8
-
#8 Remélem nem az F1 sorozat alatt érted a fejlődést,mert azt mindennek nevezném csak nem fejlődésnek...
-
sempron07 #7 Szerencsére az eddigi tapasztalatok alapján azóta rengeteget fejlődött a Codemasters autós játékok tekintetében, így minden esélyt meglátok rá, hogy remek lesz a folytatás. -
cadgers #6 Engem csak az zavar,hogy az autok tulnyomo tobbsege hatsokerekes,ezert szamomra sokkal nehezebb az uton tartasa foleg kanyarban. Remelem a grid 2-ben lesz tobb elsokerekes! -
sysqo #5 végre egy jó hír! szertinem is nagyon jó volt az irányítás, kormánnyal kifejezetten élvezetes volt. -
#4 Az irányítás pont hogy jó volt mivel bár arcade,mégis közeledett a szimuláció felé,és sokkal jobb volt a vezetési élmény, mint egy full arcade szemétben....
Nem tudom milyen kormánnyal tesztelted, de driving force GT-vel hibátlan volt. -
Ender Wiggin #3 Valami gondlehet a kormányoddal. A GRiD teljesen rendben van irányítás szempontjából. A fizika (nem a törésmodell) a gyengéje. Jóval gyorsabbak a játékban az autók (és sokkal jobban lassulnak), mint a valóságban. Így aztán értelmetlen az egész, mert mondjuk Le Mansban 40 másodperccel jobb kört lehet menni a játékban (de minden pálya cirka 30%-kal gyorsabb), mint a valóságban.
Emellett az előd Race Driver 3-ban megszokott pszeudoszimulátor rész, a gumikopás, benzinfogyás, pitkiállás, kerékcsere stb kihagyása a Grid élvezeti értékét csökkentette - mi értelme volt 24 órás verseny belerakni, ha a fenti tényezők semmi szerepet nem kapnak? -
sajtosnudli #2 A látvány világa tetszett meg úgy a karrier, de az irányítás szerintem borzalom egy arcade játékhoz képest is. Kormánnyal eleve értelmetlen mert számomra vezethetetlen volt, billel már jobb volt, de örülnék neki ha ez változna. -
Szefmester #1 Végre... remélem csak fejlődést mutat az első részhez képest.. és nem visszafelé mint mostanában a trend.