3
  • Csero90
    #3
  • wraithLord
    #2
    Mintha az lenne a Dragon Age 2 legnagyobb gondja, hogy nem lehet a főhőst személyre szabni. Amit mellesleg nagyon is lehetett... (A hír írója megint topon van a témában.)
    Viszont csak egy "választható" faj volt, az ember. Ami a Dragon Age 3-ban is így lesz, mivel DA-ben inkvizítor csak ember lehet...

    Az külön kérdés, hogy mit jelent az, hogy "követőinket és társainkat is szabadon alakíthatjuk". Olyan rucit húzunk rá, amilyet akarunk? Ez túlságosan klasszikus RPG elem, nem illik ahhoz, amit a Dragon Age 2 - és várhatóan a 3 is - képvisel. A 2-ben értelmesebb volt az a rendszer, hogy nem lehet öltöztetni a companionokat. Vagy klasszikus RPG, a főhős nem pofázik, és a követők is hozzá hasonlóan "csak" a játékos által szabadon alakítható, "dróton rángatott bábfigurák", vagy nem klaszzikus RPG-t csinálnak, de akkor azt ne keverjük a klasszikus RPG-vel, mert kicsit furán fog kinézni a végeredmény - szerény véleményem szerint.

    A Dragon Age légkörét, értelmét és hangulatát már a második résszel elqrták. nem volt rossz a DA2, csak át kéne nevezni Dragon Age helyett valami másnak... És a Dragon Age: Origins nyomvonalán kellene haladni inkább - fajdizájn, grafikai stílus, hangulat és játékstílus szempontjából is...

    Emellett nem ártana, ha az "RPG"-k (már jobbára csak idézőjellel lehet így hívni őket - legalábbis a szó eredeti értelmében), újra játékok lennének, és nem interaktív filmek (ráadásul egyre kevésbé interaktívak X)).
  • Evoluti0N
    #1
    "A játék hibáiból a fejlesztők tanultak és a harmadik részben megpróbálnak mindent kiküszöbölni. Az első, amit ma be is jelentettek, hogy a Dragon Age harmadik részében ismét saját karaktert alkothatunk. Természetesen az előre generált emberekkel is indulhatunk, de legalább van választási lehetőségünk."

    Ez most nem teljesen világos. Mit jelent, h saját karaktert is alkothatunk, de előre generált emberekkel is indulhatunk? Úgy lesz a karaktergenerálás, ahogy az Origins-ben volt, de ugyanakkor Hawke-ot is választhatjuk? Ugyanakkor ha a karakter kinézetének testreszabásáról van szó, akkor az a 2. részben is benne van.