nem lett elmondva, ám ha azt vesszük, hogy a fejlesztők olyan szintre szeretnék emelni a Dark Souls sorozatot, mint a The Elder’s Scrolls-t, akkor nem tévedhetünk sokat, ha sokkal nyitottabbá, egész pontosabban a nagy játékos közönségnek is emészthetőbbé akarják tenni a nehézségéről hírhedt Dark Souls-t. " - ez alapján könnyebb lesz...