30
  • johny85
    #30
    szerintem szarabb lett mint a többi,a hajós küldit át se tudom vinni.
    Semmi lopakodás bujkálás mindig lelőnek,sok az amináció,nem tetszik az erdő se, stb.
  • CyberKecsi
    #29
    Csak egy kicsi BUG a játékban:


    Valakinek volt már hasonló?
  • Fbn Lx
    #28
    engem ez lenyűgözött, rákattantam
    már a 2. rész mindhárom felvonása is zseniális volt, de... hihetetlenül sok kreativitást találok benne, rendszeresen rácsodálkozok apró részleteire, a történetvezetés fasza, a karakterek egyszerűen rohadtul hitelesek és "emberiek", gesztusaikban, mozdulataikban.
    igen, ami a dolog látványrészéhez sokat hozzátesz, az a mozdulatok dinamizmusa. nem csak a harc terén, de az apró gesztusokban is. Bár buta ellenfelekkel van dolgunk, a technikák kidolgozottak és hitelesek, nem elnagyolt erőscsapás-gyengecsapás kombózása kaszabolás jellegű, hanem hiteles, adott fegyverekkel ténylegesen használható technikák. bár ez már az előző részben is bejött, tudták finomítani. Különösen tetszett a kardvívás eleganciája és emiatt is, többek között, sajnálom, hogy ilyen rövid volt a bevezető rész, én Haythammel tolnám még sokat szívesen, atomjó karaktere van. Connorral viszont nem tudok annyira azonosulni, kicst amolyan tucatjófiú-jellem, semmi izgalmasat nem látok a karakterében, Ezióhoz képest egy kiforratlan személyiség.
    Szóval én szívesen vettem volna valami olyasmi megoldást, hogy haytham és connor között aktívan váltogatunk, és mindkét szemszögből átéljük az eseményeket. Egyszerűen jobban bejött haytham 18. századi szigorú nemesi eleganciája.
  • koschwarz
    #27
    ezzel szerintem a játékosok (már aki játszott a szériával) 99%-a nem értene egyet. köztük én sem. de várnék tőled egy számodra etalont, már ami a pályadizájn illeti, kíváncsi lennék hogy mire is gondolsz pontosan, amikor az AC-ket így leszólod.
  • Molnibalage
    #26
    Köszi.
  • WoodrowWilson
    #25
    Az Assassin's Creed "sztori a sztoriban", van egy nagy átívelő történet, ezen belül meg három "altörténet" (AC1 Altair sztorija, AC2 + Brotherhood + Revelations Ezioé, AC3 Connoré). A Brotherhood meg a Revelations csak ebben az értelemben kiegészítő, amúgy teljes játékok, nem kell hozzájuk az AC2.
    Szóval a nagy átívelő sztorival lehet, hogy gondjaid lesznek, de max elolvasol egy összefoglalót az AC1-ről.
  • Molnibalage
    #24
    Köszi.

    Ezeket meg lehet egybe venni PC-re? (Lehetőleg Steam-en.)

    Érteni fogom a sztorit, ha a többivel nem tolom?
  • Reg5
    #23
    AC2. Ennek kiegje a Brotherhood, de mindkettő Itáliában játszódik.
  • Molnibalage
    #22
    Ha valaki csak egy részt próbálna ki a szériából, az melyik legyen? A Bortherhood, amikor valahol Itáliában bohóckodsz?
  • Csiki1991
    #21
    Azért én egy Kínát vagy Japánt is megnéztem volna... :)
  • Büdös Bohóc
    #20
    Mondd már meg neked mi a gyalázás ebben. Szerintem egy totál kihasználatlan időszak a játékok között, itt volt az ideje, hogy valami friss történetet gyúrjanak össze. Te is a szokásos túl mainstream fikázást tolod, hogy persze igen nyaljunk USA-nak és azért legyen ez a helyszín a játékban?

    Igen, lehet ez is van benne, ellenben ez kivételesen jó döntés volt szerintem. Nagyon ritkák az itt és ekkor játszódó játékok, azok is nagyrészt mind stratégiai játékok.
  • alien47
    #19
    Mindenesetre kár meggyalázni a szériát az USA vonallal...
  • alien47
    #18
    Te beteg vagy. Az AC2 Velencéje a legszebb, amit eddig láttam. Biztos ugyanarról a játékról beszélünk?
  • Molnibalage
    #17
    A WW "zenéjétől" és színvilágától agyfaszt kaptam. Az első részben palota szépsége és elrendezése engem lenyűgözött, a zene is kellemes volt. A 2. rész a sötét valamije a zúzós zenéjével egy rakás szar volt. Amúgy is utálom, de a játékkal még összangban sem volt... Meg uncsi is volt, mert lényegben egy cső az egész, abban kell megtalálni az egyetlen helyes utat.

    Amiről álmodok, hogy egyszer valaki feltesz egy képet a palota teljes 3D modelljéről.
  • Blake6
    #16
    Ha már történelmi korszakba ágyazott játékról beszélünk,akkor TANULJUK MÁR MEG VÉGRE,hogy ez a rész az AMERIKAI FÜGGETLENSÉGI HÁBORÚ(1775-1783) és nem az Amerikai Polgárháború(1861-1865) idején játszódik,KÖNYÖRGÖM!!!Nagyon nem mindegy,egyes alá SG.hu...
  • Büdös Bohóc
    #15
    (és kurvasok időt fektettek ezekbe bele, azért annak nem semmi utánanézni mindenféle történelmi könyvekből meg jegyzetekből, hogy pontosan abban az adott korszakban a város hogy nézett ki pontosan)
  • Büdös Bohóc
    #14
    Esetleg azt figyelembe vehetnéd, hogy a pályadizájn, mint úgy nem nagyon létezik a játékban, ugyanis 99%-ban az eredeti városokat modellezték le, minden egyes kis házzal és utcával, kanyarral együtt (legalábbis a brotherhood és az első rész esetében így volt). Hibáztasd kérlek a valóságot, ha az neked olyan unalmas.
  • BalMat
    #13
    Polgárháború, mi? "The story spans 30 years of Connor's life, from 1753 to 1783." - Ez kibaszottul a Függetlenségi Háború időszaka.
    Történelemből (is) egyes az sg.hu...
  • IMYke2.0.0.0
    #12
    Pedig, a "The Sands of Time" (The Sands of Time series) után a Warrior Within' és a 'The Two Thrones' is kellemes. Érdemes végigjátszani őket.
  • hurkaur
    #11
    Ebbol johetne evente 2 resz, must have.
  • a.carkey
    #10
    Mit is mondhatnék? :D

  • Molnibalage
    #9
    Az ellenfelek kb. egy zombi IQ-jával bírnak. A csuhás fickó annyira környezetidegenként hat, hogy ihaj...
  • Armagedown
    #8
    Ratyi konzolport , nem jó semmire
  • MinimumGame
    #7
  • BladeW
    #6
    orvgyilkos vs orgyilkos
  • Molnibalage
    #5
    Akinek kicsit tetszett a 2003-as PoP, annak mennyire ajánlott a széria? A PoP 2 része már döguncsi volt, nem is játszottam vele, sem a 3. résszel.
  • gombabácsi
    #4
    nem a témától függ hogy valami sivár, unalmas...

    ebben a játékban semmi egyediséget nem látok sehol, mármint pálya dizájnban. pedig grafikailag rendben van, csak ez nem elég nekem. sablonosan, unalmasan berendezett utcák stb... ezt nem lehet könyvből tanulni, attól hogy csak úgy ide-oda rakunk szemetet meg fűcsomót a ház tövébe, még nem lesz valami élő
  • tcpip2
    #3
    Az olasz részekben engem is jobban elkapott a hangulat. Az előzőben szerencsésebb volt talán az orgyilkos társak kezelése/küldetésbe küldése is. Sajnos jópár dolog a háttérbe szorult itt, kevesebb lett az épületeken szaladgálás, stb. A tanya menedzselés sem az igazi, nem átlátható a gyártás... A hajózás viszont nagyon jó lett. És összesítve elég jó játék volt ez is :)
  • LizzyKathy
    #2
    Gombabácsi
    miattad bejelentkeztem.Sajnos a véleményed iszonyú szubjektív,de szerencsére emiatt nem is engedem felhúzni magam.Csodálatos a reneszánsz Itália a gémben.Örültem volna,ha az európai vonalat viszik tovább.Reménykedem,h ami késik nem múlik.Ez az amcsi szál nem túl nyerő.Hiába a természetre koncentráltsága,engem nem győztek meg a 2D-s gallyak,levelek.Nagyon hiányoztak a gyönyörű(!),híres épületek.Az előző részek tele voltak velük.Persze,hol találni olyan helyeket tucatjával,ahol szinte minden négyzetméter holmi történelmi helyszín,épület.Ebben a tekintetben lehet hogy nem lehet überelni a római színt.
    Na mindegy,azért én várnék egy franciaországi,német,vagy európai szálon való folytatást,a múzeális értékek bemutatásával együtt.
  • gombabácsi
    #1
    a legsivárabb, legunalmasabb játék pályákat az AC játékokban láttam eddig