8
  • Skynet
    #8
    Remélem nem az F1 sorozat alatt érted a fejlődést,mert azt mindennek nevezném csak nem fejlődésnek...
  • sempron07
    #7
    Szerencsére az eddigi tapasztalatok alapján azóta rengeteget fejlődött a Codemasters autós játékok tekintetében, így minden esélyt meglátok rá, hogy remek lesz a folytatás.
  • cadgers
    #6
    Engem csak az zavar,hogy az autok tulnyomo tobbsege hatsokerekes,ezert szamomra sokkal nehezebb az uton tartasa foleg kanyarban. Remelem a grid 2-ben lesz tobb elsokerekes!
  • sysqo
    #5
    végre egy jó hír! szertinem is nagyon jó volt az irányítás, kormánnyal kifejezetten élvezetes volt.
  • Skynet
    #4
    Az irányítás pont hogy jó volt mivel bár arcade,mégis közeledett a szimuláció felé,és sokkal jobb volt a vezetési élmény, mint egy full arcade szemétben....

    Nem tudom milyen kormánnyal tesztelted, de driving force GT-vel hibátlan volt.
  • Ender Wiggin #3
    Valami gondlehet a kormányoddal. A GRiD teljesen rendben van irányítás szempontjából. A fizika (nem a törésmodell) a gyengéje. Jóval gyorsabbak a játékban az autók (és sokkal jobban lassulnak), mint a valóságban. Így aztán értelmetlen az egész, mert mondjuk Le Mansban 40 másodperccel jobb kört lehet menni a játékban (de minden pálya cirka 30%-kal gyorsabb), mint a valóságban.
    Emellett az előd Race Driver 3-ban megszokott pszeudoszimulátor rész, a gumikopás, benzinfogyás, pitkiállás, kerékcsere stb kihagyása a Grid élvezeti értékét csökkentette - mi értelme volt 24 órás verseny belerakni, ha a fenti tényezők semmi szerepet nem kapnak?
  • sajtosnudli
    #2
    A látvány világa tetszett meg úgy a karrier, de az irányítás szerintem borzalom egy arcade játékhoz képest is. Kormánnyal eleve értelmetlen mert számomra vezethetetlen volt, billel már jobb volt, de örülnék neki ha ez változna.
  • Szefmester
    #1
    Végre... remélem csak fejlődést mutat az első részhez képest.. és nem visszafelé mint mostanában a trend.